Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 5 september 2005, 13:24   #81
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Oud 5 september 2005, 13:33   #82
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Proficiat, dat jullie onze Duitstalige landgenoten niet vergeten tegenover wat gebruikelijk is in andere partijen.
Geertje is offline  
Oud 5 september 2005, 13:36   #83
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Laat ons zeggen dat zowat alle partijen, buiten de B.U.B., de andere grote taalgroep (Nederlandstaligen of Franstaligen) vergeten.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Hans1 on 05-09-2005 at 14:38
Reason:
--------------------------------

Laat ons zeggen dat zowat alle partijen, buiten de B.U.B., de andere grote taalgroep (Nederlandstaligen of Franstaligen) vergeten.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Laat ons zeggen dat zowat alle partijen, buiten de B.U.B., de andere grote taalgroep (Nederlandstaligen of Franstaligen) vergeet.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Hans1 : 5 september 2005 om 13:38.
Hans1 is offline  
Oud 5 september 2005, 13:38   #84
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Kijk eens aan!
Op de duur schieten er alleen de Duitstaligen over.
Nee, wel 80% nuchtere Belgen die genoeg hebben van de traditionele politici en niet (meer) VB stemmen.
Hans1 is offline  
Oud 5 september 2005, 15:43   #85
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn
Onafhankelijkheid [Duitstalige Oostkantons] of aansluiting bij Vlaanderen lijken mij volslagen irrealistische opties.
Onafhankelijkheid is inderdaad irrealistisch. Maar er zijn wel degelijk een hoop Duitstaligen te vinden voor aansluiting bij Vlaanderen (mits behoud van hun huidige bevoegdheden!). Het is een idee dat meer steun geniet dan de aansluiting bij Duitsland.
Maar het meest waarschijnlijke is uitaard aansluiting bij Luxemburg.
Jaani_Dushman is offline  
Oud 5 september 2005, 15:47   #86
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Neen, maar die mensen spreken wel in naam van de personen die hen verkozen hebben en daaruit kan ik enkel concluderen dat een meerderheid van de Duitstalige bevolking België wil behouden.

De Duitstalige Gemeenschap denkt ook niet in termen van Vlaanderen en Wallonië, zij zien dat geheel anders.
Eupen - Sankt-Vith heeft nog niet eens een eigen kiesarrondissement! Hoe kan dat dan een afspiegeling zijn van de Duitstalige bevolking.
Mijn uitspraken zijn gebaseerd op meningen die binnen de PJU-PDB heersen: de enige Duitstalige partij die opkomt los van de Waalse partijen, en dus de enige volwaardige vertegenwoordiging van de Duitstaligen.
Zelfs de Duitstalige afdelingen van de PS en de CDh (SP en CSP) zijn voor meer Duitse autonomie.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Jaani_Dushman on 05-09-2005 at 16:56
Reason:

Citaat:
Neen, maar die mensen spreken wel in naam van de personen die hen verkozen hebben en daaruit kan ik enkel concluderen dat een meerderheid van de Duitstalige bevolking België wil behouden.

De Duitstalige Gemeenschap denkt ook niet in termen van Vlaanderen en Wallonië, zij zien dat geheel anders.
Eupen - Sankt-Vith heeft nog niet eens een eigen kiesarrondissement! Hoe kan dat dan een afspiegeling zijn van de Duitstalige bevolking.
Mijn uitspraken zijn gebaseerd op meningen die binnen de PJU-PDB heersen: de enige Duitstalige partij die opkomt los van de Waalse partijen, en dus de enige volwaardige vertegenwoordiging van de Duitstaligen.
Zelfs de Duitstalige afdelingen van de PS en de CDh (SP en CSP) zijn voor meer Duitse autonomie.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Mijn uitspraken zijn gebaseerd op meningen die binnen de PJU-PDB heersen: de enige Duitstalige partij die opkomt los van de Waalse partijen, en dus de enige volwaardige vertegenwoordiging van de Duitstaligen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 5 september 2005 om 15:56.
Jaani_Dushman is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be