![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Partijlid
|
![]() voil�* .weer al iets bijgeleerd..An !!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Gouverneur
|
![]() Mooi zo!!! Je leert vlug!
![]() |
#83 |
Partijlid
|
![]() VL hebt ge mijne Tarzan niet gezien.......hij is lopen !!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Gouverneur
|
![]() Ik kom er zeeziek van. Ik denk dat er forums bestaan voor ongelooflijke dierenliefhebbers zoals jij. Probeer eens:
www.laurentendehond.be www.keffer.be
![]() |
#85 |
Partijlid
|
![]() Aha....heb hem terug gevonden....maar is bek af !!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Schepen
|
![]() 't Is hier toch koetjes en kalfjes he? Goed, dan hoef ik niet met zinnige praat te komen en kan ik ineens beginnen 'k*kken' op VL, die op Tarzan gek*kt heeft dat hij geen AN schrijft, terwijl hij zelf West-Vloamse uitdrukkingen gebruikt:
"Ik KOM er zeeziek van." ... Anderen WORDEN er zeeziek van... Astruutuutuusisentrentrentren!
![]() |
#87 |
Partijlid
|
![]() Zo is het leven nu eenmaal !!!
Grommen en reklameren op andere ...maar zelf doen ????????? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() DNB:
... ik kan ik ineens beginnen kakken op VL, die op Tarzan gekakt heeft ... ydde; Ik stamp op onzen Tarzan (da's onzen hond) dat is véél efficiënter!!! (en het riekt zó hard niet !!!)
![]() |
#89 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Stampen op een hond !!! Spijtig dat de hond niet kan terugstampen hé !!! ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#90 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Tarzan:
Spijtig dat de hond niet kan terugstampen hé !!! ydde: Wat is daar spijtig aan dé? (Ge moet eerst op hun pootjes stampen, dan zijt ge zeker !!!) Ik haat wel dieren maar ik haat ook mensen. Alle mensen, daarom ben ik dus géén racist! ![]() ![]() ![]()
![]() |
#91 |
Partijlid
|
![]() Een boom heb ik hier wel , als ge nu nog zorgt voor een koord , is het opgelost.
Desnoods kan ik u wel een handje helpen als ge niet aan de boom geraakt. Al uw problemen voor altijd van de baan , mijn beste . En dient ge niemand meer te haten. Ferme reklame voor de ael !!! Mijn stem hebt ge zekers niet !!! ![]() ![]()
![]() |
#92 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Haat je jezelf ook (weet wel, mensenhater) 't Lijkt me zovergezocht... dat ik denk dat je sarcastisch/cynisch aan het doen bent ! 'k Vind normaalgezien dat je steeds verstandig uit de hoek komt.. 'k moe wel zeggen, 'k heb de rest van de replieken niet gelezen...
![]() |
![]() |
#93 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Groene T:
Maar meen je dat nu ydde, dat je een dierenhater bent ? Ik kan het bijna niet geloven ! Haat je jezelf ook (weet wel, mensenhater) ydde: Bah lange niet Groene, ik ben maar wat met den Tarzan aan't spelen, die trapt daar telkens in! ![]() ![]() ![]() Ik heb wel een zéér goeie vriend, een neger. En den die haat zichzelf enorm! Is dat nu een racist? Tussen haakjes Groene, niet altijd serieus zijn zenne, tijd maken om te zeveren en te lachen ... 't mag al eens plezant zijn hé?
![]() |
#94 | |
Burger
|
![]() Citaat:
en awel goe da je 't zegt, 'k ga efkes mijne gebuur gaan oversmijten zie, gewoon omdat hij het lef heeft om blank te zijn... (moet je nagaan, de klootzak) dan ga ik alle amerikanen uitmoorden, omdat het amerikanen zijn... met bommen en granaten dan alle moslims omdat ze moslim zijn... door te vierendelen en dan alle andersdenkenden vergassen ! de joden hebben het al meegemaakt, ik ben mild, die mogen blijven leven (maar op de maan) de vlaams blokkers en de linkse hou ik voor 't laatst, omdat ik die elkaar ga laten uitmoorden... diegene die overblijven worden dan wel verplicht hara kiri te plegen met een bot mes ! De communisten ga ik verplichten de bijbel en koran vanbuiten te kennen, waarna ik ze zal executeren omdat ze de bijbel en koran vanbuiten kennen voor de rest zal het dan BIJNA ok zijn... 'k ga twee verstandige vrouwen houden, om af toe toch wat te kunnen discussiëren, en twintig domme, om mijn lusten op bot te vieren... Als ik die dan beu ben gaan ze ook mogen opletten ! Cava ze voor de rest ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Frederik,
Ook al heb ik zelf wel eens last van een grote mond, ik sta achter u en zal mij leren te gedragen. ![]() Ik was enkel verrast dat ik mijn topic gisteren zo snel gesloten werd, terwijl er andere op los scheldde. Ik zal wat geduldiger zijn in de toekomst. MVG CHill |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ligt het aan mij of heb ik die afbeelding hier al enorm vaak zien verschijnen?
![]() |
#98 |
Minister-President
|
![]() Ik vond een vriend maar hij vond van niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hier ex-Louke Ik ben hier ook nog maar een paar weken, maar dan kostsbeu omdat hier nogal veel ultra-nationalistisch geweld zich heer en meester voelt en de rechtgeaarde burger voor vroegtijdige Alzheimer uitmaakt... enkel en alleen omdat men met dat communautair gezwam niet eens is en omdat woordjes en zinnetjes uit hun verband gerukt worden om je te kleineren... ik ken bijna dergelijke situaties van 1000poot ook... ik heb voorlopig mijn buik vol van fora waar men mensen die het helemaal niet nauw nemen met beleefde replieken je uitmaken voor al van dat fraais... en dan worden die nog verkozen tot forum ombudsman!!! 's jonge toch...
![]() |
![]() |
#100 |
Minister-President
|
![]() Mijn niet-vriend vindt van niet.
|
![]() |
![]() |