Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 oktober 2004, 12:38   #81
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Denkende mens, ik vrees dat je een miskleun begaat.

De Koran en de Hadith staan beiden verheven boven alle verdenking. Het hangt alleen af van de stroming die de moslim volgt hoe ze aanvaard worden.
De Soenieten zijn gematigerder dan de Sjieeten, die dan weer veel minder streng zijn dan de Wahabieten.
Oftewel. Zelfs met een boek van absolute, niet te verdraaien of te vermommen waarheid van god zelf, kunnen de meeste moslims nog niet eens eerlijk ten opzichte van zichzelf blijven([size=1]maar da's ook iets waar de christenen goed in zijn[/size]);

Oftewel, religie en hypocrisie gaan hand in hand.Net zoals politiek. Wat vroeger zowat hetzelfde was hier. En nog steeds zo is in andere landen/streken.

Dat moet ik het communisme wel meegeven.De anti religie houding bevalt me wel, maar ik zou het subtieler aangepakt hebben.
Oud 4 oktober 2004, 12:41   #82
denkende mens
Partijlid

Standaard

Ik ben opgegroeid tussen de moslimgemeenschap. 60 procent van mijn vrienden zijn moslim(a)s. En ik verzeker je dat ik geen miskleun sla. Het klopt dat de oudere generatie de haditshs blndelings vertrouwt omdat ze meestal laaggeschoold zijn en niet begrijpen hoe dergeleijke zaken zouden kunnen gemanipuleerd zijn. Maar de meerderheid van de jongeren neemt de hadiths niet meer au serieux.
denkende mens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 13:09   #83
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkende mens
de hadiths die je hanteert hebben niet dezelfde waarde als de koran. De koran werd neergeschreven in de tijd van de profeet van de moslims terijl de hadiths verhalen zijn die door mensen eeuwen later werden neergeschreven. Heel veel moslims geloven dat het merendeel van de hadiths niet te vertrouwen zijn aangezien vol tegenstrijdigheden zitten ( lees www. monotheist.nl) Tuurlijk kan je dus een religie onderuithalen als je bronnen gebruikt die niemand vertrouwt.
Nogmaals, denkende mens, waar zijn dan je BRONNEN waaruit je kan halen dat Aisha 15 jaar én menstruerend was op het ogenblik van de consummatie van haar huwelijk met die 53-jarige profeet?
Staat d�*t in de Koran? Gelieve me dan de juiste verzen even de quoten als het kan?

Bovendien heb ik enkel gequoteerd uit de SAHIH HADITHS dezen die dus - naar hun eigen zeggen - wèl aanvaardbaar zijn!
Mij niet gelaten hoor, maar ze moeten wel even rechtlijning blijven nietwaar.

NERGENS, maar dan ook NERGENS staat enige vermelding dat Aisha 15, 18 of 19 of voor mijn part 97 jaar oud was toen Mohammed haar penetreeerde! OVERAL staat dat ze NEGEN jaar oud was!
Bewijs het tegendeel graag!

Bovendien werd de koran helemaal niet neergeschreven toen de "profeet" nog leefde! De koran werd "zogezegd" bijeengesprokkeld bij mensen die (in die tijd het hadden opgeschreven hallelujah!) of door anderen die het 'gememoriseerd" hadden vijftig jaar na datum!
Nog meer bovendien blijken er weldegelijk verschillende versies (anno 2004) te bestaan van de koran, die angstvallig geheim worden gehouden (zou Allah dan toch nog drie keer iets verschillends hebben gezegd? Versie Word1.0 tot 6.2?)

In de koran zelf wordt met geen woord gerept over de verschillende vrouwen van "de profeet", behalve dat hij er als enigste persoon méér mocht hebben dan de andere mannen (die er vier mochten hebben en dan nog zoveel ze konden knippen nadat ze vrouwen gevangen genomen hadden).

Over de hoofddoeken wordt er in de koran zelf ook niets verteld, behalve dat ze hun borsten (= melkproductie) moesten bedekken!
Nou: dat doen we nu toch allemaal (tenzij op het strand!) we gebruiken onze melkfabriekjes al niet meer of veel te weinig ! Zie eens hoe braaf vrouwen geworden zijn door de "eeuwige schepper"! Borsten dienen sindsdien om mannen te bekoren en niet om zogende kinderen van de nodige voedingsstoffen te voorzien! We gaan erop vooruit dankzij de hallucinaties van sommige profeten nietwaar?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 4 oktober 2004 om 13:21.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 13:12   #84
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Ik ben opgegroeid tussen de moslimgemeenschap. 60 procent van mijn vrienden zijn moslim(a)s. En ik verzeker je dat ik geen miskleun sla
Sta me toe hieruit op te maken dat je serieus bevooroordeeld bent. En net zoals de meesten([size=1]zo niet allen[/size]) hier geen Korangeleerde.
Citaat:
Het klopt dat de oudere generatie de hadiths blindelings vertrouwt omdat ze meestal laaggeschoold zijn en niet begrijpen hoe dergelijke zaken zouden kunnen gemanipuleerd zijn.
Net hetzelfde als in het verleden hier.De kerk die misbruik maakte van de onwetendheid van de "gewone" mensen.
Eneuh, laaggeschoold wil nog niet zeggen dom, manipuleerbaar of misdadig.

Citaat:
Maar de meerderheid van de jongeren neemt de hadiths niet meer au serieux
Hier zitten we met een probleem moet ik zeggen.
Of ze zijn niet Moslim, en misbruiken én beledigen ze dus door hun gedrag een hele religie, en niet in het minst hun ouders. Ofwel houden ze beter aan de religieuze wetten, want hun gedrag word vergoeilijkt door die religieuze wetten.Die hier trouwens ondergeschikt zijn aan de "gewone" wetten.
Oud 4 oktober 2004, 13:39   #85
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk dat men eerst en vooral een onderscheid dient te maken tussen geregelde huwelijken en gedwongen huwelijken. Ik ken meerdere mensen die zeggen aan hun ouders: "zoek me een goede vrouw en als we goed met elkaar kunnen opschieten dan huwen we mss wel". Daar heb ik geen probleem mee. Wat betreft gedwongen huwelijken dient men idd krachtdadig op te treden. er zijn mogelijkhden te over maar ik heb nu geen zin meer om zoveel te typen. Er bestaan hier zeker internetsites over. Met een beetje politieke wil is dit mogelijk maar... opgelet dat men geen huwelijken verbiedt die niet gedwongen zijn maar verboden worden louter en alleen om racisitische redenen.
Een geregeld huwelijk is een racistische bedoening.
Bij een geregeld huwelijk geeft m'n zijn ouders te kennen dat zij een geschikte huwelijkspartner in het thuisland dienen te zoeken omdat in het gastland er geen geschikte kandidates/kandidaten zijn. Met niet gechikt wordt bedoeld : zij voldoen niet aan de rascitische, fascistische eisen van religieuse zuiverheid zoals de koran oplegt. Fascistisch omdat door de 'regeling' elke autochtone, niet-moslimkandidaat volgens het ingebakken apartheidssysteem van de islam, uitgesloten wordt. Geweerd. Gediscrimineerd. Dit geldt evenzeer voor elke door westerse waarden gecontamineerde allochtoon.
Voor een moslim bestaat er geen groter belediging dan het huwelijk van een dochter met een niet-moslim. Volgens de islamitisch fascistische leer dient elke moslim zijn/haar steentje bij te dragen aan de verroveringsleer van de islam : dat kan door veel kindertjes te kweken die de moslimgemeenschap numeriek versterken. Trouwt een moslima met een niet-moslim dan is de kans dat de kindjes niet religieus-raszuiver zijn heel groot. Een groter teken van afvalligheid en schande bestaat er niet.

Ik heb nooit begrepen waarom multikullies het islamitische principe van religieuse raszuiverheid nooit in vraag stellen. Meer nog, ze scharen zich achter dat fascistisch principe !
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 14:34   #86
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb nooit begrepen waarom multikullies het islamitische principe van religieuse raszuiverheid nooit in vraag stellen. Meer nog, ze scharen zich achter dat fascistisch principe !
HEAR ! HEAR!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 19:10   #87
denkende mens
Partijlid

Standaard

Circe, je hebt er niks van begrepen! en spolpoel, jij bent een zuiver iemand he? Een zuivere racist.

Ipv te zeggen: ha, die is opgegroeid tussen hen dus hij kent bzisz gemeenschappen heel goed stel je dat ik bevooroordeeld ben. En dat zeg jij dan?! Iemand die niks anders doet dan generaliseren; Zo grappig!

Laatst gewijzigd door denkende mens : 4 oktober 2004 om 19:11.
Oud 4 oktober 2004, 19:17   #88
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Circe, je hebt er niks van begrepen! en spolpoel, jij bent een zuiver iemand he? Een zuivere racist.

Ipv te zeggen: ha, die is opgegroeid tussen hen dus hij kent bzisz gemeenschappen heel goed stel je dat ik bevooroordeeld ben. En dat zeg jij dan?! Iemand die niks anders doet dan generaliseren; Zo grappig!
De taboes doorbreken is genoeg om door het "denkend mens" te worden uitgekreten voor racist.
Oud 4 oktober 2004, 19:22   #89
denkende mens
Partijlid

Standaard

Je bent geen racist omdat ik het zeg. Je bent racist door je eigen uitdrukkingen. Je gaat toch niet ontkennen dat je racist bent?!
Oud 4 oktober 2004, 19:34   #90
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je bent geen racist omdat ik het zeg. Je bent racist door je eigen uitdrukkingen. Je gaat toch niet ontkennen dat je racist bent?!
Tegen de islam en de multikulturele samenleving zijn is niet racistisch, het getuigt van een grote zin voor realiteit en een flinke portie gezond verstand. Iets wat onze multikulturele zeikprofeten reeds lang verloren hebben...
Oud 4 oktober 2004, 22:53   #91
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Tegen de islam en de multikulturele samenleving zijn is niet racistisch, het getuigt van een grote zin voor realiteit en een flinke portie gezond verstand. Iets wat onze multikulturele zeikprofeten reeds lang verloren hebben...
ik ben nochthans geen "multiculturele zeikprofeet", ik verwerp de mulcticulturele samenleving zonder enige integratie, en toch vind ik u racistisch
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be