Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 augustus 2005, 19:46   #81
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Nog steeds geen reactie van JvdB.

Ik verwacht een kopie van die populariteitstest, of tenminste de naam en de plaats van de school, zodat ik het gegeven kan natrekken.
Via uw vriendjes bij de Staatsveiligheid zeker?
Oud 23 augustus 2005, 20:15   #82
Foundation
Minister

Foundation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Ja, ik denk het. Bubbel Yanneman vertelt dan aan bubbelin Kim het sprookje van keizer Caesar die vernietigend verslagen wordt door de "Belgen" en die daardoor het hele Romeinse Rijk laten instorten. Daarop komt dan opperbubbel Hans I le Grand en die vertelt over zijn reis door het land Aristoteles dat hij na lang zoeken uiteindelijk toch wist liggen. Misschien doet ook paladijn Foundation nog z'n duit in het zakje, al is die waarschijnlijk verbannen daar we niets meer van hem vernemen...
U heeft aan humoristische waarde niets ingeboet, beste Jan (er was weinig waarde meer over om aan in te boeten, nvdr). Ach ja, zo ziet men dat zelfs de "beste" flamingant zich wel (meer dan) eens aan ongegronde veronderstellingen en insinuaties bezondigt.

Ter verduidelijking: ik leef dus nog. En nee, ik ben nog net niet verbannen, wat uw wensdromen ook mogen zijn (hou ze droog aub).

Hoewel ik het grappig blijf vinden, heb ik het het afgelopen jaar te druk gehad om mij nog frequent te amuseren met de anale fixatie van de flaminganten op België, die zij hier op een hoekje van het net lustig botvieren.

Allez kzen er is terug me weg, salukes,

Foundation
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2005, 20:17   #83
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Ja, ik denk het. Bubbel Yanneman vertelt dan aan bubbelin Kim het sprookje van keizer Caesar die vernietigend verslagen wordt door de "Belgen" en die daardoor het hele Romeinse Rijk laten instorten. Daarop komt dan opperbubbel Hans I le Grand en die vertelt over zijn reis door het land Aristoteles dat hij na lang zoeken uiteindelijk toch wist liggen. Misschien doet ook paladijn Foundation nog z'n duit in het zakje, al is die waarschijnlijk verbannen daar we niets meer van hem vernemen...

Ik ben echt trots dat die 'aristoteles' van mij komt!
De mop blijft maar terugkomen!
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2005, 20:18   #84
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
U heeft aan humoristische waarde niets ingeboet, beste Jan (er was weinig waarde meer over om aan in te boeten, nvdr). Ach ja, zo ziet men dat zelfs de "beste" flamingant zich wel (meer dan) eens aan ongegronde veronderstellingen en insinuaties bezondigt.

Ter verduidelijking: ik leef dus nog. En nee, ik ben nog net niet verbannen, wat uw wensdromen ook mogen zijn (hou ze droog aub).

Hoewel ik het grappig blijf vinden, heb ik het het afgelopen jaar te druk gehad om mij nog frequent te amuseren met de anale fixatie van de flaminganten op België, die zij hier op een hoekje van het net lustig botvieren.

Allez kzen er is terug me weg, salukes,

Foundation
Saluut en de wind vanachter.

Citaat:
Foundation
Krijgt u Egidiusdrang? U komt nog niet tot zijn hielen...
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
Oud 23 augustus 2005, 20:20   #85
Foundation
Minister

Foundation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Nee hoor, die is helemaal niet verbannen. Hij was dit forum alleen spuugzat.
Nah, zo erg nu ook weer niet. Maar zelfs Monty Python wordt op den duur vervelend als je daar jarenlang 2 uur per dag naar kijkt.
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2005, 20:21   #86
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Maar zelfs Monty Python wordt op den duur vervelend als je daar jarenlang 2 uur per dag naar kijkt.
Leugenaar!

Oud 23 augustus 2005, 20:22   #87
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Nah, zo erg nu ook weer niet. Maar zelfs Monty Python wordt op den duur vervelend als je daar jarenlang 2 uur per dag naar kijkt.
Ik spreek u tegen!
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2005, 20:24   #88
van Maerlant

Standaard

Wel, wel, ik en patriot gaan akkoord over iets.
De wonderen zijn etc...

Oud 24 augustus 2005, 17:58   #89
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

De Belgae die de Romeinen versloegen...waar halen ze het...
Oud 24 augustus 2005, 21:44   #90
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U heeft aan humoristische waarde niets ingeboet, beste Jan (er was weinig waarde meer over om aan in te boeten, nvdr).
Graag gedaan!
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be