![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [quote=schaveiger]
Citaat:
is iemand niet vrij van schuld totdat zijn schuld bewezen is velen van ons zitten in de gevangenis omdat er mensen zijn die denken als jij, wij hoeven ons onschuld niet te bewijzen, dat zij maar eens bewijzen dat wij schuldig zijn aan ales wat men in ons schoenen steekt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom zou dat het "recht" van misbruik geven aan iemand ? Citaat:
Denk jij werkelijk dat dit niet bestond voor het kapitalisme in Tsjechië ?. Woonden er toen buitenaardse wezens ?. Citaat:
Ik denk niet dat de anarchisten noch eender wie hier iets kunnen aan verhelpen zolang ze geen middel hebben om mensen genetisch te manipuleren. Tenslotte, de mens wordt altijd uitgebuit door de mens en in vele gevallen voelt hij het niet eens.
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() [quote=Bokkerijder]
Citaat:
![]() Tiens, ergens anders beweer je dat onze justitie rot is en alleen de begoeden bevoordeelt. Hier plaats je je temidden van de daders die verongelijkt zijn omdat ze hun onschuld moeten bewijzen. Hebben we het hier niet over pedofilie ?. Heb je al eens gedacht over de slachtoffers en hun nabestaanden die levenslang veroordeeld zijn terwijl de daders na een zekere periode weer van het leven kan genieten alsof er niks gebeurd was ?.
![]() |
![]() |
#84 | |||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
je moet evenwicht herstellen in je zelf Citaat:
Citaat:
ofwel praten we niet over hetzelfde ik denk niet dat je in een hut in de bos leeft zonder computer of elektriek Citaat:
nu is er nog meer uitbuiting en kinderhandel dan toen Citaat:
Citaat:
Citaat:
je moet eens praten met mensen die het hebben meegemaakt dan zal je visie veranderen een systeem dat bestaat uit uitbuiting van de ene mens door de andere is verkeerd wij denken dat het anders kan |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [quote=schaveiger]
Citaat:
eerst verdedig je iets en als je ziet dat het niet lukt om het vol te houden beschuldigt je mij van wat je eerst zegt over jezelf ik denk dat je me niet snapt of niet wil snappen, maar ik weet niet welk van de twee het is |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb het over de natuur van de mens, niet de natuur in zijn geheel. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Natuurlijk is dat verkeerd voor diegene die uitgebuit wordt. Julie "denken" dat het anders kan, dat dachten Caïn en Abel ook al.
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() [quote=Bokkerijder]
Citaat:
![]() |