Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 16 september 2005, 15:39   #81
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jjohanvdb
Ik weet ten minste waarover ik spreek, ik heb zelfs onderzoek gedaan naar moslimfundamentalistische sites voor het prestigieuze Institut d'Etudes Politiques de Paris.
Kijk eens aan..., en het is daar dat ge een dolle bewondering opgevat hebt voor de president-terrorist die in uw handtekening prijkt?

Egidius
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2005, 15:46   #82
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Orde
Dat illustreert dan mooi UW onwetendheid. Sterker je nog, je sluit de ogen omdat het ideologisch niet in je kraam past.
Ik vind u evenzeer verwerpelijk, niet dat ik u dat aanwrijf. Ik probeer op een degelijke manier deze discussie gaande te houden, zonder schelden. Als je daartoe niet in staat bent dan hou je inderdaad maar beter je mond. Punt.
Heeft niets met onwetendheid te maken.
Dit heeft wel met welvoeglijkheid en opvoeding te maken.
Jou idee over het niet kunnen samenleven van rassen verklaart nog altijd niet waarom je negers minderwaardig vindt, zoals je hier elders op het forum al hebt geschreven.
Zolang jij hier geen afstand van neemt mag ik verklaren dat jij een dikke vette racist bent en dat ik met jou niks te maken wil hebben. Voor mij zijn er nu eenmaal grenzen aan de welvoeglijkheid.
Dus, ofwel neem je hier afstand van ofwel blijf ik jou beschouwen als iemand die beter zijn drek gaat posten op stormfront.org of lid wordt van de KKK, dan dat hij hier op een forum dat toch pretendeert van een politiek "discussie" forum te zijn en geen politiek "ik-ga-hier-nu-eens-lekker-mijn-racistische-ideologie-verspreiden" forum, de boel komt verzieken.

Hopelijk is dit duidelijk!!

Niemand is gelijk maar iedereen is gelijkwaardig!![edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Khonnor on 16-09-2005 at 16:48
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Dat illustreert dan mooi UW onwetendheid. Sterker je nog, je sluit de ogen omdat het ideologisch niet in je kraam past.
Ik vind u evenzeer verwerpelijk, niet dat ik u dat aanwrijf. Ik probeer op een degelijke manier deze discussie gaande te houden, zonder schelden. Als je daartoe niet in staat bent dan hou je inderdaad maar beter je mond. Punt.
Jou idee over het niet kunnen samenleven van rassen verklaart nog altijd niet waarom je negers minderwaardig vindt, zoals je hier elders op het forum al hebt geschreven.
Zolang jij hier geen afstand van neemt mag ik verklaren dat jij een dikke vette racist bent en dat ik met jou niks te maken wil hebben. Voor mij zijn er nu eenmaal grenzen aan de welvoeglijkheid.
Dus, ofwel neem je hier afstand van ofwel blijf ik jou beschouwen als iemand die beter zijn drek gaat posten op stormfront.org of lid wordt van de KKK, dan dat hij hier op een forum dat toch pretendeert van een politiek "discussie" forum te zijn en geen politiek "ik-ga-hier-nu-eens-lekker-mijn-racistische-ideologie-verspreiden" forum, de boel komt verzieken.

Niemand is gelijk maar iedereen is gelijkwaardig!![/size]

[size=1]After edit by Khonnor on 16-09-2005 at 16:47
Reason:

Citaat:
Jou idee over het niet kunnen samenleven van rassen verklaart nog altijd niet waarom je negers minderwaardig vindt, zoals je een paar posts geleden hebt geschreven.

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Jou idee over het niet kunnen samenleven van rassen verklaart nog altijd niet waarom je negers minderwaardig vindt, zoals je een paar posts geleden hebt geschreven.
Dus, ofwel neem je hier afstand van ofwel blijf ik jou bewchouwen als iemand die beter zijn drek gaat posten op stormfront.org of lid wordt van de KKK, dan dat hij hier op een forum dat toch pretendeert van een politiek "discussie" forum te zijn en geen politiek "ik-ga-hier-nu-eens-lekker-mijn-racistische-ideologie" verspreiden forum, de boel komt verzieken.

[/edit]

Laatst gewijzigd door Khonnor : 16 september 2005 om 15:48.
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2005, 16:42   #83
Riksken
Parlementslid

Riksken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor
gespuis als jij kunnen we missen als kiespijn om een verdraagzame maatschappij uit te bouwen.
Wat is een verdraagzame maatschappij? Is dat er eentje die zich laat ringeloren door allerlei vreemde invloeden en culturen? Is dat er eentje waarvan men de sociale zekerheid tegen 200km/u laat bedriegen door buitenlandse avonturiers. Is dat er eentje waar de verwatering van vaste waarden en normen steeds sneller gaat? Is dat er eentje waarin de criminaliteit amerikaanse toestanden begint aan te nemen?

Ben trouwens onverdraagzaam en wil dat zo houden.
Oud 17 september 2005, 10:25   #84
navned
Vreemdeling

navned's schermafbeelding

Standaard

Onwetendheid...
riksen, zwarte orde-->doomed
navned is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2005, 20:11   #85
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheBrains
Ho ho.. nee!! Het begint niet goed.. (Een Marokkaan hoeft niet altijd Moslim te zijn, net zoals een Moslim niet altijd een Marokkaan is.)
Ik heb het niet over Marokkanen, maar over Moslims. Dát is een wereldverschil.

Je gooit alles door elkaar, want (laten wij jouw vorige bericht tevoorschijn halen):

Je zult vast wel achterover vallen, maar de Koran(dat bedoelt is voor Moslims) verbiedt hoererij, alcoholzuipen & incest(ik neem aan dat je met incest je broer/zus/vader/moeder/opa/oma/oom/tante bedoelt)

& dit:

Nu zul je vast helemaal onder de grond kruipen want de Koran verbiedt hoogmoedigheid.

Totaal irrelevant. (je begint namelijk weer over Marokkanen)

Nee, dacht het dus niet(zie bovenstaande tekst)
(ahh ik was bijna vergeten te vragen waar jouw (info)Bron nog rondhangt )

TheBrains.
Brains jong. Wanneer ga je eens wakker worden uit je diepe islamitische slaap? De islam doet je brein helemaal geen goed.... de islam is heel goed in potjes gedekt houden, in liegen en bedriegen...

Assalamu alaikum,

This is a topic most of us would like to hush hush, but I think needs to be addressed seriously.
Muslim women are being harrassed by Muslim men, in Masjid, in Muslim gatherings, and Islamic Schools. And the community is doing nothing about it...

Moslim vrouwen worden aangerand door moslimmannen in masjid, in moslimbijeenkomsten, en islamitische scholen, en de gemeenschap doet er niets aan...

It is too easy to "blame" a woman because she should have run or should have screamed or whatever; but it is very different when you are actually in the situation.

Het is al te gemakkelijk vrouwen te beschuldigen door te zeggen ze had maar weg moeten lopen of ze had maar moeten roepen..

I myself was raped on my first "date" when I was 15 by a boy who told me that we were going to his house to meet his mother and instead stopped in a totally secluded area, that really was on the way to his house.
I did not get an opportunity to jump out of the car and I did not scream or try to run. I said no and then I took what was coming because it was better to be raped than to be beat half to death and raped anyway.

Salaam,

Aaminah Raheemah AKA Rosemary Irwin
I WAS MOLESTED WHILE DOING TAWAF

For anyone reading all of these comments who actually thinks that there isn't a high incidence of Muslim men harassing and molesting women -- alhamdulillah i think most of us know the truth -- do you have ANY idea how much this kind of stuff happens in the Haram al-Sharif in Makkah? Or during Hajj, to women who are with their Mahrams and their Hajj groups?
I mean... if you're standing inside the masjid al-haram in Makkah... there really can't be anyone who is _not_ a Muslim around you, right? So who was it who _physically_ harassed me while I was making tawaf around the kaaba... with my brother, father and mother right there?
Subhanallah! Think, people.

Ma'assalaamah,
Your sister

WE WERE SEXUALLY ABUSED BY OUR FATHER
Salaam, came from a family of physical and sexual abuse. I was very young therefore the memory of my mother's physical abuse are few for she found strength enough to leave my father. We as children had remained with our father and the abuse spanned to sexual.
F.A.N

Salaam Alaikum,

I live in the United States but i've heard horror stories from both Pakistan and the Middle East. The men take no personal responsibility while they destroy the lives of women and young boys. yes, young boys..
If you are in Saudi Arabia and you are a pakistani boy you had better look out, some boys are taken and never seen again, others return after being sodomized for days at "parties"...

I WAS RAPED AT HOME

This is a reply to a brother who claims he is slave of Allah.
Brother this site is not corrupt. Don't close your eyes. You men claim women should not travel without mahram. But what if she is raped by her brother at home?
Yes, I was raped by my brother at home.

CONFRONT THE PROBLEM HEADLONG NOW

Salaam Alaikum,

Instead of hiding our heads in the sand we need to confront this problem head on I personally have heard stories of women who started to wear niqab, to hide themselves from the Muslim men who congregate around the women's entrance at the masjiid.. astigfurAllah...
We also had a situation with a wife beater who actually smacked his wife inside the masjiid, not one brother said a word, except some American converts who were ready to pound this fellow...Of course we were told, "it's just our culture" "People who refused to acknowledge that Muslim men beat their wives called me names and cursed me to hell."

Reply to Jinnah's message <http://www.themodernreligion.com/women/w_harassmuslims_bro.htm>
The Brother asks how we know the men are Muslim men....how? Because I know the men who molested me. They molested me and one attempted to rape me and said he would bash me up if I told anyone. Happy now brother?
You speak as if men are brainless animals - that just because a woman travels to and from school by herself, he has the right to act like a beast. For your information, on two occasions I was at a masjid and on most other occasions I was at my own family home.
DON'T LEAVE YOUR KIDS WITH OLDER MEN NO MATTER WHAT
Just few months ago, there was a case in Northern California, Palo Alto, regarding such a man who was supposed to be teaching Quran to little kids but was instead sodomizing boys and girls ages 5 - 11 in their own homes.

Bron: http://www.themodernreligion.com/wom...uslims_sis.htm
Oud 17 september 2005, 22:20   #86
TheBrains
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote
Zeveraar, dus omdat de koran het verbiedt, doen de moslims het niet?
Onnozelaar. En de meeste Marokkanen zijn moslims; ik spreek vooral over Marokkanen, omdat ik die het best ken(helaas) van alle moslims.

Mijn bronnen heb ik al genoemd. Waar zijn de jouwe, moslimfielt?
Je zegt het al!
Als moslimzijnde volg je de regels van de Koran. Verbiedt de Koran iets, dan hou je afstand van hetgene wat jou wordt verboden - als moslimzijnde..
Doe je dat niet.. dan heb je niet eens het recht om moslim genoemd te worden.

Beste Napoleon, omdat je de Marokkanen het beste kent onder de moslims, vel je maar een vooroordeel over alle moslims? over de "kotslims"?
zozo! ik sta perplex.

ik heb nergens bronnen zien staan?? laat ze maar nog eens zien, voor het geval ik ze over het hoofd heb gezien...

TheBrains.
TheBrains is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2005, 22:28   #87
TheBrains
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley
Brains jong. Wanneer ga je eens wakker worden uit je diepe islamitische slaap? De islam doet je brein helemaal geen goed.... de islam is heel goed in potjes gedekt houden, in liegen en bedriegen...

Assalamu alaikum,

This is a topic most of us would like to hush hush, but I think needs to be addressed seriously.
Muslim women are being harrassed by Muslim men, in Masjid, in Muslim gatherings, and Islamic Schools. And the community is doing nothing about it...

Moslim vrouwen worden aangerand door moslimmannen in masjid, in moslimbijeenkomsten, en islamitische scholen, en de gemeenschap doet er niets aan...

It is too easy to "blame" a woman because she should have run or should have screamed or whatever; but it is very different when you are actually in the situation.

Het is al te gemakkelijk vrouwen te beschuldigen door te zeggen ze had maar weg moeten lopen of ze had maar moeten roepen..

I myself was raped on my first "date" when I was 15 by a boy who told me that we were going to his house to meet his mother and instead stopped in a totally secluded area, that really was on the way to his house.
I did not get an opportunity to jump out of the car and I did not scream or try to run. I said no and then I took what was coming because it was better to be raped than to be beat half to death and raped anyway.

Salaam,

Aaminah Raheemah AKA Rosemary Irwin
I WAS MOLESTED WHILE DOING TAWAF

For anyone reading all of these comments who actually thinks that there isn't a high incidence of Muslim men harassing and molesting women -- alhamdulillah i think most of us know the truth -- do you have ANY idea how much this kind of stuff happens in the Haram al-Sharif in Makkah? Or during Hajj, to women who are with their Mahrams and their Hajj groups?
I mean... if you're standing inside the masjid al-haram in Makkah... there really can't be anyone who is _not_ a Muslim around you, right? So who was it who _physically_ harassed me while I was making tawaf around the kaaba... with my brother, father and mother right there?
Subhanallah! Think, people.

Ma'assalaamah,
Your sister

WE WERE SEXUALLY ABUSED BY OUR FATHER
Salaam, came from a family of physical and sexual abuse. I was very young therefore the memory of my mother's physical abuse are few for she found strength enough to leave my father. We as children had remained with our father and the abuse spanned to sexual.
F.A.N

Salaam Alaikum,

I live in the United States but i've heard horror stories from both Pakistan and the Middle East. The men take no personal responsibility while they destroy the lives of women and young boys. yes, young boys..
If you are in Saudi Arabia and you are a pakistani boy you had better look out, some boys are taken and never seen again, others return after being sodomized for days at "parties"...

I WAS RAPED AT HOME

This is a reply to a brother who claims he is slave of Allah.
Brother this site is not corrupt. Don't close your eyes. You men claim women should not travel without mahram. But what if she is raped by her brother at home?
Yes, I was raped by my brother at home.

CONFRONT THE PROBLEM HEADLONG NOW

Salaam Alaikum,

Instead of hiding our heads in the sand we need to confront this problem head on I personally have heard stories of women who started to wear niqab, to hide themselves from the Muslim men who congregate around the women's entrance at the masjiid.. astigfurAllah...
We also had a situation with a wife beater who actually smacked his wife inside the masjiid, not one brother said a word, except some American converts who were ready to pound this fellow...Of course we were told, "it's just our culture" "People who refused to acknowledge that Muslim men beat their wives called me names and cursed me to hell."

Reply to Jinnah's message <http://www.themodernreligion.com/women/w_harassmuslims_bro.htm>
The Brother asks how we know the men are Muslim men....how? Because I know the men who molested me. They molested me and one attempted to rape me and said he would bash me up if I told anyone. Happy now brother?
You speak as if men are brainless animals - that just because a woman travels to and from school by herself, he has the right to act like a beast. For your information, on two occasions I was at a masjid and on most other occasions I was at my own family home.
DON'T LEAVE YOUR KIDS WITH OLDER MEN NO MATTER WHAT
Just few months ago, there was a case in Northern California, Palo Alto, regarding such a man who was supposed to be teaching Quran to little kids but was instead sodomizing boys and girls ages 5 - 11 in their own homes.

Bron: http://www.themodernreligion.com/wom...uslims_sis.htm
Beste Smiley,
Hoe kan ik toch ontwaken als ik me in de realiteit bevindt?
De Islam wordt door mensen zoals jij, onder liegen en bedriegen gezet.
Want de Islam is toch wel heel anders dan dat jij in gedachte hebt! Ik heb namelijk het idee dat jij niet eens verstand van de Islam hebt.
Want alles wat hierboven staat behoort niet eens onder de Islam!(maar dat wist je wel, uiteraard..)

TheBrains.
Oud 19 september 2005, 11:20   #88
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Citaat:
Je zegt het al!
Als moslimzijnde volg je de regels van de Koran. Verbiedt de Koran iets, dan hou je afstand van hetgene wat jou wordt verboden - als moslimzijnde..

Beste Napoleon, omdat je de Marokkanen het beste kent onder de moslims, vel je maar een vooroordeel over alle moslims? over de "kotslims"?
zozo! ik sta perplex.

ik heb nergens bronnen zien staan?? laat ze maar nog eens zien, voor het geval ik ze over het hoofd heb gezien...

TheBrains.
Hier heb je ze weer met dat idiote 'argument': als iemand zegt dat hij moslim is, maar iets doet dat niet in de koran staat, dan is hij ineens geen moslim meer...
Dus: alle moslims zijn toffe, eerlijke, charmante en rechtgelovige gabbers.
Hilarisch gewoon, zo kun je dus alles goedpraten.
Bijv.:VB'ers die pertinent racistische praat uitslagen, zijn eigenlijk geen echte VB'ers...
Joden die Palestijnen omver schieten of hun huizen platwalsen zijn eigenlijk geen echte Joden, want die doen zoiets niet....
Enzovoort.................
Voor mijn bronnen lees je mijn posting maar(docu over Fontenas, uitspraken van Vogels, uitspraken van vele Marokkaanse allochtonen zelf zoals Bousakla...)
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2005, 09:23   #89
TheBrains
Burger

Standaard

Citaat:
Hier heb je ze weer met dat idiote 'argument': als iemand zegt dat hij moslim is, maar iets doet dat niet in de koran staat, dan is hij ineens geen moslim meer...
Dit lijkt mij wel erg retorisch, want het antwoord had ik al gegeven, nl:

Citaat:
Voor mijn bronnen lees je mijn posting maar(docu over Fontenas, uitspraken van Vogels, uitspraken van vele Marokkaanse allochtonen zelf zoals Bousakla...)
Waarvoor zou ik jouw bronnen lezen?

TheBrains.[edit]
[size=1]After edit by TheBrains on 22-09-2005 at 10:23
Reason:

Citaat:

Citaat:

TheBrains.[/size]

Citaat:

Citaat:

TheBrians.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door TheBrains : 22 september 2005 om 09:23.
Oud 23 september 2005, 11:17   #90
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Citaat:

TheBrains.
1.Dus je ontkent dat je een drogredenering hanteert?
2.Het was jij die achter mijn bronnen vroeg. En nu interesseren ze je niet meer....

Probeer je 'brains' beter wat op orde te krijgen...
Oud 23 september 2005, 18:02   #91
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door waarnemer
Ja, er is heel wat evolutie geweest. Nog niet zolang geleden werd gewone criminaliteit voorgesteld als een politieke daad, gewoon bj gebrek aan politiek geweld aan de andere kant. Hoe kon men dan zijn eigen politiek geweld verrechtvaardigen?

Ondertussen is men er vanuit de traditioneel extreem rechts/nationalistische hoek in geslaagd heel der bevolkingsgroepen op te hitsen over het "immigratieprobleem". Let wel, deze politieke stroming is helemaal geen reactie op het vreemdelingenprobleem, maar een beweging die al lang bestond en zich nu van dit probleem bedient. Ze stelt dit probleem dan ook voordurend en totaal buiten proportie voor. Een vervelende en hevig slaapverwekkende herhaling die je ook in dit forum vindt en problemen die meer veel inpact hebben op het dagelijkse leven van de mensen worden overschaduwt. Maar sommige mensen zijn zodanig opgehitst dat ze dat ook al niet meer zien.

Nu heeft men de formule "Servië/Beirout/enz." al met veel succes kunnen toepassen en is de escalatie al stappen verder gegaan. Een deel van beide partijen denken dat ze in een conflict zitten. Idioot genoeg heb ik het al weten vergelijken met de kruistochten. En ondertussen groeit het extreem rechts zijn geweld nog verder aan. Slechts één recent voorbeeld (http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/n...re/4199682.stm internationale studenten durven niet meer buiten nadat één van hen is ineengetrapt), maar je komt contstant van die berichten tegen. Eerste slachtoffers zijn die mensen die opgehist zijn en zij die in dit wijken wonen waar de spanning stijgt.
Eerste slachtoffer waren m.i. die mensen die in de Metrotreinen en bussen zaten die tot ontploffing werden gebracht.

Nog eerdere slachtoffers waren die mensen die in die wijken woonden waar NU de spanning stijgt, maar die er voordien reeds uitgepest werden.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 17:01   #92
V-men
Banneling

V-men's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Trouwens, ga maar eens kijken op sites zoals www.stormfront.org of kijk naar de haat die white power organisaties zoals de KKK verspreiden, is dit zoveel beter?
De KKK ja dat is een groot gevaar ze kapen vliegtuigen en blazen metro's op, white power organisaties blazen hun eigen op en rekruteren terroristen in hun opleidingskampen worden ze tot meedogenloze moordenaars getraind. Moslims dat zijn de brave mensen die leven in vrede met ons die doen ons niks verkeerd die zijn niet verantwoordelijk voor de criminaliteit hier, die hopen zich niet op in getto's en zorgen voor niet voor veel ellende hier. [edit]
[size=1]After edit by V-men on 29-09-2005 at 18:03
Reason:

Citaat:
Trouwens, ga maar eens kijken op sites zoals www.stormfront.org of kijk naar de haat die white power organisaties zoals de KKK verspreiden, is dit zoveel beter?
De KKK ja dat is een groot gevaar ze kapen vliegtuigen en blazen metro's op, white power organisaties blazen hun eigen op en rekruteren terroristen in hun opleidingskampen worden ze tot meedogenloze moordenaars getraind. Moslims dat zijn de brave mensen die leven in vrede met ons die doen ons niks verkeerd die zijn niet verantwoordelijk voor de criminaliteit hier, die hopen zich niet op in getto's en zorgen voor niet voor veel ellende hier. [/size]

Citaat:
De KKK ja dat is een groot gevaar ze kapen vliegtuigen en blazen metro's op, white power organisaties blazen hun eigen op en rekruteren terroristen in hun opleidingskampen worden ze tot meedogenloze moordenaars getraind. Moslims dat zijn de brave mensen die leven in vrede met ons die doen ons niks verkeerd die zijn niet verantwoordelijk voor de criminaliteit hier, die hopen zich niet op in getto's en zorgen voor niet voor veel ellende. [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door V-men : 29 september 2005 om 17:03.
V-men is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 17:24   #93
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door V-men
De KKK ja dat is een groot gevaar ze kapen vliegtuigen en blazen metro's op, white power organisaties blazen hun eigen op en rekruteren terroristen in hun opleidingskampen worden ze tot meedogenloze moordenaars getraind. Moslims dat zijn de brave mensen die leven in vrede met ons die doen ons niks verkeerd die zijn niet verantwoordelijk voor de criminaliteit hier, die hopen zich niet op in getto's en zorgen voor niet voor veel ellende hier.
DE Moslim blaast zichzelf op, DE Moslim rekruteert terroristen, DE Moslim is verantwoordelijk voor de criminaliteit en de ellende hier

Ja, en DE KKK'ers hebben in de jaren 60 massa's zwarten in brand gestoken.

Och hou toch op man!
Oud 29 september 2005, 21:36   #94
TheBrains
Burger

Standaard

Citaat:
1.Dus je ontkent dat je een drogredenering hanteert?
Welke drogredenering?

Citaat:
2.Het was jij die achter mijn bronnen vroeg. En nu interesseren ze je niet meer....

Probeer je 'brains' beter wat op orde te krijgen...
Is toch niet zo raar dat ik me niet interesseer in jouw bron..
je gooit gewoon 1 of andere bron in het midden, terwijl ik helemaal niet naar dát bron vroeg! (ik vroeg namelijk naar een ander bron)

TheBrains.
Oud 30 september 2005, 10:27   #95
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Citaat:
Welke drogredenering?

Is toch niet zo raar dat ik me niet interesseer in jouw bron..
je gooit gewoon 1 of andere bron in het midden, terwijl ik helemaal niet naar dát bron vroeg! (ik vroeg namelijk naar een ander bron)

TheBrains.
Zeg, nu zijt ge wel echt met mijn voeten aan het spelen he jonge...
Bekijk het maar. En welke bron dan? Spareine? Zeveraar...
Oud 1 oktober 2005, 09:26   #96
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste Smiley,
Hoe kan ik toch ontwaken als ik me in de realiteit bevindt?
De Islam wordt door mensen zoals jij, onder liegen en bedriegen gezet.
Want de Islam is toch wel heel anders dan dat jij in gedachte hebt! Ik heb namelijk het idee dat jij niet eens verstand van de Islam hebt.
Want alles wat hierboven staat behoort niet eens onder de Islam!(maar dat wist je wel, uiteraard..)

TheBrains.
"Beste Smiley,
Hoe kan ik toch ontwaken als ik me in de realiteit bevindt?"

Correctie, jij leeft niet in de realiteit maar in je islamitische realiteit, in je bubbel universum.

"De Islam wordt door mensen zoals jij, onder liegen en bedriegen gezet."

Elke moslim mag liegen zolang het maar 'for the sake of allah' is...

"Want de Islam is toch wel heel anders dan dat jij in gedachte hebt! Ik heb namelijk het idee dat jij niet eens verstand van de Islam hebt."

Die is goed.

http://islamstrueface.blogspot.com
Oud 1 oktober 2005, 10:39   #97
brutus
Burger

brutus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus
Er is geen immigratieprobleem.

In moskeeën worden alleen lieve liedjes gezongen over vrede en verdraagzaamheid.

Terroristen zijn geen echte islamieten. De islam is immers een vredelievende godsdienst.

Immigranten zijn niet crimineler dan Vlamingen. Het rapport Van San en de criminaliteitscijfers van de politie zijn gewoon fout.

De immigratie kost ons niets, ze brengt de maatschappij alleen geld op. Studies hierover moeten niet gebeuren, het is gewoon zo.

Dat veel vreemdelingen zonder werk zitten is de schuld van de Vlamingen. De vreemdelingen gaan later trouwens onze pensioenen betalen.

De multiculturele samenleving is enorm verrijkend. Alle mensen in de migrantenwijken zijn hiervan overtuigd. Wie dat niet vindt is verzuurd, een zageman en een racist.
Hebt ge weer aan de wiet gezten foei!
brutus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2005, 17:54   #98
Zwarte Orde
Schepen

Standaard

Citaat:
Ja, en DE KKK'ers hebben in de jaren 60 massa's zwarten in brand gestoken.
8)
Zwarte Orde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2005, 21:49   #99
vrouw van zonden
Banneling

vrouw van zonden's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
8)
Sebiet een zonnebril in uw *Knip, vieze vuile woorden worden niet toegestaan op dit forum! *
vrouw van zonden is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2005, 22:40   #100
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
8)
Debiel
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be