Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 oktober 2005, 12:46   #81
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janisgroot
oplossing simpel :
- lijstje maken
- bootje vullen
- bootje varen (naar weet-ik-veel-waar)
- salut en de kost

Ja, maar niet alleen de terroristen-daders, maar ook hun omgeving die hen heeft gesteund. Anders beginnen die opnieuw...
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2005, 12:55   #82
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote
Ja, maar niet alleen de terroristen-daders, maar ook hun omgeving die hen heeft gesteund. Anders beginnen die opnieuw...
grote schoonmaak dus..

volgens mij kan dat heel wat jobs opleveren...
2 vliegen in 1 klap

Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2005, 12:56   #83
dutch
Provinciaal Statenlid

dutch's schermafbeelding

Standaard

Enige oplossing :

Elk terrorisme is gebaseerd op een ideologie. Zolang die ideologie (cfr. nazisme) bestaat, zal het terrorisme bestaan. Op welke ideologie is het huidige terrorisme gebaseerd? Juist ja, op de islam. Enige oplossing is dus de islam op te doeken. Dat is mogelijk, want islam is niet bestand tegen het licht van de waarheid. Door de waarheid over islam, mohamed en koran te kennen en er rekening mee te houden op een weldoordachte manier zal moslimterrorisme op wereldschaal het gras onder de voeten weggemaaid worden en dus verdwijnen.
In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt
dutch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2005, 13:00   #84
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus
ik heb het over de Belgische gevangenissen...

de USA heeft hier niets mee te maken..
Indien je het nog niet doorhad, wat ik vrees.... ik wou enkel aangeven hoe belachelijk jou redenering is.
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2005, 13:21   #85
napoleondegrote
Banneling

Standaard

In de Begijnenstraat in Antwerpen waan je je soms in Marokko, weet een vriend van mij die daar cipier is. Zeker de helft van de gedetineerden is van Marokkaanse afkomst.Nochtans is maar een vijftal procent van de Antwerpse bevolking van Marokkaanse afkomst.

Daar komt dan nog eens bij dat vele van die gasten lachen met de gevangenis. Ze zitten er meestal toch nooit lang en als ze vrijkomen wacht hunne Mercedes of BMW en hun drugsgeld toch op hen. Bovendien klimmen ze in rang binnen de bendes door hun gevangenisstraf...
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2005, 20:13   #86
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote
In de Begijnenstraat in Antwerpen waan je je soms in Marokko, weet een vriend van mij die daar cipier is. Zeker de helft van de gedetineerden is van Marokkaanse afkomst.Nochtans is maar een vijftal procent van de Antwerpse bevolking van Marokkaanse afkomst.

Daar komt dan nog eens bij dat vele van die gasten lachen met de gevangenis. Ze zitten er meestal toch nooit lang en als ze vrijkomen wacht hunne Mercedes of BMW en hun drugsgeld toch op hen. Bovendien klimmen ze in rang binnen de bendes door hun gevangenisstraf...
en ik dacht dat die van hun vader was... van het vele werken
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2005, 20:42   #87
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barney
Ik vind dat dit weglopen is van onze verantwoordelijkheid als oud imperialistishe staten om de neo-koloniale wereld niet op te vangen/helpen, want door ons zitten ze wel degelijk diep in de stront.
Samen met je vorige posting over het onderwerp kan ik je toch niet goed begrijpen... Naar mijn mening moet er inderdaad heel wat serieuzer opgetreden worden tegen de islam-fanaat-idioten onder hen: die zijn gevaarlijk en die horen hier niet thuis, laat staan dat we ze nog financieel moeten "verder kweken"! Ik denk hierbij aan die lieden die oa van de Antwerpse OCMW zitten te profiteren, maar geld genoeg hebben om regelmatig een reisje te maken naar de landen waar ze zogezegd zijn uit moeten vluchten... En straks, met onze eigen centen, voor terrorisme gaan zorgen omdat ze nu eenmaal hun islamgezever over de ganse wereld moeten verspreiden...
In verband met je bewering dat ze in sommige van die ex-kolonies door onze schuld "in de stront zitten", ook niet akkoord. Er zijn verkeerde dingen gebeurd, inderdaad, maar ze hebben het meestal nog veel slechter gehad vanaf het ogenblik dat ze hun "onafhankelijkheid" herwonnen hadden. Kijk maar naar Congo/Zaïre wat ze er uitspoken sedert 1960!
En voor dat je het zelf moeten zeggen: ze zijn niet allemaal zo...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2006, 10:50   #88
stropkeuh
Parlementslid

stropkeuh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus Bekijk bericht
grote schoonmaak dus..

volgens mij kan dat heel wat jobs opleveren...
2 vliegen in 1 klap

En hopelijk met en nieuwe minister op justitie ipv Onkelinx kan die schoonmaak eens beginnen.
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be