![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Egidius |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar de "vergeten" Marokkaanse naam, daar twijfel ik niet aan (het heeft mijn vertrouwen in de organisatoren van de mars fel geschokt).
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Egidius |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() BUSH even schuldig als al de rest die ni voorbij hun klown kostuum zien ...dat texas enz mor opsmoort en de rest mee.
In ons eigen land doen politici en media enz...enz... da alles oké is en men stopt alles in 1001 doof potjes dus geen gezeik over andere landen en politici kijk eerst noh jullie eigen klownachtige nep gekostumeerde imago . Mensheid leerde niets uit geschiedenis en van hun arbeiders tijd om te " genieten " van de chaos,onheil,miserie,ziekten,natuurlijke rampen enz... . Amén ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik, en de groep verontwaardigde burgers uit mijn werkomgeving (met wie ik toen opstapte) hebben ze in ieder geval daarop zien staan, en hun woorden van dank en verbittering aanhoord. Dus de bewering dat de regering heeft verhinderd dat ze de massa zouden toespreken, slaat nergens op.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 23 september 2005 om 13:54. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 23 september 2005 om 15:36. |