![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In wiens opdracht heeft Hannes dat onderzocht ?
![]() |
![]() |
#83 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Enid. : 25 september 2005 om 18:20. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wat is er mis met een OCMW dat fraudeert tot in de miljarden euro's en plotseling België met een lege pensioenkast kampt? Oh ik weet niet, ik denk, GENOEG????? Aub dat je zoiets in twijfel kan stellen en niet verder kijkt dan het politiek schouwspel spreekt boekdelen, maar goed... Ook worden de brugpensioenen niet meer aangemoedigd. We kampen met een hoge werkloosheidgehalte. Iemand dat op pensioen is kan vervangen worden door een werklustige werknemer. Maar we geraken off topic. En ik denk dat het Topic op zich (titel) boekdelen spreekt dat de huidige regering er geen zoete koekjes van bakt voor ons Vlamingen. En Enid? Ja ik Vlaams Belanger! Heb jij voor mij een beter alternatief ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Breydel : 26 september 2005 om 18:44. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
paniek !
![]() |
![]() |
#93 | ||
Banneling
|
![]() Breydel, zie hoger hoe je met dezelfde tekst tot tegenovergestelde conclusie kan komen... Federalisme barst..België één
![]() Ik ze die tekst nog eens, want de eerste keer las je niet aandachtig... ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door filosoof : 26 september 2005 om 22:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Filosoof Jaar minder kinderbijslag voor Vlaamstaligen De Vlaamstalige universitaire studenten krijgen van de federale regering een jaar minder kinderbijslag dan hun Waalse collega's. Dat is het gevolg van het verschillende onderwijsbeleid van de Vlaamse en de Franse Gemeenschap. De Franse Gemeenschap, zoals véél landen in Europa gaat de meeste van haar academische studies verlengen tot vijf jaar; Vlaanderen is dat niet van plan. Ze leunen aan bij verschillende strekkingen in Europa en het is wel degelijk zo dat Vlaanderen en Franstalig België daarover autonoom mogen beslissen. Er dient zich dus een nieuw communautair probleem aan dat gevolgen heeft voor de sociale zekerheid en het opleidingsniveau. Vlaanderen benadeelt dus zijn inwoners hiermee. één woord ; schande weer is de Vlaming de dupe en is er hier sprake van discriminatie tgv het federalisme ze blijven ons uitlachen. Federalisme barst, nu meer dan ooit!! ![]() </B> (Of hoe men met dezelfde tekst tot diametraal tegenovergestelde conclusies kan komen) ![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door filosoof : 26 september 2005 om 22:48. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(heb ik nu mijn diploma voor journalist bij den bloknagel ? ![]() |
|