![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
|
12 Sep 2005 13:07:41 -0700: "Harald" <[email protected]>: in
nl.politiek: >Het feit dat een moslim zich ogenschijnlijk integreert betekent niets. >Vergeet niet dat moslims het recht (of de plicht, ik wil ervan af) >hebben om christenen en ongelovigen te misleiden. Recht of advies, en dan voor shi`ieten, om zich te beschermen tegen moorddadige soennieten, lees wahabieten. (Verwant met de huidige opblaasmoordenaars in `Iraaq. Inderdaad verzetstrijders, maar dan verzet tegen de ketterse sji`ieten, want dat zijn in hun ogen afvalligen, die dus de dood verdienen.) Dat alle muslims taqiya (want daar gaat het hier over) zouden practizeren, ook en vooral tegen niet-moslims, is vermoedelijk vooral christelijke en zionistische propaganda. Een site als http://www.freeman.org/m_online/dec97/phares.htm zit bijvoorbeeld hier http://www.freeman.org/ duidelijk helemaal vol met Israelische en Amerikaanse vlaggen, dus aan de volstrekte objectiviteit mag misschien toch wel enigszins getwijfeld worden. -- Ruud Harmsen - http://rudhar.com |
|
|
#82 |
|
|
On 12 Sep 2005 13:07:41 -0700, "Harald" <[email protected]>
wrote: > >Tom De Moor schreef: > >> In article <[email protected]. com>, >> [email protected] says... > >> > > Als de allochtoon een meerwaarde vormt, voor zichzelf en de zijnen kan zo= >> > rgen, >> > > de Wet respecteert en zich integreert, dan is en blijft hij welkom. Op 1 = >> > tot 3 >> > > generaties zou een allochtoon een autochtoon moeten worden. Als de Italia= >> > nen en >> > > Spanjaarden dat konden, moeten ook de Turken en Noord-Afrikanen dat maar >> > > kunnen. >> > >> > De moslim mag en wil zich niet integreren. >> >> "Mag" kan misschien kloppen, "wil" zeker niet. >> >> Alleen al het feit dat hij naar een land met in se een ander geloof komt en >> daar bovenop als ondergeschikte, wijst in de richting dat hij wel terdege wil >> veranderen en aanpassen. >> >> Maar als er geen zich integrerende Moslims zijn, dan zitten er hier in >> Ruisbroek een aantal Marsmannetjes: ze zijn iets bruiner dan wij, luisteren >> naar de naam van Waseem, Ahmed en Mohammed en slaan zeker geen pint af als ze >> er één gepresteerd krijgen. >> >> Ahmed, om hem niet te noemen, is een regulier drankorgel. En Waseem is een >> goede schutter, ik moest op de wijkfeesten serieus mijn tenen uitkuisen om zijn >> 96/100 (10m luchtkarabijn) te verslaan. > >Het feit een drankorgel te zijn is géén teken van integratie. Als een >moslim de regels van de islam overtreedt dan is zijn eerste reactie : >"daar heb jij niets mee te maken" en de tweede reactie is "geloof is >persoonlijk. Ik zal mij wel verantwoorden bij Allah.". > >Een aantal overtredingen (in christelijk jargon dagelijkse zonden) >worden gemakkelijk door de vingers gezien. Andere (in christelijk >jargon doodzonden) worden letterlijk met de doodstraf bedacht. > >Het feit dat een moslim zich ogenschijnlijk integreert betekent niets. >Vergeet niet dat moslims het recht (of de plicht, ik wil ervan af) >hebben om christenen en ongelovigen te misleiden. > >Deze, voor ons totaal onwezenlijke cultuur (het recht om te misleiden) "Massavernietigingswapens in Irak" en al die andere flauwekul is geen misleiding? >is mogelijk een van de hoofdoorzaken van "discriminatie" bij >aanwervingen. Dat lijkt me stug want dat moslims het alleenrecht op misleiden hebben zal mi bij geen een werkgever bekend zijn. >Wie werft iemand aan die ervan overtuigd is dat hij zijn >werkgever mag of moet misleiden? Misleiden op welke manier...? >> >mvg > >Harald. -- 1 op de 4 mensen hier gaat dood aan kanker. 1 op 16.000 mensen hier gaat dood in het verkeer. 1 op de 8 miljoen mensen hier gaat dood aan terrorisme. Voor wie of wat moet ik nu bang zijn........? "Lievebeheersbeestjes" |
|
|
#83 |
|
|
OhJaJoh wrote:
[knip] >> Ik lees vooral 'Volgens de Inspectie Verkeer en Waterstaat in Nederland >> zijn er geen aanwijzingen dat er gevaarlijke situaties ontstaan.' >> Dat lijkt me dan gewoon geruststellend, en ik vermoed dan ook dat het >> uitwijken wel andere oorzaken heeft. >> >> >> > > Sorry maar dan moet je beter lezen. > Er zijn talloze problemen per jaar met vliegverkeer rond Schiphol. > Afgelopen jaar zijn er meer dan 70 "bijna collisions" geweest. Een bijna collision is niet wat je denkt 'op een haar na, of we waren er geweest'. Er zijn grote marges. In Londen met verschillende grote vliegvelden en bijgevolg het drukste vliegverkeer, krijg je regelmatig een oral warning 'traffic, traffic' van de TCAS en sporadisch een 'climb/descent, climb/descent'. Op de drukste momenten zie je op de TCAS soms wel 20 'blips' verschijnen van toestellen binnen 15 mijl. > Luchtverkeersleiding Nederland publiceert die gegevens jaarlijks en > Verkeer en Waterstaat verzekert dat er niets aan de hand is. Is ook zo. > Dit artikel gaat over goedkoper tanken van vliegtuigmaatschappijen. Met > alle gevolgen van dien. Welke gevolgen? Waarom zou je teveel meenemen? Ook hier zijn weer ruime marges. (45min extra om in de holding te blijven, een missed approach uit te voeren en om vervolgens uit te wijken naar de alternate) [knip] |
|
|
#84 |
|
|
Harald <[email protected]> schreef:
> Vergeet niet dat moslims het recht (of de plicht, ik wil ervan af) > hebben om christenen en ongelovigen te misleiden. Zowat 100 jaar geleden publiceerde de katholieke pers om de haverklap artikels, waarin werd beweerd dat de Joden (volgens de Talmoed) de plicht hadden, christenen te misleiden en te bedriegen; ja, zelfs te doden als ze daar de kans toe hadden. Een mens zou denken, dat de gruwelen tijdens het Naziregime duidelijk hebben gemaakt waartoe het verspreiden van dergelijke onzin leiden kan. Maar misschien is dat alles aan jou voorbij gegaan, en leef je nog volop in het begin van de 20e eeuw... -- Vriendelijke GNUtjes, Pros Op http://users.skynet.be/ovo/Nieuw.html Pater Verbiest's kanonnen. Op de 150 namen de militaire mandarijnen er 149 met algemeene stemmen in ontvangst. Een triomf voor Verbiest! |
|
|
#85 |
|
|
"Pros Robaer" <[email protected]> schreef in bericht news:432668D0@bifrost... > Harald <[email protected]> schreef: > >> Vergeet niet dat moslims het recht (of de plicht, ik wil ervan af) >> hebben om christenen en ongelovigen te misleiden. > > Zowat 100 jaar geleden publiceerde de katholieke pers om de > haverklap artikels, waarin werd beweerd dat de Joden (volgens de > Talmoed) de plicht hadden, christenen te misleiden en te > bedriegen; ja, zelfs te doden als ze daar de kans toe hadden. > > Een mens zou denken, dat de gruwelen tijdens het Naziregime > duidelijk hebben gemaakt waartoe het verspreiden van dergelijke > onzin leiden kan. > Maar misschien is dat alles aan jou voorbij gegaan, en leef je > nog volop in het begin van de 20e eeuw... > Zowat 100 jaar geleden....................zegt toch alles niet ? -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ ! |
|
|
#86 |
|
|
"Gunter Schelfhout" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > OhJaJoh wrote: > > [knip] > >>> Ik lees vooral 'Volgens de Inspectie Verkeer en Waterstaat in Nederland >>> zijn er geen aanwijzingen dat er gevaarlijke situaties ontstaan.' >>> Dat lijkt me dan gewoon geruststellend, en ik vermoed dan ook dat het >>> uitwijken wel andere oorzaken heeft. >>> >>> >>> >> >> Sorry maar dan moet je beter lezen. >> Er zijn talloze problemen per jaar met vliegverkeer rond Schiphol. >> Afgelopen jaar zijn er meer dan 70 "bijna collisions" geweest. > > Een bijna collision is niet wat je denkt 'op een haar na, of we waren er > geweest'. Er zijn grote marges. De 70 stuks waren van belang omdat Schiphol wilde weten in hoeverre het parallel uitvliegen vanaf de Polder en de Zwanenburgbaan invloed had op de veiligheid. Een groot aantal van die 70 bijna botsingen vond opde grond plaats: kisten op de verkeerde baan. Van het gevaar van botsingen in de lucht bij de parallele banen is geen overtuigend bewijs. Dat maakt de situatie voor LVNL zo lastig omdat deze die 'gevaren' gebruikt om 'versneld te divergeren': bij vertrek direct naar links dan wel naar rechts. Men gebruikt het argument 'veiligheid' maar bedoelt 'capaciteit'. Gezagvoerders van zowel grote als kleine kisten verzekeren mij dat het vrijwel onmogelijk is in botsing te komen met een parallel startend vliegtuig. Volgens de regelgeving mag een kist pas vertrekken als hij een bepaalde afstand tot de baan heeft verkregen. Als een vliegtuig direct linnks/rechtsaf slaat is dat probleem terstond verholpen. Echter dit leidt tot veel meer overlast op de grond (in plaats van over de polder te vliegen wordt er opeens over woonkernen gestart...). > > In Londen met verschillende grote vliegvelden en bijgevolg het drukste > vliegverkeer, krijg je regelmatig een oral warning 'traffic, traffic' van > de TCAS en sporadisch een 'climb/descent, climb/descent'. > Op de drukste momenten zie je op de TCAS soms wel 20 'blips' verschijnen > van > toestellen binnen 15 mijl. De afstand tussen het midden van de Polder en Zwanenburgbaan is 2,12 kilometer. Desalniettemin twijfel ik geen seconde aan de veiligheid in het gebruik van beide banen. Ik geloof wel in de drogreden veiligheid om de capaciteit van Schiphol te vergroten. > >> Luchtverkeersleiding Nederland publiceert die gegevens jaarlijks en >> Verkeer en Waterstaat verzekert dat er niets aan de hand is. > > Is ook zo. > >> Dit artikel gaat over goedkoper tanken van vliegtuigmaatschappijen. Met >> alle gevolgen van dien. > > Welke gevolgen? > Waarom zou je teveel meenemen? Ook hier zijn weer ruime marges. (45min > extra > om in de holding te blijven, een missed approach uit te voeren en om > vervolgens uit te wijken naar de alternate) Volstrekt mee eens. Je maakt mij echter niet wijs dat in een markt waar de marges al flink gedaald zijn (luchtvaart) er al niet extreem efficient met het gebruik van brandstof wordt omgegaan, net als met de bezettingsgraad van vliegtuigen (bijvoorbeeld de overboekingstabllen per bestemming). Maar nu de prijzen stijgen moet er opeens overleg gepleegd worden... Uitermate vreemd (veiligheid staat al boven alles, toch?) en voor de bewoners van de omgeving van vliegvelden geen geruststellende gedachte. |
|
|
#87 |
|
|
Ghingis Khan <[email protected]> schreef:
> "Pros Robaer" <[email protected]> schreef in bericht > news:432668D0@bifrost... > > Harald <[email protected]> schreef: > > > >> Vergeet niet dat moslims het recht (of de plicht, ik wil ervan af) > >> hebben om christenen en ongelovigen te misleiden. > > > > Zowat 100 jaar geleden publiceerde de katholieke pers om de > > haverklap artikels, waarin werd beweerd dat de Joden (volgens de > > Talmoed) de plicht hadden, christenen te misleiden en te > > bedriegen; ja, zelfs te doden als ze daar de kans toe hadden. > > > > Een mens zou denken, dat de gruwelen tijdens het Naziregime > > duidelijk hebben gemaakt waartoe het verspreiden van dergelijke > > onzin leiden kan. > > Maar misschien is dat alles aan jou voorbij gegaan, en leef je > > nog volop in het begin van de 20e eeuw... > Zowat 100 jaar geleden....................zegt toch alles niet ? Kan jij wel lezen? De hansworst (Harald) publiceert nú onzin die vergelijkbaar is met hetgeen de katholieke pers 100 jaar geleden publiceerde. En dan maar janken over "achterlijke islamieten"... -- Vriendelijke GNUtjes, Pros Op http://users.skynet.be/ovo/Nieuw.html Pater Verbiest's kanonnen. Op de 150 namen de militaire mandarijnen er 149 met algemeene stemmen in ontvangst. Een triomf voor Verbiest! |
|
|
#88 |
|
|
"Pros Robaer" <[email protected]> schreef in bericht news:432697E7@bifrost... > Ghingis Khan <[email protected]> schreef: > >> "Pros Robaer" <[email protected]> schreef in bericht >> news:432668D0@bifrost... >> > Harald <[email protected]> schreef: >> > >> >> Vergeet niet dat moslims het recht (of de plicht, ik wil ervan af) >> >> hebben om christenen en ongelovigen te misleiden. >> > >> > Zowat 100 jaar geleden publiceerde de katholieke pers om de >> > haverklap artikels, waarin werd beweerd dat de Joden (volgens de >> > Talmoed) de plicht hadden, christenen te misleiden en te >> > bedriegen; ja, zelfs te doden als ze daar de kans toe hadden. >> > >> > Een mens zou denken, dat de gruwelen tijdens het Naziregime >> > duidelijk hebben gemaakt waartoe het verspreiden van dergelijke >> > onzin leiden kan. >> > Maar misschien is dat alles aan jou voorbij gegaan, en leef je >> > nog volop in het begin van de 20e eeuw... > >> Zowat 100 jaar geleden....................zegt toch alles niet ? > > Kan jij wel lezen? > De hansworst (Harald) publiceert nú onzin die vergelijkbaar is > met hetgeen de katholieke pers 100 jaar geleden publiceerde. > En dan maar janken over "achterlijke islamieten"... > Ik lees wat jij schrijft "100 jaar geleden" wat Harald schrijft is NU en MORGEN klein verschilletje van 100 jaar en meer. Je schelden zegt meer over je dan over Harald. Begrijpend lezen is niet je sterkte hé -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#89 |
|
|
Ghingis Khan <[email protected]> schreef:
> "Pros Robaer" <[email protected]> schreef in bericht > news:432697E7@bifrost... > > Ghingis Khan <[email protected]> schreef: > > > >> "Pros Robaer" <[email protected]> schreef in bericht > >> news:432668D0@bifrost... > >> > Harald <[email protected]> schreef: > >> > > >> >> Vergeet niet dat moslims het recht (of de plicht, ik wil ervan af) > >> >> hebben om christenen en ongelovigen te misleiden. > >> > > >> > Zowat 100 jaar geleden publiceerde de katholieke pers om de > >> > haverklap artikels, waarin werd beweerd dat de Joden (volgens de > >> > Talmoed) de plicht hadden, christenen te misleiden en te > >> > bedriegen; ja, zelfs te doden als ze daar de kans toe hadden. > >> > > >> > Een mens zou denken, dat de gruwelen tijdens het Naziregime > >> > duidelijk hebben gemaakt waartoe het verspreiden van dergelijke > >> > onzin leiden kan. > >> > Maar misschien is dat alles aan jou voorbij gegaan, en leef je > >> > nog volop in het begin van de 20e eeuw... > > > >> Zowat 100 jaar geleden....................zegt toch alles niet ? > > > > Kan jij wel lezen? > > De hansworst (Harald) publiceert nú onzin die vergelijkbaar is > > met hetgeen de katholieke pers 100 jaar geleden publiceerde. > > En dan maar janken over "achterlijke islamieten"... > Ik lees wat jij schrijft "100 jaar geleden" wat Harald schrijft is > NU en MORGEN klein verschilletje van 100 jaar en meer. Maar even achterlijk als de onzin van 100 jaar geleden. > Je schelden zegt meer over je dan over Harald. > Begrijpend lezen is niet je sterkte hé Dat moet *jij* juist zeggen... -- Vriendelijke GNUtjes, Pros Op http://users.skynet.be/ovo/Nieuw.html Pater Verbiest's kanonnen. Op de 150 namen de militaire mandarijnen er 149 met algemeene stemmen in ontvangst. Een triomf voor Verbiest! |
|
|
#90 |
|
|
Pros Robaer wrote:
> Ghingis Khan <[email protected]> schreef: > > >> "Pros Robaer" <[email protected]> schreef in bericht >> news:432697E7@bifrost... >>> Ghingis Khan <[email protected]> schreef: >>> >>>> "Pros Robaer" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:432668D0@bifrost... >>>>> Harald <[email protected]> schreef: >>>>> >>>>>> Vergeet niet dat moslims het recht (of de plicht, ik wil ervan >>>>>> af) hebben om christenen en ongelovigen te misleiden. >>>>> >>>>> Zowat 100 jaar geleden publiceerde de katholieke pers om de >>>>> haverklap artikels, waarin werd beweerd dat de Joden (volgens de >>>>> Talmoed) de plicht hadden, christenen te misleiden en te >>>>> bedriegen; ja, zelfs te doden als ze daar de kans toe hadden. >>>>> >>>>> Een mens zou denken, dat de gruwelen tijdens het Naziregime >>>>> duidelijk hebben gemaakt waartoe het verspreiden van dergelijke >>>>> onzin leiden kan. >>>>> Maar misschien is dat alles aan jou voorbij gegaan, en leef je >>>>> nog volop in het begin van de 20e eeuw... >>> >>>> Zowat 100 jaar geleden....................zegt toch alles niet ? >>> >>> Kan jij wel lezen? >>> De hansworst (Harald) publiceert nú onzin die vergelijkbaar is >>> met hetgeen de katholieke pers 100 jaar geleden publiceerde. >>> En dan maar janken over "achterlijke islamieten"... > >> Ik lees wat jij schrijft "100 jaar geleden" wat Harald schrijft is >> NU en MORGEN klein verschilletje van 100 jaar en meer. > > Maar even achterlijk als de onzin van 100 jaar geleden. > >> Je schelden zegt meer over je dan over Harald. > >> Begrijpend lezen is niet je sterkte hé > > Dat moet *jij* juist zeggen... Zie je nu zelf niet in dat er wat mis is met je argumentatie. In feite ben je heel hard aan het schreeuwen dat je ongelijk hebt. Begrijp je dat ? |
|
|
#91 |
|
|
Op 2005-09-13, Dirk Vermeer schreef <trace>:
> Pros Robaer wrote: >> Ghingis Khan <[email protected]> schreef: >> >> >>> "Pros Robaer" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:432697E7@bifrost... >>>> Ghingis Khan <[email protected]> schreef: >>>> >>>>> "Pros Robaer" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:432668D0@bifrost... >>>>>> Harald <[email protected]> schreef: >>>>>> >>>>>>> Vergeet niet dat moslims het recht (of de plicht, ik wil ervan >>>>>>> af) hebben om christenen en ongelovigen te misleiden. >>>>>> >>>>>> Zowat 100 jaar geleden publiceerde de katholieke pers om de >>>>>> haverklap artikels, waarin werd beweerd dat de Joden (volgens de >>>>>> Talmoed) de plicht hadden, christenen te misleiden en te >>>>>> bedriegen; ja, zelfs te doden als ze daar de kans toe hadden. >>>>>> >>>>>> Een mens zou denken, dat de gruwelen tijdens het Naziregime >>>>>> duidelijk hebben gemaakt waartoe het verspreiden van dergelijke >>>>>> onzin leiden kan. >>>>>> Maar misschien is dat alles aan jou voorbij gegaan, en leef je >>>>>> nog volop in het begin van de 20e eeuw... >>>> >>>>> Zowat 100 jaar geleden....................zegt toch alles niet ? >>>> >>>> Kan jij wel lezen? >>>> De hansworst (Harald) publiceert nú onzin die vergelijkbaar is >>>> met hetgeen de katholieke pers 100 jaar geleden publiceerde. >>>> En dan maar janken over "achterlijke islamieten"... >> >>> Ik lees wat jij schrijft "100 jaar geleden" wat Harald schrijft is >>> NU en MORGEN klein verschilletje van 100 jaar en meer. >> >> Maar even achterlijk als de onzin van 100 jaar geleden. >> >>> Je schelden zegt meer over je dan over Harald. >> >>> Begrijpend lezen is niet je sterkte hé >> >> Dat moet *jij* juist zeggen... > > Zie je nu zelf niet in dat er wat mis is met je argumentatie. > In feite ben je heel hard aan het schreeuwen dat je ongelijk hebt. > Begrijp je dat ? Pros heeft gelijk. Pros gaf commentaar op wat Harald *nu* publiceerde. Pros maakte daarbij een vergelijking met wat de RKK 100 jaar geleden publiceerde maar dat verandert niets aan het feit dat zijn commentaar gericht was op wat *nu* gepubliceerd werd door Harald. Als de jij en de Moor daardoor in verwarring komen en denken dat Pros commentaar gaf op wat de RKK 100 jaar geleden publiceerde dan hebben jullie een probleem met begrijpend lezen. -- Antoon Pardon |
|
|
#92 |
|
|
Dirk Vermeer <trace veegaf @ time.com> schreef:
> Pros Robaer wrote: > > Ghingis Khan <[email protected]> schreef: > > > > > >> "Pros Robaer" <[email protected]> schreef in bericht > >> news:432697E7@bifrost... > >>> Ghingis Khan <[email protected]> schreef: > >>> > >>>> "Pros Robaer" <[email protected]> schreef in bericht > >>>> news:432668D0@bifrost... > >>>>> Harald <[email protected]> schreef: > >>>>> > >>>>>> Vergeet niet dat moslims het recht (of de plicht, ik wil ervan > >>>>>> af) hebben om christenen en ongelovigen te misleiden. > >>>>> > >>>>> Zowat 100 jaar geleden publiceerde de katholieke pers om de > >>>>> haverklap artikels, waarin werd beweerd dat de Joden (volgens de > >>>>> Talmoed) de plicht hadden, christenen te misleiden en te > >>>>> bedriegen; ja, zelfs te doden als ze daar de kans toe hadden. > >>>>> > >>>>> Een mens zou denken, dat de gruwelen tijdens het Naziregime > >>>>> duidelijk hebben gemaakt waartoe het verspreiden van dergelijke > >>>>> onzin leiden kan. > >>>>> Maar misschien is dat alles aan jou voorbij gegaan, en leef je > >>>>> nog volop in het begin van de 20e eeuw... > >>> > >>>> Zowat 100 jaar geleden....................zegt toch alles niet ? > >>> > >>> Kan jij wel lezen? > >>> De hansworst (Harald) publiceert nú onzin die vergelijkbaar is > >>> met hetgeen de katholieke pers 100 jaar geleden publiceerde. > >>> En dan maar janken over "achterlijke islamieten"... > > > >> Ik lees wat jij schrijft "100 jaar geleden" wat Harald schrijft is > >> NU en MORGEN klein verschilletje van 100 jaar en meer. > > > > Maar even achterlijk als de onzin van 100 jaar geleden. > > > >> Je schelden zegt meer over je dan over Harald. > > > >> Begrijpend lezen is niet je sterkte hé > > > > Dat moet *jij* juist zeggen... > Zie je nu zelf niet in dat er wat mis is met je argumentatie. Er is helemaal niets mis met mijn argumentatie. Harald beweert dat "moslims het recht (of de plicht, ik wil ervan af) hebben om christenen en ongelovigen te misleiden." En die onzin is prima te vergelijken met de onzin die de katholieke pers 100 jaar geleden over de joden verkocht. > In feite ben je heel hard aan het schreeuwen dat je ongelijk hebt. Probeer jij eens op de zaak in te gaan, ipv. nietszeggende uitroepen te slaken. Als je kan, tenminste. -- Vriendelijke GNUtjes, Pros Op http://users.skynet.be/ovo/Nieuw.html Pater Verbiest's kanonnen. Op de 150 namen de militaire mandarijnen er 149 met algemeene stemmen in ontvangst. Een triomf voor Verbiest! |
|
|
#93 |
|
|
On Tue, 13 Sep 2005 09:21:36 GMT, "Ghingis Khan"
<[email protected]> wrote: > >"Pros Robaer" <[email protected]> schreef in bericht >news:432697E7@bifrost... >> Ghingis Khan <[email protected]> schreef: >> >>> "Pros Robaer" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:432668D0@bifrost... >>> > Harald <[email protected]> schreef: >>> > >>> >> Vergeet niet dat moslims het recht (of de plicht, ik wil ervan af) >>> >> hebben om christenen en ongelovigen te misleiden. >>> > >>> > Zowat 100 jaar geleden publiceerde de katholieke pers om de >>> > haverklap artikels, waarin werd beweerd dat de Joden (volgens de >>> > Talmoed) de plicht hadden, christenen te misleiden en te >>> > bedriegen; ja, zelfs te doden als ze daar de kans toe hadden. >>> > >>> > Een mens zou denken, dat de gruwelen tijdens het Naziregime >>> > duidelijk hebben gemaakt waartoe het verspreiden van dergelijke >>> > onzin leiden kan. >>> > Maar misschien is dat alles aan jou voorbij gegaan, en leef je >>> > nog volop in het begin van de 20e eeuw... >> >>> Zowat 100 jaar geleden....................zegt toch alles niet ? >> >> Kan jij wel lezen? >> De hansworst (Harald) publiceert nú onzin die vergelijkbaar is >> met hetgeen de katholieke pers 100 jaar geleden publiceerde. >> En dan maar janken over "achterlijke islamieten"... >> > >Ik lees wat jij schrijft "100 jaar geleden" wat Harald schrijft is >NU en MORGEN klein verschilletje van 100 jaar en meer. VB'ers zijn de bruinhemden van deze tijd die met leugens en bedrog hun beurs weten te spekken. Nou jij weer.... -- 1 op de 4 mensen hier gaat dood aan kanker. 1 op 16.000 mensen hier gaat dood in het verkeer. 1 op de 8 miljoen mensen hier gaat dood aan terrorisme. Voor wie of wat moet ik nu bang zijn........? "Lievebeheersbeestjes" |
|
|
#94 |
|
|
Vitae forma vocatur, Tom De Moor <[email protected]>, die
Mon, 12 Sep 2005 13:54:17 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >snip. > >> >> Nu eens de ene, dan weer de andere. De enkele keer dat ze mekaar niet de nek >> afsnijden is als ze door een gemeenschappelijk overheerser klein gehouden >> worden (was een verdienste van Tito) >> >> Remember Scebrenitza? Daar waren het Serven die de Moslims uitmoorden... > >*uitmoordden* met 2 D's. > >Ik lijk wel een Ollander. Kaas in de kop? :-))))))))) > >Moet toch eens leren vroeger naar bed te gaan maar waarom is de nacht zo >plezant? Neukers, masturbeerders e.d. zullen wel weten waarom. >T - Be- DM -- Fusti |
|
|
#95 |
|
|
Vitae forma vocatur, Fred Schiphorst <[email protected]>, die
Mon, 12 Sep 2005 19:52:47 +0200, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Ghingis Khan schreef: > >>[knip]\ > >> >> Weet ik niet, mijn hoofd staat nog stevig op de schouders. > >Aan je postings is dat niet te merken, je praat als een kip zonder kop. Gelukkig zit bij de kip, zoals bij de meeste vogels, het stemorgaan aan de bovenkant van de borstkast. -- Fusti |
|
|
#96 |
|
|
On Mon, 12 Sep 2005 20:52:52 +0200, Gerard van Wilgen
<[email protected]> wrote: >theo1610 wrote: >> Alleen bij drugs en moslimterrorisme..... > >Het hangt er helemaal van af over wiens dood het gaat. Als mijn dood >ermee voorkomen (nou ja, uitgesteld) kan worden, dan vind ik 100 miljard >nog een koopje ;-) Als je dat zelf gaat betalen, prima. En hoeveel wil je betalen om mijn dood uit te stellen? > >Gerard van Wilgen > >www.majstro.com - Veeltalig vertaalwoordenboek >www.erotikejo.com - Internationaal sexportaal -- 1 op de 4 mensen hier gaat dood aan kanker. 1 op 16.000 mensen hier gaat dood in het verkeer. 1 op de 8 miljoen mensen hier gaat dood aan terrorisme. Voor wie of wat moet ik nu bang zijn........? "Lievebeheersbeestjes" |
|
|
#97 |
|
|
Ghingis Khan schreef:
[knip] > > Tja.....mensen zonder kop hebben nog minder te zeggen. > Maar daar komt dan weer minder onzin uit dan uit jou. -- Ook in 2005 zijn relschoppers en geweldplegers geen supporters, maar gewoon tuig Fred Schiphorst e-mail: [email protected] Kijk ook eens op: www.pint.nl |
|
|
#98 |
|
|
Tom De Moor schreef: > In article <[email protected] .com>, > [email protected] says... > Niet te hevig preken, Harald: je verliest je geloofwaardigheid als persoonlijke > gevoelens je verstand gaan overheersen. > > Ik zou je namelijk wel een lijstje werkgevers kunnen bezorgen, langer danjouw > en mijn armen samen, waar die misleiders wel te werkgesteld zijn. > > Moet je misschien toch maar eens 's nachts in een sorteerhal in Zaventem gaan, > in de abattoir in Anderlecht (eet je vlees Harald? Dikke kans dat een Moslim > het versneden heeft)... > Ik geloof je best. En met mijn slechte karakter denk ik dan meteen : gaan we bij het invoeren van quota voor vreemdelingen dan ook uitsluitend vreemdelingen afdanken bij de komende reorganisatie van DHL? Maar dit terzijde. > De bottomline voor een (allochtone) arbeider/bediende is heus niet zo sterk > verschillend als voor een autochtoon en het is een a-politieke, a-religieuse > kosten-baten-analyse. Hij brengt geld op : OK, hij brengt geen geld op : we > kieperen hem buiten. > > Er zijn er die kapitalisten van racist verwijten maar dat is imho een zware > misvatting. Geld is niet racistisch, geld stinkt ook niet mais pas d'odeur ça > monte au nez. Had Brel op de Markiezen-eilanden geen probleem mee. Volledig akkoord. De ondertewerkstelling van vreemdelingen en de mogelijke oorzaken hiervan komen misschien ooit eens in een volgende discussie aan de orde. Laat ons stellen dat de, voor ons zeer exotische en onbegrijpelijke cultuur van de moslim een sterke rem kan betekenen tot tewerkstelling. Meer hierover verder in deze draad. mvg Harald. |
|
|
#99 |
|
|
theo1610 schreef: > On 12 Sep 2005 13:07:41 -0700, "Harald" <[email protected]> > wrote: > >Deze, voor ons totaal onwezenlijke cultuur (het recht om te misleiden) > > "Massavernietigingswapens in Irak" en al die andere flauwekul is geen > misleiding? Jij bent dus ook tegen misleiding. > > >is mogelijk een van de hoofdoorzaken van "discriminatie" bij > >aanwervingen. > > Dat lijkt me stug want dat moslims het alleenrecht op misleiden hebben > zal mi bij geen een werkgever bekend zijn. Niet het alleenrecht, wel het recht. > > >Wie werft iemand aan die ervan overtuigd is dat hij zijn > >werkgever mag of moet misleiden? > > Misleiden op welke manier...? Dat is de grote vraag. Hoe interpreteert de moslim zijn koran? mvg Harald. |
|
|
#100 |
|
|
Ruud Harmsen schreef: > 12 Sep 2005 13:07:41 -0700: "Harald" <[email protected]>: in > nl.politiek: > > >Het feit dat een moslim zich ogenschijnlijk integreert betekent niets. > >Vergeet niet dat moslims het recht (of de plicht, ik wil ervan af) > >hebben om christenen en ongelovigen te misleiden. > > Recht of advies, en dan voor shi`ieten, om zich te beschermen tegen > moorddadige soennieten, lees wahabieten. (Verwant met de huidige > opblaasmoordenaars in `Iraaq. Inderdaad verzetstrijders, maar dan > verzet tegen de ketterse sji`ieten, want dat zijn in hun ogen > afvalligen, die dus de dood verdienen.) > > Dat alle muslims taqiya (want daar gaat het hier over) zouden > practizeren, ook en vooral tegen niet-moslims, is vermoedelijk vooral > christelijke en zionistische propaganda. Een site als > http://www.freeman.org/m_online/dec97/phares.htm zit bijvoorbeeld hier > http://www.freeman.org/ duidelijk helemaal vol met Israelische en > Amerikaanse vlaggen, dus aan de volstrekte objectiviteit mag misschien > toch wel enigszins getwijfeld worden. > Inderdaad, het gaat hier over taqiya. Kijk even op http://63.175.194.25/index.php?ln=en...QR=59879&dgn=4 . (Mocht de referentie niet juist zijn - wat me nogal overkomen is - surf dan op Google naar taqiya) Kijk vooral bij de autentieke moslimsites. Moslims die taqiya niet practizeren stellen zich bloot aan zeer zware sancties. Lees de koran soera 16 vers 106 en soera 3 vers 28 en 29. Lees deze verzen, interpreteer ze en vraag je dan af hoe de gemiddelde moslim ze interpreteert. mvg Harald. |