![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik ken graag m'n plaats (in het hoofd van m'n gesprekspartner) ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Ik veronderstel dat CBS = Centraal Bureau voor de Statistiek...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En we horen er zo weinig nuttige informatie van ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Zielig van u ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Nee in jou gemeenschap gaat het meer over de familie eer!(wat dat ook mag voorstellen) En hebben jullie vrouwen dan geen vriendinnen of vrienden die ze kunnen opvangen? ![]() Dus niet achterbaks maar wel een vaststelling! Het feit blijft dat jullie maar 4% voorstellen en toch de helft uitmaken( in nog meer dan gewoon dat)zegt al genoeg. Maar natuurlijk mag dit terug niet worden gezegd(binnenkort ben ik een verzuurden zeker)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ago : 21 augustus 2005 om 09:29. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nogmaals: die vrouwen kunnen nergens heen. Terug naar land van herkomst ? Met welk geld ? Maar dat negeer jij natuurlijk netjes. Hoezo, bij kennissen onderdak zoeken ? Alsof jij een kennis die van haar man is weggelopen in je huis zou opnemen. Familie-eer ? Daar begin jij over ... Het is juist voor zo'n zaken dat die vrouwen wegvluchten, niet ... Als je moedwillig blijft negeren dat: - Die vrouwen ver van hun familie zijn, die nog steeds in land van herkomst leven. - Bij niemand terecht kunnen om onderdak te vinden om juist die redenen - Ze om die reden langdurig in de vluchthuizen verblijven - Dit er rechtstreeks voor verantwoordelijk is dat de helft van de vluchthuizencapaciteit word ingenomen door vreemdelingen dan is discussieren met u zinloos, want u ontkent naakte feiten ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
het VB blijft zich in de meest onmogelijke en lachwekkende bochten wringen om hun gelijk te halen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Voorkom dat veel van die vrouwen via schijnhuwelijken naar hier worden gehaald en aan hun lot worden overgelaten. Betrokken "bruidegoms" keihard aanpakken en voor hun verantwoordelijkheid stellen. Er zijn mglheden genoeg ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik durf wedden dat gij nog zou beweren dat ze een eigen mening hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Weeral zo'n nonsens, waar blijf je het toch halen, ongelooflijk. Vrouwen, met name vreemdelingen, die van hun (ook al vreemde) man weglopen, zijn hier niet via een schijnhuwelijk. "Bruiden" van schijnhuwelijken hebben nu eenmaal dat probleem niet dacht ik zo, die hebben misbruik gemaakt van het systeem om hier te raken ... een volledig andere problematiek die niks met vluchthuizen te maken heeft. Ik hou me al vast wat voor hopeloze drogredenen ik hier nog ga horen ![]() Plus, je laat WEERAL eens uitschijnen dat het een probleem is van specifiek vreemdelingen. NIETS IS MINDER WAAR, wat is er zo moeilijk aan te begrijpen ? Willen jullie de waarheid niet inzien ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de hitlerjugend was toch stoerder hoor. ik wed dat die hierboven janken van een tekenbeet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Groot Bakkes : 21 augustus 2005 om 14:44. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Er zitten extreem veel allochtone vrouwen in rusthuizen (idd, vooral Moslima's) omdat zij veel moeilijker kunnen 'doorstromen' omdat ze veel minder terecht kunnen bij familie, minder in aanmerking komen voor een sociale woning, etc... Rob Klop was dus geen uitzondering. (Benieuwd welk argument ik hierop ga horen: (Mag ik?) "Dat komt omdat de Vlamingen hun cultuur is verbasterd door de Moslims en hun culturele gebruiken zijn gaan overnemen" ofzoiets vrees ik ...)
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Op het eerste gehoor een mooi klinkend woordje, waar echter een realiteit van een heel andere allure achtergaat: Ik zal even vertalen: zerotolerantie -> Zero = 0 Tolerantie = Verdraagzaamheid Een verdraagzaamheid van 0 dus ... geen verdraagzaamheid meer dus ... Leuke titel .. Hetzelfde manipulatief gedoe in de zin dat het woord geenszins de lading dekt vinden we terug in de naam van het partij "Vlaams Belang". Schoon hé? Boodschap die bedoelt is om u onbewust te beinvloeden als u gaat stemmen: Vlaams Belang verdedigt de Vlaamse belangen ... Onze Vlaamse belangen zijn dus in het gedrang als u niet op deze partij stemt. Een belang is belangrijk enzovoort dus VB is een uiterst goede partij aangezien ze opkomt voor ons belang! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
U volgt hem ook in zijn behandeling van zijn vrouw misschien? ... wat hij heeft tenslotte gestudeerd ... Trouwens, iets wat het overgrote deel van het VB nooit zal kunnen zeggen bedoelt u? ...
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||||
|
![]() Citaat:
Een vrouw geweld aandoen doe je nooit en is in mijn ogen het laagste wat je kan doen!! De reden is simpel: een man is sterker. Trouwens ... ik denk niet dat Rob Verreycken's vrouw toen echtgenoot-lief binnenkwam hem zomaar ineens begon aan te vallen met een of andere spray ... wat u insinueert ... Citaat:
Helaas zijn beide zeldzaam. (Wetenschappelijke bewijzen en veschrikkelijk betreurenswaardige en shoquerende feiten legio hiervoor). Citaat:
Citaat:
![]() Idd. Maar als je een klacht indient is de politie in bepaalde gevallen sowieso verplicht om je anonimiteit te garanderen, en dat doen ze natuurlijk ook, maar als je er zelf al tussensteekt is het wat moeiiljker... tenzij je een masker opzet ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Kan je de Vlamingenpopulatie zomaar met de vreemdelingenpopulatie vergelijken? Neen. Er zijn een paar grote verschilen. Ten eerste zijn vreemdelingen die hier komen wonen altijd armer en worden ze ondergebracht in sociale wijken, ze behoren dus bij hun aankomst sowieso tot de laagste klasse want ze hebben bijna geen geld en datgene wat ze wel hebben hebben ze uitgegeven aan torenhoge visumkosten (uhuh! u leest dat goed!) (anders waren ze wel daargebleven). Nu is het door sociologen allang geweten dat in onze meritocratische westerse maatschappij sociale klasse samenhangt met heel wat andere factoren... Om een correct beeld te krijgen van de criminaliteit van vreemdelingen in vergelijking met de criminaliteit van Vlamingen kan u dus de criminaliteit van beide groepen alleen vergelijken door groepen ten vergelijken die qua kansen overeenstemmen. In casu betekent dat dat je de criminaliteit van de Vlaamse gezinnen die qua kansen overeenstemmen met de allochtonen vergelijkt met de criminaliteit van allochtonen. Ik zou het geweldig vinden als u mij zo'n onderzoek zou voorleggen, wat daaruit ook de conclusie ook is. (Je moet er trouwens dan nog rekening mee houden dat allochtonen met of zonder diploma nog altijd sterk gediscrimineerd worden bij het zoeken naar werk ...) Knuffelpolitiek en criminaliteit goed praten? Neen, alleen een beetje inzicht in de vele factoren die ons gedrag en de maatschappij bepalen ..
![]() |
![]() |