Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 12 augustus 2005, 09:31   #81
Zwarte Spion
Banneling

Zwarte Spion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dekoster
Of het Vlaams Belang nu veroordeeld werd of z'n VZW's, dat komt op hetzelfde neer. Wie schreef de standpunten van de VZW's uit??? Wie beheerd de VZW's??? Het Belang toch denk ik he. Allé toen nog het Blok he.
Ach zo, dat maakt allemaal niet uit voor u.

U woont toch in dezelfde rechtsstaat neem ik aan?
Zwarte Spion is offline  
Oud 12 augustus 2005, 09:50   #82
Dekoster
Gouverneur

Dekoster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion
Ach zo, dat maakt allemaal niet uit voor u.

U woont toch in dezelfde rechtsstaat neem ik aan?
Diegenen die aan het beheer staan van de VZW's en de standpunten uitschrijven zijn de schuldigen. En wie stond hier aan het beheer van deze VZW's. Toevallig Vb leden en mandatarissen he. Zij schreven de standpunten uit voor de partij en voor de VZW's. Deze standpunten zijn zowel voor de partij en de VZW's in kwestie net hetzelfde. Met enige verschil hier. men liet de VZw's de standputen naar buiten brengen. Een slimme zet ja, maar dat is wel in opdracht van de partij he. Want een VZW die onderdeel uitmaakt van een partij moet nog altijd verantwoording afleggen aan de partijtop. Zeker wat betreft het innemen van standpunten. Het is trouwens de partij die de VZW's oprichtte om subsidies ed meer binnen te krijgen via deze weg.
Oud 12 augustus 2005, 09:57   #83
Zwarte Spion
Banneling

Standaard

Citaat:
Diegenen die aan het beheer staan van de VZW's en de standpunten uitschrijven zijn de schuldigen. En wie stond hier aan het beheer van deze VZW's. Toevallig Vb leden en mandatarissen he. Zij schreven de standpunten uit voor de partij en voor de VZW's. Deze standpunten zijn zowel voor de partij en de VZW's in kwestie net hetzelfde. Met enige verschil hier. men liet de VZw's de standputen naar buiten brengen. Een slimme zet ja, maar dat is wel in opdracht van de partij he. Want een VZW die onderdeel uitmaakt van een partij moet nog altijd verantwoording afleggen aan de partijtop. Zeker wat betreft het innemen van standpunten. Het is trouwens de partij die de VZW's oprichtte om subsidies ed meer binnen te krijgen via deze weg.
En het Vlaams Blok, de 'bezieler' van de VZW's waar u het over heeft, bestaat die partij nog? Die VZW's, bestaan die nog?

Ik denk dat u niet doorheeft dat er dus een nieuwe partij is opgericht met name het Vlaams Belang. U kan haar webstek bezoeken op www.vlaamsbelang.org en daar vind u tevens haar standpunten.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Zwarte Spion on 12-08-2005 at 10:58
Reason:
--------------------------------

Citaat:
En het Vlaams Blok, de 'bezieler' van de VZW's waar u het over heeft, bestaat die partij nog? Die VZW's, bestaan die nog?

Ik denk dat u niet doorheeft dat er dus een nieuwe partij is opgericht met name het Vlaams Belang. U kan haar webstek bezoeken op www.vlaamsbelang.org en daar vind u tevens haar standpunten.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
En het Vlaams Blok, de 'bezieler' van de VZW waar u het over heeft, bestaat die partij nog? Die VZW's, bestaan die nog?

Ik denk dat u niet doorheeft dat er dus een nieuwe partij is opgericht met name het Vlaams Belang. U kan haar webstek bezoeken op www.vlaamsbelang.org en daar vind u tevens haar standpunten.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Zwarte Spion : 12 augustus 2005 om 09:58.
Zwarte Spion is offline  
Oud 12 augustus 2005, 10:08   #84
Filip
Vreemdeling

Standaard

"Er is geen enkele verplichting om op een website een forum te zetten of een reactiemogelijkheid te voorzien, maar nu moet u mij eens uitleggen, wanneer u dan toch beslist dit te doen, hoe het komt dat iemand die zich houdt aan de gebruikersvoorwaarden zonder pardon van het forum wordt gekegeld."

Omdat wij geen forum opgezet hebben om in discussie te gaan met het Vlaams Belang, Mr. Veys. Ik hou mij ook niet onledig met het becommentariëren van uw website.
Filip is offline  
Oud 12 augustus 2005, 10:20   #85
Zwarte Spion
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip
Omdat wij geen forum opgezet hebben om in discussie te gaan met het Vlaams Belang, Mr. Veys. Ik hou mij ook niet onledig met het becommentariëren van uw website.
Dus elke Vlaams Belanger wordt van dat forum verwijderd?

Het Uilenkot bant dan ook elke Vlaams Belanger uit haar ruimtes?

U discrimineert dus op basis van geloof en overtuiging?

Bent u bijgevolg dus een racist?
Zwarte Spion is offline  
Oud 12 augustus 2005, 10:23   #86
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"Er is geen enkele verplichting om op een website een forum te zetten of een reactiemogelijkheid te voorzien, maar nu moet u mij eens uitleggen, wanneer u dan toch beslist dit te doen, hoe het komt dat iemand die zich houdt aan de gebruikersvoorwaarden zonder pardon van het forum wordt gekegeld."

[font=Arial][size=4] [/size][/font]
Vrijheid van meningsuiting Art. 10

- 1. Een ieder heeft recht op vrijheid van meningsuiting. Dit recht omvat de vrijheid een mening te koesteren en de vrijheid om inlichtingen of denkbeelden te ontvangen of te verstrekken, zonder inmenging van enig openbaar gezag en ongeacht grenzen. Dit artikel belet Staten niet radio-omroep-, bioscoop- of televisieondernemingen te onderwerpen aan een systeem van vergunningen.
- 2. Daar de uitoefening van deze vrijheden plichten en verantwoordelijkheden met zich brengt, kan zij worden onderworpen aan bepaalde formaliteiten, voorwaarden, beperkingen of sancties, die bij de wet zijn voorzien en die in een democratische samenleving noodzakelijk zijn in het belang van de nationale veiligheid, territoriale integriteit of openbare veiligheid, het voorkomen van wanordelijkheden en strafbare feiten, de bescherming van de gezondheid of de goede zeden, de bescherming van de goede naam of de rechten van anderen, om de verspreiding van vertrouwelijke mededelingen te voorkomen of om het gezag en de onpartijdigheid van de rechterlijke macht te waarborgen.
jan hyoens is offline  
Oud 12 augustus 2005, 10:28   #87
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Weledele Prins van Herzele,

Is uw land bedreigd in een debat, op een forum ?
U bent voor uitsluiting van mensen ?
U bepaalt zelf wie binnen mag en buiten vliegt, zomaar op voorhand op basis van politieke kleur ?
De drie VZW zijn veroordeeld, een politieke partij niet, maar een tweede kans is alleen bestemd voor zware misdadigers. Vlaams Belang krijgt zelfs géén kans van u.
U gooit mensen van uw forum en verwijt als eerst de grootste Vlaamse partij van uitsluiting... u betn in dit opzicht nog slechter, want u voert het uit !
Wij leven in een democratie nog niet in de far-west... of Irak
Mogen die vb'ers dan aan alles hun voeten vegen?

Wij zijn baas en hij hebt te luisteren is dat hun tactiek?
Gertj3 is offline  
Oud 12 augustus 2005, 10:38   #88
Zwarte Spion
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
Mogen die vb'ers dan aan alles hun voeten vegen?
Wij vegen net niets aan onze voeten!
Zwarte Spion is offline  
Oud 12 augustus 2005, 10:42   #89
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3

Wij zijn baas en hij hebt te luisteren is dat hun tactiek?
je verwart ons met de VLD-top!
jan hyoens is offline  
Oud 12 augustus 2005, 10:51   #90
Filip
Vreemdeling

Standaard Vrije meningsuiting

Vrije meningsuiting wil zeggen dat iedereen in de samenleving het recht heeft zijn mening te uiten, dat iedereen in het maatschappelijk debat aan bod kan komen. Zijn eigen structuren kan opzetten om zijn mening naar buiten te brengen enz...

Vrije meningsuiting wil niet zeggen dat iedereen in andermans huis zijn mening moet kunnen verkondigen.

Het Belang koppelt lidmaatschap en gebruik van zijn al dan niet fysieke ruimtes ook aan akkoord zijn met de uitgangsprincipes.

Dat doen wij ook. Niet méér, niet minder. Doe dus gerust uw ding, wij zullen het onze doen. Je moet niet proberen om onder de vlag van de vrije meningsuiting anderen naar uw hand te zetten. Helemaal onnodig!
Filip is offline  
Oud 12 augustus 2005, 11:01   #91
Dekoster
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion

Ik denk dat u niet doorheeft dat er dus een nieuwe partij is opgericht met name het Vlaams Belang. U kan haar webstek bezoeken op www.vlaamsbelang.org en daar vind u tevens haar standpunten.
Hun standpunten verschillen niet zo erg als vroeger, ze zijn enkel wat anders geformuleerd.
Oud 12 augustus 2005, 11:04   #92
Dekoster
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
je verwart ons met de VLD-top!
Neen, de VLD doet dat openbaar en jullie achter de schermen, maar het komt op hetzelfde neer.
Ik zie Vld nog uit elkaar vallen in twee partijën, de ene zijde zal naar het belang lopen en de andere kant, ja dat is de vraag he.
Oud 12 augustus 2005, 11:05   #93
jan hyoens

Standaard

Citaat:

[font=Comic Sans MS, Bookman Old Style, Book Antiqua, Georgia Ref][size=+2]Toen de communisten de Vlaams Belangers arresteerden[/size][/font]
[font=Comic Sans MS, Bookman Old Style, Book Antiqua, Georgia Ref]Toen de communisten de Vlaams Belangers arresteerden
heb ik mijn mond gehouden,
ik was toch geen communist?[/font]

[font=Comic Sans MS, Bookman Old Style, Book Antiqua, Georgia Ref]Toen ze de sociaal democraten opsloten
heb ik gezwegen,
ik was immers geen sociaal democraat?[/font]

[font=Comic Sans MS, Bookman Old Style, Book Antiqua, Georgia Ref]Toen ze de katholieken arresteerden,
heb ik niet geprotesteerd,
ik was immers niet katholiek?[/font]

[font=Comic Sans MS, Bookman Old Style, Book Antiqua, Georgia Ref]Toen ze mij arresteerden
was er niemand meer
die kon protesteren.[/font]
jan hyoens is offline  
Oud 12 augustus 2005, 11:05   #94
Zwarte Spion
Banneling

Standaard

Citaat:
Hun standpunten verschillen niet zo erg als vroeger, ze zijn enkel wat anders geformuleerd.
Ik blijf ook van de overtuiging dat de standpunten van het Vlaams Blok niet racistisch waren evenmin als het 70-puntenprogramma!
Zwarte Spion is offline  
Oud 12 augustus 2005, 11:07   #95
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Neen, de VLD doet dat openbaar en jullie achter de schermen, .
Nu verwar je ons met de sp.a ( oa de zaak "gennez" zal je wel bekend zijn!)
jan hyoens is offline  
Oud 12 augustus 2005, 11:21   #96
robert t
Europees Commissaris

Standaard

[quote=De Violiste]
Citaat:
Hij is van Gent aan de Burgstraat , dicht aan de muziekschool
indrukwekkend CV heeft hij wel
Ik ga in deze zaak geen stelling nemen, omdat ik het dossier onvoldoende ken, en het me vooral een kwestie tussen twee individuën lijkt. Waar ik me wel aan stoor is het feit dat je de persoonlijke gegevens van Tanguy Veys publiceert. Wie ze wil kennen kan ze vinden op de webside en misschien heeft Tanguy Veys er zelf geen problemen mee, maar er bestaat iets als bescherming van de privacy. Je vioolklank klinkt niet al te zuiver.
robert t is offline  
Oud 12 augustus 2005, 11:38   #97
Filip
Vreemdeling

Standaard foto

Kan in je kritiek inkomen.
Dhr Veys is evenwel in hetzelfde bedje ziek en publiceert op zijn site een foto van mij die hij dan nog elders gaan pikken is (op indymedia).
Vind ik niet zo gezellig
Filip is offline  
Oud 12 augustus 2005, 12:07   #98
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Kan in je kritiek inkomen.
Dhr Veys is evenwel in hetzelfde bedje ziek en publiceert op zijn site een foto van mij die hij dan nog elders gaan pikken is (op indymedia).
Vind ik niet zo gezellig
Akkoord.
robert t is offline  
Oud 12 augustus 2005, 13:18   #99
Bulldozer
Burger

Bulldozer's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Bulldozer Stuur een bericht via MSN naar Bulldozer
Standaard

Citaat:
Als antwoord op uw tweede derde en Vierde vraag kan ik formuleren dat het de gewoonte is van het Vb om Progressieve VZW's tegen te werken. Dit ondervond eveneens Animo Oost-Vlaanderen, bij het indienen van hen dossier. De enigen die er wat op tegen hadden dat Animo met een Proviciale werking begon was. Natuurlijk het Vlaams Belang.
Waar is die nieuwe leugen nu op gebaseerd dat wij tegen de werking van Animo Oost-Vlaanderen zijn?

PS. Ik reageer niet meer op de vele spel- en tikfouten, ook ik maak tikfouten en soms schaam ik mij voor een sporadische spelfout, maar ik heb de indruk dat je niet alleen je spookverhalen niet alleen niet herleest, maar dat je ook hebt zitten slapen, toen jouw schoolmeester de dt-regels uitlegde... Echt waar, je zult een volleerd SP.a-politicus worden; mijn steun heb je !
Bulldozer is offline  
Oud 12 augustus 2005, 13:20   #100
Zwarte Spion
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bulldozer
Waar is die nieuwe leugen nu op gebaseerd dat wij tegen de werking van Animo Oost-Vlaanderen zijn?

PS. Ik reageer niet meer op de vele spel- en tikfouten, ook ik maak tikfouten en soms schaam ik mij voor een sporadische spelfout, maar ik heb de indruk dat je niet alleen je spookverhalen niet alleen niet herleest, maar dat je ook hebt zitten slapen, toen jouw schoolmeester de dt-regels uitlegde... Echt waar, je zult een volleerd SP.a-politicus worden; mijn steun heb je !
Was het eten in de Italiaan lekker Bulldozer?
Zwarte Spion is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be