![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U woont toch in dezelfde rechtsstaat neem ik aan? |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#83 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat u niet doorheeft dat er dus een nieuwe partij is opgericht met name het Vlaams Belang. U kan haar webstek bezoeken op www.vlaamsbelang.org en daar vind u tevens haar standpunten.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Zwarte Spion : 12 augustus 2005 om 09:58. |
|||||
![]() |
![]() |
#84 |
Vreemdeling
|
![]() "Er is geen enkele verplichting om op een website een forum te zetten of een reactiemogelijkheid te voorzien, maar nu moet u mij eens uitleggen, wanneer u dan toch beslist dit te doen, hoe het komt dat iemand die zich houdt aan de gebruikersvoorwaarden zonder pardon van het forum wordt gekegeld."
Omdat wij geen forum opgezet hebben om in discussie te gaan met het Vlaams Belang, Mr. Veys. Ik hou mij ook niet onledig met het becommentariëren van uw website. |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het Uilenkot bant dan ook elke Vlaams Belanger uit haar ruimtes? U discrimineert dus op basis van geloof en overtuiging? Bent u bijgevolg dus een racist? |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vrijheid van meningsuiting Art. 10 - 1. Een ieder heeft recht op vrijheid van meningsuiting. Dit recht omvat de vrijheid een mening te koesteren en de vrijheid om inlichtingen of denkbeelden te ontvangen of te verstrekken, zonder inmenging van enig openbaar gezag en ongeacht grenzen. Dit artikel belet Staten niet radio-omroep-, bioscoop- of televisieondernemingen te onderwerpen aan een systeem van vergunningen. - 2. Daar de uitoefening van deze vrijheden plichten en verantwoordelijkheden met zich brengt, kan zij worden onderworpen aan bepaalde formaliteiten, voorwaarden, beperkingen of sancties, die bij de wet zijn voorzien en die in een democratische samenleving noodzakelijk zijn in het belang van de nationale veiligheid, territoriale integriteit of openbare veiligheid, het voorkomen van wanordelijkheden en strafbare feiten, de bescherming van de gezondheid of de goede zeden, de bescherming van de goede naam of de rechten van anderen, om de verspreiding van vertrouwelijke mededelingen te voorkomen of om het gezag en de onpartijdigheid van de rechterlijke macht te waarborgen. |
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wij zijn baas en hij hebt te luisteren is dat hun tactiek? |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#90 |
Vreemdeling
|
![]() Vrije meningsuiting wil zeggen dat iedereen in de samenleving het recht heeft zijn mening te uiten, dat iedereen in het maatschappelijk debat aan bod kan komen. Zijn eigen structuren kan opzetten om zijn mening naar buiten te brengen enz...
Vrije meningsuiting wil niet zeggen dat iedereen in andermans huis zijn mening moet kunnen verkondigen. Het Belang koppelt lidmaatschap en gebruik van zijn al dan niet fysieke ruimtes ook aan akkoord zijn met de uitgangsprincipes. Dat doen wij ook. Niet méér, niet minder. Doe dus gerust uw ding, wij zullen het onze doen. Je moet niet proberen om onder de vlag van de vrije meningsuiting anderen naar uw hand te zetten. Helemaal onnodig! |
![]() |
![]() |
#91 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#92 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik zie Vld nog uit elkaar vallen in twee partijën, de ene zijde zal naar het belang lopen en de andere kant, ja dat is de vraag he.
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
[font=Comic Sans MS, Bookman Old Style, Book Antiqua, Georgia Ref][size=+2]Toen de communisten de Vlaams Belangers arresteerden[/size][/font] [font=Comic Sans MS, Bookman Old Style, Book Antiqua, Georgia Ref]Toen de communisten de Vlaams Belangers arresteerdenheb ik mijn mond gehouden, ik was toch geen communist?[/font] [font=Comic Sans MS, Bookman Old Style, Book Antiqua, Georgia Ref]Toen ze de sociaal democraten opsloten heb ik gezwegen, ik was immers geen sociaal democraat?[/font] [font=Comic Sans MS, Bookman Old Style, Book Antiqua, Georgia Ref]Toen ze de katholieken arresteerden, heb ik niet geprotesteerd, ik was immers niet katholiek?[/font] [font=Comic Sans MS, Bookman Old Style, Book Antiqua, Georgia Ref]Toen ze mij arresteerden was er niemand meer die kon protesteren.[/font] |
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=De Violiste]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#97 |
Vreemdeling
|
![]() Kan in je kritiek inkomen.
Dhr Veys is evenwel in hetzelfde bedje ziek en publiceert op zijn site een foto van mij die hij dan nog elders gaan pikken is (op indymedia). Vind ik niet zo gezellig |
![]() |
![]() |
#98 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Burger
|
![]() Citaat:
PS. Ik reageer niet meer op de vele spel- en tikfouten, ook ik maak tikfouten en soms schaam ik mij voor een sporadische spelfout, maar ik heb de indruk dat je niet alleen je spookverhalen niet alleen niet herleest, maar dat je ook hebt zitten slapen, toen jouw schoolmeester de dt-regels uitlegde... Echt waar, je zult een volleerd SP.a-politicus worden; mijn steun heb je ! |
|
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |