![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Wat moet er met Wolfgang Meister gebeuren ? | |||
Hij moet vervolgd worden, hij is zeer gevaarlijk |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,82% |
Laat deze simpele ziel gewoon gerust |
![]() ![]() ![]() |
27 | 49,09% |
De wet moet nageleefd worden, voor iedereen, nutteloos of niet |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,64% |
Sluit Wolfgang en Smagghe eens een weekje bij elkaar op |
![]() ![]() ![]() |
15 | 27,27% |
Wie is Wolfgang |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,45% |
Kan me geen reet schelen |
![]() ![]() ![]() |
7 | 12,73% |
Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Dat de linkse moraalpolitie hierin dingen gaat zoeken die er niet zijn, laat alweer de onverdraagzaamheid van links zien. Enkel hun mening mag verkondigd worden. Alle afwijkende meningen moeten vervolgd worden. Dit begint meer en meer op het oude communisme te lijken. Daar worden de 'foute' elementen ook uit de samenleving verwijderd.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Geertje : 19 september 2005 om 12:44. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is het met jou dan een beetje gelukt?
Ik snap niet echt wat ge daarmee bedoelt. Geef eens een voorbeeldje. Mein Kampf. Eerst een konkreet voorbeeld. Eerder grijp ik niet in. ![]() De wens, holebi's in een aparte provincie te stoppen lijkt verdacht veel op de joodse ghetto's en de concentratiekampen tijdens WOII. Wilt ge nu ingrijpen?
![]() |
![]() |