![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor vorst en vaderland, ... allé ga uw bajonet dan maar al slijpen, ik zie die idiote belgisjisten allemaal al in de loopgraaf springen om laken te verdedigen, ... Ik denk da ge daar wel ferm alleen gaat staan, buiten een paar collega BUB ers misschien, zelf Filipus den Taaien, zie ik nie in een schuttersputje kruipen om zijn vorst en vaderland te verdedigen. Ik zie die nog eerder tegen zijn Mathiel zeggen dat ze de vijand, met haar delvauxsjakosjh moet wegslaan, zodat hij met zijn koninklijke wentelwiek kan ontsnappen... |
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ik daarmee een coburg bastaard of coburg kan voorkomen, zal ik hem zelf 2 pakskes kopen ... |
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Achtereen kom ik nog eens langs, ... allé, ik breng die bommen nie mee, hé, ik ga gewoon nog eens de tube proberen, maar ik ga toch uitzien naar verdachte figuren, met ne rugzak ... |
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
991 000 vb stemmers of 4500 rechts radicalen op de weide in Steenstraete... ? Ik zou me als koning toch al wat zenuwen beginnen maken, ... temeer daar elke poging om de schade te beperken ontaard in nog grotere verliezen... |
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Politiecijfers: IJZERWAKE ... 4500 AANWEZIGEN BERICHT ORGANISATOREN: IJZERWAKE ... AANWEZIGEN ... NET NIET EVENVEEL ALS VORIG JAAR (4.350) BETAALDE AANWEZIGEN |
|
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
de schuld van BUB met hun akties... base-jumpen of je weet maar nooit, dat er zich daar één volgende keer zichzelf opblaast
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
4.500 deelnemers volgens de Standaard.
|
|
|
#94 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het gaat hier om politieke manifestaties, geen muziekfestivals.
Ik zie geen enkele niet door de staat gesteunde beweging in dit land zoveel volk aantrekken hoor.
|
|
|
|
#95 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#96 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zelfs de door père Belgique hooggeprezen opvoering van de wereldvermaarde 'Stomme van Portici' kreeg geen 50 geïnteresseerden op de been. Volgende verjaardag van het koningdom Belgique toch maar Will Tura en Toots Tielemans warm proberen te krijgen voor die opvoering...
|
|
|
|
#99 | |
|
Schepen
|
Citaat:
|
|
|