![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Die pathologische leugenaar kwam van Piano, ik heb gewoon geantwoord; Wie is hie de leugenaar? Juist Piano! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Of je kan ook gewoon de Staatsveiligheid kontakteren:
Luk Dieudonné kan je onder andere hier bereiken:
Als je een beetje met de zoekrobot GOOGLE overweg kunt, had je dat zelf ook allemaal kunnen uitvinden 8) Ps: als je nog één leugenachtige lettergreep over mij of mijn familie op dit forum durft te posten, leg ik persoonlijk klacht neer bij de Computer Crime Unit, en dan zal ik snel weten wie achter jouw nicknaam schuilgaat en kan je je leugens over mij voor een rechtbank proberen te bewijzen!
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() Oei oei, het gaat hier hard tegen hard... Waar is de popcorn??? 8)
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Burger
|
![]() IS ER IEMAND AAN DERGELIJKE ZEVER GEINTRESSEERD Heren ?
(heren, lijkt hier op den duur nog te respectvol) |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
Mijn excuses hiervoor aan diegenen die zich gederangeerd voelen door deze lichte overlast. Ik hoop OOk dat die onzin even snel ophoud als dat hij begonnen is. Ps: ik ben hier nooit anoniem geweest (mijn naam is Hugo Van Minnebruggen uit Antwerpen), en iedereen die wil weten wie thePiano is kan mij mailen op [email protected] of de website van onze vereniging raadplegen: http://www.amarcord.be
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#88 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() [quote="thePiano"]
Citaat:
Ps: als je nog één leugenachtige lettergreep over mij of mijn familie op dit forum durft te posten, leg ik persoonlijk klacht neer bij de Computer Crime Unit, en dan zal ik snel weten wie achter jouw nicknaam schuilgaat en kan je je leugens over mij voor een rechtbank proberen te bewijzen! Luister Piano, Hugo, nog èèn maal; op pagina 4, Uw antwoordt op Quicky, zegt jij dat ik een pathologische leugenaar ben. Genoeg zo??? Gelukkig dat jij betrouwbaar bent. ![]() Dat jij klacht tegen mij wil neerleggen, doe mij een groot plezier, doe dat dan. Denk jij echt dat al die laster en eerroof die jij hier verkondigd, ook zo maar zal blijven duren? Ik wil en zal hier geen vete uitvechten, moest jij nu een neger of wat geworden zijn, dat intereseert mij geen bal, ik heb mijn verleden en jij dat van jou. Maar wat mij wel interesseert is die onophoudelijke laster en eerroof tegenover mij en AL de VLAAMS BLOK kiezers, en daardoor voel ik mij verplicht omtegenover jou te reageren. Dus Hugo,piano hou het eerlijk, dan heb je met niemand last. Groetjes Wilfried, alias ambetanterik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Als je mijn informatiecampagne wilt bekampen, doe dat dan op inhoudelijke wijze, en niet op een persoonlijke haatcampagne tegen mij en/of mijn familie. Weerleg de feiten, counter mij met argumenten, maar laat mijn familie er vantussen. Ik denk niet dat jij het ook leuk zou vinden als ik jouw privéleven op het internet uit de doeken zou doen, en dat alleen omdat ik tegen het Vlaams Blok ben.
![]() |
![]() |
#90 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Beroepsprovacateur??????? Jij laat WEER een stuk achter, moedwillig??? Ik zal je laster en eerroof van de laatste maanden is beginnen bovenhalen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Ik doe dit graag en gratis uit liefhebberij maar vooral: uit zelfverdediging.
![]() |
![]() |
#93 |
Burger
|
![]() ThePiano antwoordde ten minste , maar moeten we nu vaststellen dat Ambetanterik niet wil ophouden met deze zever ? Precies wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het lijkt hier wel het krantje van het Vlaams Blok! Persoonlijke aanvallen en niets over de inhoud...
![]() Ik stel voor dat Ambetanterik niet meer de ambetanterik uithangt en de anderen de popcorn opbergen, zodat we de verloren Vlaams Blokschaapjes weer op het rechte pad kunnen brengen. ![]() Laster en eerroof is geen grapje... |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() D�*�*rom:
http://www.blokbuster.antifa.net/foto.html Bekijk ze maar eens goed, hetzijn géén trucages! |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben namelijk zeer geintresseerd in foto 's van filip. Het mag oopk met eerste communiekostuum zijn. Of matrozenpakje. De teksten intreseren mij niet zo. Zet er zelf wel tekst bij. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Leuke foto's voor mijn collectie ![]() Wat een zever hier verteld wordt, ongeloofelijk.
![]() |
![]() |
#100 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben ook wel benieuwd: wat is die context dan? Vertel eens, foto per foto, of als je daar geen zin in hebt, wat is de context in het algemeen? (Voor alle duidelijkheid: 'de onderdrukking van het Vlaamse Volk' is geen context, da's een slogan.)
![]() |