![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wat bedoelde Silverstein met z'n "Pull it"? | |||
Het gebouw neerhalen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 41,67% |
Het gebouw evacueren |
![]() ![]() ![]() |
4 | 33,33% |
andere |
![]() ![]() ![]() |
3 | 25,00% |
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Wij hebben tenminsite een echte en de meest logische verklaring: explosieven.
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||||||
|
![]() REMINDER
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 28 augustus 2005 om 17:24. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed bezig aandacht aan het afleiden voor het feit dat:
1. Niemand beweert heeft dat het gebouw gepulled werd. 2. Jullie "financiële" argumenten de mist zijn ingegaan. 3. Jullie "motief" (commandopost) aan geen enkele analyse weerstaat. 4. Er niet één materieel bewijs bestaat dat er explosieven werden gebruikt. Dan maar weer afkomen met vragen over WTC1/WTC2. ![]() Wel, ik heb daarover al honderd keer gevraagd dat men mij de fouten in de NIST-verslagen toont. Tot ik deze fouten zie ga ik er van uit dat er een gefundeerd wetenschappelijk model is voor het instorten van de gebouwen zonder explosieven. En kom niet af met NORAD of wat dan ook, want dat heeft er niets mee te maken.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 augustus 2005 om 17:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||||||
|
![]() Citaat:
Gecontroleerde demolitie wordt zelfs nooit onder de loep genomen. En in het 9/11 commision report staan wel degelijk neit allen weglatingen maar ook leugens. Ik pik er hier enkele uit (uit een lijst van meer dan 100):
Laatst gewijzigd door exodus : 28 augustus 2005 om 17:54. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() btw was dat in dien tweede toren ( tweede wtc hit dus ) waar zo per ongeluk een berg vaten met brandstof ondergebracht waren ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees gewoon de NIST-verslagen die ik vorige week nog gelinkt heb.
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jullie zijn gewoon niet in staat bij één onderwerp te blijven. Eens de "argumenten" de mist ingaan (zoals hier met de "pull", het motief en de financiële argumenten) proberen jullie altijd de aandacht af te leiden naar iets anders. Elke 9/11-discussie verloopt zo, en het ligt niet aan mij. Ik hou mij hier strikt aan WTC7, maar jullie proberen alles door elkaar te halen opdat niet zou opvallen hoe zwak de "argumentatie" rond "pull" wel is. Ik herhaal dus: Wel, ik heb daarover al honderd keer gevraagd dat men mij de fouten in de NIST-verslagen toont. Tot ik deze fouten zie ga ik er van uit dat er een gefundeerd wetenschappelijk model is voor het instorten van de gebouwen zonder explosieven. En kom niet af met NORAD of wat dan ook, want dat heeft er niets mee te maken.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 augustus 2005 om 18:07. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En uiteraard zijn alle NIST-onderzoekers ook insiders. ![]() [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 augustus 2005 om 18:12. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
denk je dat ik al die rotzooi opgeslagen heb in m'n fotgrafisch geheugen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het valt me gewoon op dat er hier eindeloos wordt gediscussieerd over feiten (over de constructie van de gebouwen, de steunkolommen, de temperatuur tijdens de brand, ...), terwijl al deze elementen daar gedetailleerd in voorkomen. Dat de believers daar nooit op willen ingaan zegt genoeg. Ze blijven maar l....n over oude hypotheses en over het FEMA-verslag, dat uitdrukkelijk zei dat het voorlopig was en dat nog veel onderzocht moest worden.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 augustus 2005 om 18:17. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
we spreken hier niet over een theoretisch studie van een instortend gebouw we spreken hier over een praktijksituatie bijgevolg hoef je geen fouten in dat wetenscappelijke model aan te kunnen tonen al wat men moet aantonen dat het model dat gebruikt is niet juist is |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toon mij dan waar de analyse die zij voor de gebouwen maken fout is.
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en nu ik net vernomen heb dat die brandstof niet in wtc2 aanwezig was...
doe ik een oproep aan de believers of ze nu zo vriendelijk zouden willen zijn hun tijd te stoppen in het eigenzinnige feit dat dus wtc2 sneller is ingestort dan wtc1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
helaas kan niemand dat meer omdat alles weg is tenzij misschien vanuit getuigenissen en oude archieven die ergens vergeten liggen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is zelfs zeer bevreemdend te moeten vaststellen dat men dus een wetenschappelijk model zou moeten aanvaarden zonder dat er aantoonbare zaken vrijgegeven zijn die verzekeren dat datzelfde model het best passende is[edit]
Laatst gewijzigd door praha : 28 augustus 2005 om 18:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is zeer bevreemdend te moeten vaststellen dat men enerzijds antwoorden van de overheid verwacht, maar elk antwoord van tevoren afwijst omdat het van de overheid komt!
Meer kan ik hier echt niet over kwijt. Als je echt gelooft dat al de wetenschappers en onderzoekers van NIST insiders of onnozelaars zijn, dan is dat zo. Echte onderzoekers lenen hun naam niet aan een onderzoek als de gegevens waarop het stoelt niet betrouwbaar zijn.
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hierop zou men principieel onmiddellijk moeten op antwoorden : toon mij dan es eerst al de restanten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
WTC2 had zelfs niet zoveel fuel binnengekregen als WTC1 (het vliegtuig vloog er schuin in bij WTC2 tegenover een frontale impact bij WTC1.) Getuige daarvan de grote vuurbal bij WTC2 (het grootste deel van de brandstof die ontploft). De reden waarom WTC2 sneller gedemolished is, kan zijn omdat de rookontwikkeling bij WTC2 snel aan het verminderen was. Vanuit de controlekamer waar men de aanval overzag wist men ook dat een heel deel van de brandstof buiten het gebouw ontploft was. De branden in WTC2 waren sneller aan het uitgaan. Daarom heeft men het gebouw eerder naar beneden gebracht.
![]() |
![]() |