![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die 'oppositie' van u wordt gefinancieerd uit belastinggeld waar de tripartite niet aan wilde raken. Met dat belastinggeld voert ze propaganda als geen andere partij. Wij financieren de leugens van de 'oppositie'. Zelfs de leugen dat ze de mond wordt gesnoerd, financieren wij. Overigens werd niet de 'oppositie' de mond gesnoert. Drie vzw's werden veroordeeld voor een overtreding van de wet. Die drie vzw's hebben geen beroep aangetekend, als ik me goed herinner, wel? De 'oppositie' hoefde volgens het arrest helemaal niet van naam te beranderen, wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
"propaganda als geen andere partij": partijreclame is ALTIJD propaganda "leugens": ze doen hun best om alles te staven, want als ze het niet zouden doen zou die partij opnieuw een proces tegen hun been hebben. Toch even bijvertellen: ik ben niet echt een voorstander van "die partij", want ik ga niet akkoord met sommige "volks-standpunten". Ik heb er in de federale regering enkel in de kamer voor gestemd omdat ik een rechtse coalitie aan de macht wil. Ik wens een libertarische ideologie aan de macht (zie mijn bijnaam) met toch aandacht voor de drugsproblematiek en andere sociale mankementen. De reden voor die post is dat ik een sterk voorstander ben van eerlijke politiek en vrije meningsuiting en tegen politieke correctheid.
Milton Friedman: "There's no such thing as a free lunch." Vladimir Lenin: "The Capitalists will sell us the rope with which we will hang them." "Iedere ongelijkheid is een symptoom van discriminatie en discriminatie is racisme. Aangezien racisme strafbaar is, is dus ook iedere ongelijkheid strafbaar, en ook iedere mening die afwijkt van het gelijkheidsdenken." "When will be the moment they start shooting people for not being eco-friendly?" |
|
![]() |
![]() |