![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ieder geval blijft het een feit dat "Piano" hier bewust eens te meer onze volkssymbolen aan een politieke partij wil verbinden, terwijl dat helemaal niet het geval is. De zwarte Leeuw op goud - hierbij de verbetering - is op geen enkel ogenblik te vereenzelvigen met een of ander Vlaams Blok-symbool. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal het nog eens terug posten voor diegenen die niet weten hoe ze op de vorige bladzijden moeten raken...
Citaat:
"De zwarte Leeuw op keel" (in de heraldiek spreekt men in dat verband niet over "geel")" Ten eerste, "keel" is niet geel, maar rood (de gele kleur van de achtergrond noemt men trouwens "goud") en ten tweede spreekt men in de heraldiek ook niet van zwart, maar van "sabel".
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is en blijft dat de bewering dat ene leeuwenvlag helemaal geen Vlaams Blok-vlag is in tegenstelling tot de leugenachtige bewering van "Piano". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt namelijk de vreselijk irritante gewoonte om iedereen uit de hoogte te behandelen, alsof JIJ de wijsheid in pacht hebt, alsof JIJ het allemaal weet. Ik heb je daar al eerder op gewezen. Neerkijken op je gesprekspartner komt de discussie meestal niet ten goede. Als je dan ook nog eens regelrechte nonsens verkondigt met een air van een omhooggevallen professor, stuikt je geloofwaardigheid helemaal in.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in de tweede plaats wil ik even teruggaan naar "Piano's" bewering als zou die andere versie van de Vlaamse Leeuw gelijk te stellen zijn met een symbool van een politieke partij. Dat is en blijft fout. En daar draait het hier uiteindelijk rond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Dat niemand u daarom nog serieus neemt, klopt eveneens. Dat u het Vlaams Blok door die arrogante en inquisitoire manier van doen ongetwijfeld al een pak nieuwe stemmen opleverde, klopt zelfs nog meer. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister
|
![]() Na het intermezzo van de discussie over het geslacht der engelen met als gevolg de aangroei van een punthoofd
![]() Laatste info: De persoon met de kaart die binnenging droeg een leeuwenvlag opgevouwen onder de arm. Bij de controle werd de vlag in beslag genomen en in een kantoortje werd hij gefouilleerd. Hij kreeg een stempel op zijn kaart waarmee hij na afloop de vlag kon terugkrijgen. In dat kantoortje lagen ook al verscheidene zwaaivlaggetjes. De actievoerders buiten werden eveneens verzocht hun zwaaivlaggetjes af te geven wat ze echter beleefd weigerden. Het was klaar dat de officiëlen duidelijke richtlijnen hadden gekregen. De kinderen mochten niet binnen met die vlaggetjes. Een aantal franstaligen, Brusselse Belgen, pleegden verbaal geweld tegenover de actievoerders en richtten zich ook tot de dragers van zwaaivlaggetjes. Animo was er dus genoeg.
![]() |
#97 |
Minister
|
![]() In Roland-Garros werd het logo van Vlaanderen, de hoofdsponsor van de Belgische staat, verwijderd om de bestuurders van die noodlijdende firma niet te choqueren! Dat zoiets uitgerekend in de sport moet gebeuren stemt tot nadenken!
![]()
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Partijlid
|
![]() hehe yeah right. Bezoek eens een voetbalmatch of een wielerwedstrijd mijn beste, maar pas op daar hoor je de stem van het volk en we weten allemaal wat die is
cheers en BELGIE BARST |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |