Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 september 2005, 09:55   #81
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salmon L.A.
Uw gevoel voor humor verdient soms een schop onder zijn achterste.
Het huis dankt u voor het in zijn producten gestelde vertrouwen.

Egidius
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2005, 09:58   #82
Egidius

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal
Hebben ze dat dan niet gedaan? Ik dacht dat ze op het podium gekomen waren. Toen ik eindelijk op de Baraplaats geraakte was er niemand maar ik zat eerder in de staart van de stoet.
Misschien zijn ze helemaal in het begin wel even op het podium geweest. Ook ik zat eerder achteraan. In elk geval verspreidde het nieuws dat de ouders bij Dehaene zaten zich op het Baraplein als een lopend vuurtje. Veel mensen waren zwaar ontgoocheld, en velen waren boos om deze recuperatie van de Mars.

Citaat:
Het is hoe dan ook zo dat indien de ouders tot opstand hadden geroepen, dat die opstand er ook gekomen zou zijn. Ik was mentaal klaar. En veel mensen die dag ook.
Zo heb ik het ook aangevoeld.

Egidius
Oud 23 september 2005, 10:00   #83
Egidius

Standaard

Citaat:
Ik zat ongeveer in het midden van de betoging en ik heb de ouders op het podium aan het Baraplein gezien en een deel van hun toespraken gehoord. Een van de bevrijde meisjes (ik denk dat het Laetitia was) stond trouwens ook op het podium - zeer ontroerend allemaal.
Ben je zeker dat je niet verwart met de start aan de Jacqmainslaan?

Egidius
Oud 23 september 2005, 11:34   #84
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Salmon L.A.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Ben je zeker dat je niet verwart met de start aan de Jacqmainslaan?

Egidius
U doet mij twijfelen.
Maar de "vergeten" Marokkaanse naam, daar twijfel ik niet aan (het heeft mijn vertrouwen in de organisatoren van de mars fel geschokt).
"Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Salmon L.A. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2005, 11:41   #85
Egidius

Standaard

Citaat:
U doet mij twijfelen.
Weet me te melden als je je het herinnert.

Citaat:
Maar de "vergeten" Marokkaanse naam, daar twijfel ik niet aan (het heeft mijn vertrouwen in de organisatoren van de mars fel geschokt).
Dat was wel degelijk aan het eind, aan het Bara-plein.

Egidius
Oud 23 september 2005, 11:44   #86
duncan
Banneling

Standaard

BUSH even schuldig als al de rest die ni voorbij hun klown kostuum zien ...dat texas enz mor opsmoort en de rest mee.

In ons eigen land doen politici en media enz...enz... da alles oké is en men stopt alles in 1001 doof potjes dus geen gezeik over andere landen en politici kijk eerst noh jullie eigen klownachtige nep gekostumeerde imago .

Mensheid leerde niets uit geschiedenis en van hun arbeiders tijd om te " genieten " van de chaos,onheil,miserie,ziekten,natuurlijke rampen enz... .
Amén !
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2005, 13:53   #87
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Salmon L.A.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel ja, het zou best kunnen dat dat podium met de ouders op een andere plaats stond dan helemaal aan het einde van de mars, waar de witte bloemen werden neergelegd. Dat is trouwens van weinig belang.
Ik, en de groep verontwaardigde burgers uit mijn werkomgeving (met wie ik toen opstapte) hebben ze in ieder geval daarop zien staan, en hun woorden van dank en verbittering aanhoord.
Dus de bewering dat de regering heeft verhinderd dat ze de massa zouden toespreken, slaat nergens op.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Salmon L.A. on 23-09-2005 at 14:54
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Wel ja, het zou best kunnen dat dat podium met de ouders op een andere plaats stond dan helemaal aan het einde van de mars, waar de witte bloemen werden neergelegd. Dat is trouwens van weinig belang.
Ik, en de groep verontwaardigde burgers uit mijn werkomgeving (met wie ik toen opstapte) hebben ze in ieder geval daarop zien staan, en hun woorden van dank en verbittering aanhoord.
Dus de bewering dat de regering heeft verhinderd dat ze de massa zouden toespreken, slaat nergens op.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Ik, en de groep verontwaardigde burgers uit mijn werkomgeving (met wie ik toen opstapte) hebben ze in ieder geval daarop zien staan, dus de bewering dat de regering heeft verhinderd dat ze de massa zouden toespreken slaat nergens op.[/size]
[/edit]
"Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."

Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 23 september 2005 om 13:54.
Salmon L.A. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2005, 15:34   #88
Egidius

Standaard

Citaat:
Op het kruispunt van de Jacqmainslaan en de kleine ring, om precies te zijn. Ik stond er ook.

Citaat:
Dus de bewering dat de regering heeft verhinderd dat ze de massa zouden toespreken, slaat nergens op.
Niemand beweert dat de regering actief verhinderde dat de ouders de massa zouden toespreken. Ik heb wel gezegd dat de ouders aan het eind, als iedereen hen daar verwachtte, al bij Dehaene zaten. Bij elke betoging worden de belangrijke toespraken, de politieke boodschap, aan het eind meegegeven. De regering heeft aan de Witte Mars dat cruciale moment ontnomen, en heeft daarmee de politieke boodschap ontmand en afgeleid. Dat is overigens duidelijk gebleken in de daarop volgende jaren. Van de drastische hervormingen die de mensen wilden, is weinig meer in huis gekomen dan een versterking van de particratische greep op de instellingen.

Egidius[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Egidius on 23-09-2005 at 16:36
Reason:

Citaat:
Op het kruispunt van de Jacqmainslaan en de kleine ring, om precies te zijn. Ik stond er ook.

Citaat:
Dus de bewering dat de regering heeft verhinderd dat ze de massa zouden toespreken, slaat nergens op.
Niemand beweert dat de regering actief verhinderde dat de ouders de massa zouden toespreken. Ik heb wel gezegd dat de ouders aan het eind, als iedereen hen daar verwachtte, al bij Dehaene zaten. Bij elke betoging worden de belangrijke toespraken, de politieke boodschap, aan het eind meegegeven. De regering heeft aan de Witte Mars dat cruciale moment ontnomen, en heeft daarmee de politieke boodschap ontmand en afgeleid. Dat is overigens duidelijk gebleken in de daarop volgende jaren. Van de drastische hervormingen die de mensen wilden, is weinig meer in huis gekomen dan een versterking van de particratische greep op de instellingen.

Egidius[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Egidius[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Egidius : 23 september 2005 om 15:36.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be