![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ja, het is niet 'in', niet 'correct' dat te hekelen...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 2 september 2005 om 19:47. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Iemand die nooit baas had mogen worden. Ik kan gewoon die beelden niet meer zien op het nieuws want ik kan er echt niet tegen, het is onmenselijk. Dit tart �*lle verbeelding. En dat terwijl we godverdomme tot in Europa en waarschijnklijk verder al van minimum zaterdag wisten dat die orkaan eraan zat te komen!! Dit zijn van die momenten waarop ik liever alles zou laten vallen en in het vliegtuig richting daar springen om te helpen waar ik kan.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Maar hoe zou het hier zijn moest een gedeelte van Antwerpen ofzo onderwater staan ? Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De meer dan 10.000 oude mensjes die tijdens de hittegolf van 2003 in Frankrijk stierven, was ook voorzien... Maar ja, doen werd het land bestuurd door politiek correcten... en was de kritiek op het beleid praktisch nihil... Om te verhinderen dat dergelijke rampen (10.000 mensen is toch niks, zou ik denken) beslisten de sociale linkse vakbonden om voortaan 2 minuten per dag gratis te werken (in plaats van een verlofdag in te leveren) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor mij is dat geen supermacht maar een rommelmarkt.
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zelfs als de overheid/leger diezelfde gedachte deelt en de zaak maar laat begaan zolang het om voedsel gaat zal dat zaakje escaleren okay hier noem je weer wat op... ook niet te makkelijk maken he... in waenhuizen valt ook veel te plunderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
En de mentaliteit van de burgers ... Zal een winkel failliet gaan als ze eenmaal hun voorraad weggeven? Ik zag net op het nieuws, wanhoop alom, ze volgden met een camera huilende en hysterische mannen die op zoek gingen naar eten voor hun vrouw en kinderen enzo, ze konden ergens een magazijn binnen dat vollag met eten (heel kortbij de superdome) achter een tralies ... Niemand kan dat geld blijkbaar ff voorschieten of wat is de bedoeling daarvan for god sake?! =-s
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Wanneer heb ik op koetjes en kalfjes iets gepost �* la 'dat ziet er niet goed uit voor Amerika?' Ik denk dat dat ten laatste ergens zondagavond moet zijn gebeurt. Op dat moment was de orkaankracht in ieder geval 5! De zwaarste categorie en ze stevende recht af op een stad die een fameus stuk onder de zeespiegel lag namelijk New Orleans ... Op dat moment stond er dat de orkaan maandag om 14u Belgische tijd daar zou passeren. Later op de avond (dus ik denk toch dat 't tegen de middag was of mss zelfs zaterdag) las ik dat iedereen verplicht was te evacueren ... Dus dacht ik 'Oef... '... Fout gedacht blijkbaar. Ik vind dat er twee heel grove fouten zijn gebeurt nl. 1. Verplichte evacuatie is bij mijn weten iedereen moet weg, echter ze hebben over het hoofd gezien dat niet iedereen weg kon, en wellicht ook enkelen niet wouden -> Daar hadden ze 't leger opaf moeten sturen om de mensen daar weg te halen. 2. Als je mensen naar ergens wilt evacueren waar je weet dat �*ls de dijken crashen ze nog misschien heel lang moeten biljven (en dat was op zondag al een heel groot risico) dan zorg je toch dat er eten en drinken is?! =-s Dat zijn twee dingen die echt mijn pet te boven gaan...
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
En België is al volop aan het zien wat ze kunnen doen ... Het beste wat ik op dit moment kan doen is hopen dat er een verspreking is gebeurt door al die olie die in Bush' achterhoofd rondspookt en dat ze eigenlijk water en eten bedoelden.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Net op CNN president Hugo Shavez (Venezuela) bied hulp aan de VS ben benieuwd of Bush dat gaat aanvaarden ik vrees van niet maar laten we hopen van wel.
![]() |
![]() |
#98 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ken mensen die er wonen...
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#100 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Alhoewel ik besef dat het niets gaat opleveren (omdat de posities al lang werden ingenomen ![]() Citaat:
Persoonlijk denk ik bovendien dat de Amerikaanse bevolking wel bekwaam genoeg zal zijn om de schuldigen (af) te straffen...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 2 september 2005 om 22:01. |
||||||||
![]() |
![]() |