![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]()
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Proficiat, dat jullie onze Duitstalige landgenoten niet vergeten tegenover wat gebruikelijk is in andere partijen.
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Banneling
|
![]() Laat ons zeggen dat zowat alle partijen, buiten de B.U.B., de andere grote taalgroep (Nederlandstaligen of Franstaligen) vergeten.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Hans1 : 5 september 2005 om 13:38. |
||
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het meest waarschijnlijke is uitaard aansluiting bij Luxemburg. |
|
![]() |
![]() |
#86 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn uitspraken zijn gebaseerd op meningen die binnen de PJU-PDB heersen: de enige Duitstalige partij die opkomt los van de Waalse partijen, en dus de enige volwaardige vertegenwoordiging van de Duitstaligen. Zelfs de Duitstalige afdelingen van de PS en de CDh (SP en CSP) zijn voor meer Duitse autonomie.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 5 september 2005 om 15:56. |
|||||
![]() |