![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
|
Ghingis Khan <[email protected]> schreef:
> >>> Hoe dan Ghingis? Ik vraag je nu al herhaaldelijk /hoe/ Turkije een > >>> bedreiging zou vormen als ze lid werd van de EU. Zolang jij me > > niet > >>> kunt aangeven /hoe/ Turkije hier rampen aanricht, geloof ik je > >>> namelijk niet. Ik neem je angst niet klakkeloos over. > >> > >> Vraag het aan prof Vermeulen,die heeft het op tv al drie x uitgelegd maar > >> jij hebt blijkbaar niet geluisterd > > > > Inderdaad. Ik kijk geen tv. (Wie is prof Vermeulen?) Is het teveel > > moeite om het even voor mij te herhalen? Of heb je een link naar zijn > > uitleg? > > > > Van Ghingis word ik namelijk niet veel wijzer. > Mijn beste vriend, je bent te lui om te zoeken, > de pap moet je ingelepeld worden en daaraan weiger ik mee > te werken. Was jij niet die knul die enkele dagen geleden aan mij "harde bewijzen" vroeg, die ook kreeg, en vervolgens te kennen gaf dat hij geen zin had ze te lezen? Nou ja, wat het verkopen van gebakken lucht betreft, kan geen mens aan je tippen... -- Vriendelijke GNUtjes, Pros Op http://users.skynet.be/ovo/Nieuw.html Pater Verbiest's kanonnen. Op de 150 namen de militaire mandarijnen er 149 met algemeene stemmen in ontvangst. Een triomf voor Verbiest! |
|
|
#82 |
|
|
Vitae forma vocatur, Jeroen ter Hofstede
<[email protected]>, die Mon, 12 Sep 2005 20:59:48 +0200, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >On Mon, 12 Sep 2005 06:44:17 GMT, de boskabouter wrote: > >[knip] > >>> Hoe dan Ghingis? Ik vraag je nu al herhaaldelijk /hoe/ Turkije een >>> bedreiging zou vormen als ze lid werd van de EU. Zolang jij me >niet >>> kunt aangeven /hoe/ Turkije hier rampen aanricht, geloof ik je >>> namelijk niet. Ik neem je angst niet klakkeloos over. >> >> Vraag het aan prof Vermeulen,die heeft het op tv al drie x uitgelegd maar >> jij hebt blijkbaar niet geluisterd > >Inderdaad. Ik kijk geen tv. (Wie is prof Vermeulen?) http://minilien.com/?ESAQa7eXSg : Islam en christendom > Is het teveel >moeite om het even voor mij te herhalen? Of heb je een link naar zijn >uitleg? > >Van Ghingis word ik namelijk niet veel wijzer. -- Fusti |
|
|
#83 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> writes:
>>> Duitsland is allang EU-lid. >> >> Leer eens lezen wat er staat. >> Toekomstig = Turkije > > Gunst, meen je dat nou? > > Laat je politiek correcte politiekers maar doen. > Niet komen klagen dat ik je niet verwittigd heb. ;-) Beste Ghingis Khan, als mongool bent/was u bondgenoot van het vroege ottomaanse rijk, dus wat zeurt u nou plotseling over Turkije? Overigens, NL als grootste wereldwijde exporteur van andere soorten drugs (waar ik overigens niets op tegen heb) zou net zo goed vermeld kunnen worden als "ons huidige EU-lid". |