![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En goedkoop, vele keren goedkoper dan de rva ze kan sturen. Dus feitelijk, we hebben nu de rva ook niet meer nodig want het heeft veel te lang geduurd allemaal en ondertussen is het in kannen en kruiken aan het komen. Wat we hier met al dat volk gaan moeten aanvangen weet ik wel niet, maar feitelijk kan me dat ondertussen ook alweer niet meer schelen want het kon hun ook niet schelen wat wij al die tijd moesten doen zonder hun. Voila dit gezegd zijnde!
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen belgen eh! veel te duur geworden. Als het rond is, nog eventjes wachten tot de advocaten hun ding gedaan zullen hebben kunnen we duizenden mensen plaatsen. Maar geen belgen, veel te duur ondertussen. Jaja, de trein ging vroeger richting oostblok, nu keert die terug en hij zit tjokvol. Heb ik al eens gezegd dat het amen en uit is voor jullie?
![]() |
![]() |
#84 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ik ben 48 en vrouw ( hoe durf ik) en ben ingeschreven voor allerhande werk in interimkantoren. Het enige aanbod dat ik tot hiertoe al kreeg was van die smsjes om 16.00 uur de vrijdag om tussen 18.00 en 22.00 uur die avond ergens te gaan werken ( officieel kan je dat zelf niet meer in orde maken ). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() www.manueelwerk.be
<7 euro/uur ?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Deed me begot wreed veel deugd om dat te zien. Dien gast is echt wel respect waard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ze zijn supercontent allemaal! Schrikwekkend gewoon. De mensen gaan gewoon weer winst beginnen maken! Daar doen we het toch voor nietwaar?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 29 september 2005 om 14:06. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Niemand eist trouwens dat hij op een stoeltje zit te vegeteren. Hij mag aan sport doen tot hij een ons weegt. Hij mag alleen geen fraude plegen en dat heeft ie wèl gedaan. Het RIZIV heeft dus overschot van gelijk.
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||||||
|
![]() Citaat:
hetzelfde probleem stelt zich trouwens met de ocmw s ook zij zijn rechter en partij tegelijk schenden de scheiding der machten door als rechter op te treden én eerbiedigen niet het principe waarbij iemand alleen maar gestraft kan worden nadat de schuld middels een eerlijk proces werd bewezen[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 september 2005 om 15:24. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat al wie er in die sectoren betrokken is , geprobeerd heeft zoveel mogelijk eruit te halen tot onbetaalbaar. Eerst heeft men geprobeerd met een niet meer terug te betalen schuld. Daarna heeft men de arbeid zodanig belast dat niemand nog volk wil. Daarna heeft men uitverkoop gedaan: Belgacom, staatsgebouwen... En nu staan naast de deur hoogopgeleide buitenlanders, die voor een habbekrats willen werken, hierbij opgeteld dat je eenvoudig een bedrijf naar deze landen kan versassen......... En het is intriest dat er werklozen zijn, die echt willen werken , en eigenlijk een forse uitkering verdienen, nu in de hoek staan. En je kan niet naast deze topic: voor de eerst maal wordt even aan de boom geschud en er vallen er al 10000 uit. Je begrijpt zelf toch wel ,als grote broer Duitsland de werkloosheiduitkeringen naar beneden herziet dat het hier maar een kwestie van tijd is. Hoe je het ok draait: alle indicatoren wijzen erop dat we over ons hoogtepunt heenzijn wat betreft sociale welvaart. Dat betekent niet alleen aanpak werklozen maar ook langer werken, zelf zorgen voor je pensioen,privatisreingen in de gezondheidszorg........ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |||||
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 september 2005 om 15:26. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Zou Kobafje wel iets anders in zijn hoofd hebben dan rechten?
Bovendien ...als de bedrijven weggaan komt dat ten goede aan armere mensen ginds. Die hebben ook de rechten van de mens. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een verzekering tegen jobverlies en berust op de solidariteit tussen werknemers. Het is geen vervangingsinkomen voor wie niet wilt werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||||||
|
![]() Citaat:
Een familielid, die sinds enkele weken dit land is binnengekomen en via mij aan een Belgisch paspoort is geraakt in het kader van familiehereniging, moet een OCMW voorziening krijgen. Men gaat het van ergens moeten halen... Mitgard, da betekent da gij moe werken, of anders uw stempelgeld kwijt ![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 29 september 2005 om 15:35. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom voor de bedrijven die niet weg kunnen, dat zijn er ook heel wat halen we nu de arme mensen van ginder naar hier. Zo helpen we ze op verplaatsing. Het is nu eenmaal hun recht, en ook het onze.
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
|
![]() amai wat zullen die mensen ginder blij zijn dat ze nu ook uitgebuit mogen worden door mutinationals - die intussen al hun grond opkopen zodat ze die niet meer zoals vroeger kunnen bewerken om in eigen onderhoud te voorzien.[edit]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 september 2005 om 15:41. |
||
![]() |
![]() |