Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 september 2005, 23:57   #81
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Friedman
en een tripartitie die de oppositie via gerechterlijke en politieke weg de mond snoert, hoe noemt dat?
Een Quartet!
Oud 1 oktober 2005, 00:18   #82
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en een tripartitie die de oppositie via gerechterlijke en politieke weg de mond snoert, hoe noemt dat?
Grapjas ...
Oud 1 oktober 2005, 00:24   #83
kaatd
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps
Een Quartet!
zéér grappig! LOL!
kaatd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2005, 00:30   #84
kaatd
Banneling

Standaard

Citaat:
een belachelijke stelling.

Die 'oppositie' van u wordt gefinancieerd uit belastinggeld waar de tripartite niet aan wilde raken. Met dat belastinggeld voert ze propaganda als geen andere partij. Wij financieren de leugens van de 'oppositie'. Zelfs de leugen dat ze de mond wordt gesnoerd, financieren wij.

Overigens werd niet de 'oppositie' de mond gesnoert. Drie vzw's werden veroordeeld voor een overtreding van de wet. Die drie vzw's hebben geen beroep aangetekend, als ik me goed herinner, wel? De 'oppositie' hoefde volgens het arrest helemaal niet van naam te beranderen, wel?
kaatd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2005, 00:44   #85
Friedman
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaatd
een belachelijke stelling.

Die 'oppositie' van u wordt gefinancieerd uit belastinggeld waar de tripartite niet aan wilde raken. Met dat belastinggeld voert ze propaganda als geen andere partij. Wij financieren de leugens van de 'oppositie'. Zelfs de leugen dat ze de mond wordt gesnoerd, financieren wij.
"niet aan wilde raken": fout, eerder niet kon raken (zou revolte uitlokken)

"propaganda als geen andere partij": partijreclame is ALTIJD propaganda

"leugens": ze doen hun best om alles te staven, want als ze het niet zouden doen zou die partij opnieuw een proces tegen hun been hebben.

Toch even bijvertellen: ik ben niet echt een voorstander van "die partij", want ik ga niet akkoord met sommige "volks-standpunten". Ik heb er in de federale regering enkel in de kamer voor gestemd omdat ik een rechtse coalitie aan de macht wil. Ik wens een libertarische ideologie aan de macht (zie mijn bijnaam) met toch aandacht voor de drugsproblematiek en andere sociale mankementen. De reden voor die post is dat ik een sterk voorstander ben van eerlijke politiek en vrije meningsuiting en tegen politieke correctheid.
"Iedere ongelijkheid is een symptoom van discriminatie en discriminatie is racisme. Aangezien racisme strafbaar is, is dus ook iedere ongelijkheid strafbaar, en ook iedere mening die afwijkt van het gelijkheidsdenken."
"When will be the moment they start shooting people for not being eco-friendly?"
Friedman is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be