![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De onderlinge afstanden en verhoudingen, de plaats waar grote en kleine pyramides staan, de rijen van zeer kleine pyramides... De een is hier duidelijk bij de ander in de leer geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() verdekke, de NWO moét er gewoon voor iets tussen zitten ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Burger
|
![]() Die vazen en die sarcofaag zijn gemaakt uit dioriet. dat bewerkt ge niet met een koperen beitel.
Alles wijst erop dat de piramides door een hoge beschaving (buitenaards,atlantis?) is gemaakt. de egyptenaren zijn zeer trots op hun geschiedenis alsook Zawahiri hawas. Dus een theorieen over dat de piramides gemaakt zijn door een ander `hoogbegaafd` volk zijn uit den boze. achterhouden van bewijsmateriaal lijkt me niet onmogelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In een docu die hierover handelde meen ik me te herinneren dat de pyramides in Egypte ingeplant staan op een manier die een exacte weergave is van een bepaald sterrenteken (orion?) niet zoals het er nu uitziet, maar zoals het er (duizenden?) jaren geleden uitzag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb ooit een artikel gelezen dat om dat spul zo uit te slijpen, heb je met de huidige modernste apparatuur ... 1000 jaar nodig. ![]() Waar zijn de slijpers naartoe ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit is de doorsnee van de grootste pyramide van Gizeh waardoor je de gangen ziet. ![]() En hier zie je dat die gangen net uitkomen op bepaalde sterren, namelijk op o.a. orion en sirius.
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat er iets door getransporteerd is geworden, maar wat ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
![]() Oh my God ... Trouwens ... hoe komt het dat het lichaam van de sfinx van die horizontale strepen vertoond en het hoofd niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Burger
|
![]() chinese piramides
http://www.dossierx.nl/index.php/content/view/114/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik weet wel dat de erosie alleen door water te verklaren is, heb hier overtlaatst nog een artikeltje naar de vuilnismand verwezen waarin gesteld werd dat het het gevolg is van chemische verwering: dat kan niet in een kurkdroge omgeving gelijk een woestijn. Chemische verwering heeft water nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() Nu we toch bezig zijn ...
De pyramides gevonden onder water in Japan ... http://www.cyberspaceorbit.com/phikent/japan/japan.html http://www.cyberspaceorbit.com/phike...an/japan2.html
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
En door wind? Misschien zijn het hoofd en het lichaam van andere gesteenten gemaakt? Of is het hoofd er veel later opgezet (omdat men het lichaam eerst de vorm moest geven) ?
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat verklaart meteen de belachelijke verhoudingen tussen lijf/kop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Burger
|
![]() het hoofd van de spinx is kleiner,
dus alles wijst erop dat de sphynx veel ouder is,uit de tijd toen de woestijn nog oerwoud was. en het hoofd van de farao is pas duizende jaren later `herkapt`. dit is een link over de dioriet stenen en hoe ze bewerkt werden. http://www.sunship.com/egypt/articles/stonetech.html[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Gray : 12 augustus 2005 om 18:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Aan diegenen die simpele verklaringen aanbrachten zou ik zeggen bekijk dit eens, mij lijkt het zeer onwss dat die simpele verklaringen de waarheid zijn. Wat het dan wel is blijft onduidelijk. Blijkbaar hadden de makers machines waarvan men algemeen aanneemt dat ze die niet konden hebben. Blijkbaar zijn deze machines en technieken verloren gegaan. Ergens op de site staan volgende vragen Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik bedoel klopt dit echt? Wel straf mocht dit zo zijn Ik meende me uit één of andere docu te herinneren dat de inplanting van de pyramiden (grondplan van verschillende pyramiden samengenomen) een kopie was van (bvb orion) uit ver vervlogen tijden. De luchtfoto's van Wreker doen me wel wat denken aan de helderste sterren uit dit beeld (foto is niet echt heel scherp) . Dit beeld (grondplan) van (bvb orion) is wel niet te zien vanop de grond. Om dit te kunnen zien zou je al behoorlijk hoog in de lucht moeten zitten. Heeft nog iemand gehoord van dit verhaal of sla ik nu dingen door elkaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of het 1000 jaar was weet ik niet meer maar het was alleszins heel lang. Wat ik me dan onmiddelijk afvraag is of deze beweringen kloppen. Want het lijkt wel constant warm en koud blazen, hetgeen je hier leest of hoort, wordt ergens anders weer ontkracht of tegengesproken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |