![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de rechtstreekse verkiezing die er aan staat te komen, is natuurlijk nog veel beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zelfs al maakt de burgemeester deel uit van de grootste partij en/of zelfs al heeft hij de meeste voorkeurstemmen, toch kan hij ontslaan worden als hij de wet niet naleeft. Is dat niet wat met Happart gebeurd is?
![]() |
![]() |
#90 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoe weet u of er een verschil bestaat in stemgedrag tussen de mensen op het platteland en de mensen in de stad? Kruipt u misschien mee in het stemhokje? En wat verstaat u onder gezonder en evenwichtiger? Bekrompener, bemoeizieker en geloviger?
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds kan de ambtenaar van de burgerlijke stand wel "belet" zijn. Er kunnen zich "feitelijke" beletsels voordoen (afwezigheid wegens ziekte, ongeval of dringende aangelegenheid) of "wettelijke" beletsels (akten die hemzelf, zijn vrouw, zijn ouders of zijn kinderen betreffen). In dat geval wordt hij vervangen door één van de schepenen of raadsleden (in volgorde van benoeming). Aangezien de burgemeester in kwestie niet aan de feitelijke, noch aan de wettelijke beletsels voldoet, kan hij zich dus ook niet laten vervangen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarvoor moet ik trouwens ook niet naar de stemuitslag kijken: als onderwijzer heb ik hier veel contact met bijna iedereen van de bevolking en mag wel zeggen dat ik weet wat er onder de mensen leeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Burger
|
![]() Om hier even een positieve noot te brengen...
![]() Ik was Maandag uitgenodigd op het eerste homohuwelijk van west-vlaanderen in Knokke. Deze twee jongens hebben enorm moeten vechten om te staan waar ze staan. En daar stonden ze dan,Sergio van "Het rapport zeewater" was ook aanwezig om de gelukkigen te filmen.(volgende week woensdag wordt het uitgezonden) Er was ook een ongelooflijk ontroerend moment toen Herman(een van de echtgenoten)een zeer mooie maar aangrijpende tekst voorlas...Ik kon m'n tranen niet goed bedwingen toen. Het was zonnig,een mooi koppel en een goed feest...Alles wat m'n van een trouwerij verlangen kan! Bij deze wens ik alle trouwlustigen homoparen een voorspoedig huwelijk toe! Een boerke van west-vlaanderen met gezond boerenverstand! ![]()
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dit antwoord bevredigend genoeg voor jou, Fernand lieveling?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |