Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 oktober 2005, 18:17   #81
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door armoede
De politiek zal vroeg of laat toch moeten ingrijpen en het kapitaal zal vroeg of laat moeten inzien dat hun inhaligheid deze maatschappij ten gronde zal richten. Zoniet zal het systeem zichzelf vernietigen en zal er nog een grotere werkloosheid onstaan en zal de armoede gaan groeien zodanig dat het ontaard in een revolutie.
De politiek staat machteloos. Ze moeten immer mooi wezen en zorgen dat iedereen op zijn tak blijft zitten.
De markt echter, heeft niet veel met politiek te maken of toch minder dan je denkt. Die zijn nu aan het verenigen en werpen alle bestaande afspraken overboord.
Nieuwe formule' s zijn geboren en jammer genoeg gaat dat dus niet lukken met mensen van bij ons!
Oud 2 oktober 2005, 18:21   #82
armoede
Burgemeester

armoede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo
De politiek staat machteloos. Ze moeten immer mooi wezen en zorgen dat iedereen op zijn tak blijft zitten.
De markt echter, heeft niet veel met politiek te maken of toch minder dan je denkt. Die zijn nu aan het verenigen en werpen alle bestaande afspraken overboord.
Nieuwe formule' s zijn geboren en jammer genoeg gaat dat dus niet lukken met mensen van bij ons!
Markt en markteconomische principes hebben meer met politiek te maken dan me soms lief is zij sturen zelfs op dit moment de politiek.
Oud 2 oktober 2005, 18:35   #83
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Markt en markteconomische principes hebben meer met politiek te maken dan me soms lief is zij sturen zelfs op dit moment de politiek.
Kan zijn maar het moet in de pijplijn zitten, en nu zit er iets anders in dan men zou willen.
Kijk gewoon eens als je door een industrie park gaat wat er allemaal niet leeg staat tegenwoordig.
Duizenden jobs niet meer ingevuld maanden en jaren aan een stuk dat zelfde probleem telkens opnieuw dat moet beeindigd worden.
Er komt een economische revolutie en wij hebben verloren op voorhand. Immers het zal gaan onder europese verdragen en wetten en niet onder regionale. Dus effe snel een wet verzinnen zal niet lukken.
Excuseer; met wij hebben verloren bedoel ik de mensen! Niet de economie die daar zal van herstellen! Voor de locale industrie is dat een zegen dat er goedkopere arbeid (en gemotiveerde) op komst zijn.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Mambo on 02-10-2005 at 19:46
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Kan zijn maar het moet in de pijplijn zitten, en nu zit er iets anders in dan men zou willen.
Kijk gewoon eens als je door een industrie park gaat wat er allemaal niet leeg staat tegenwoordig.
Duizenden jobs niet meer ingevuld maanden en jaren aan een stuk dat zelfde probleem telkens opnieuw dat moet beeindigd worden.
Er komt een economische revolutie en wij hebben verloren op voorhand. Immers het zal gaan onder europese verdragen en wetten en niet onder regionale. Dus effe snel een wet verzinnen zal niet lukken.
Excuseer; met wij hebben verloren bedoel ik de mensen! Niet de economie die daar zal van herstellen! Voor de locale industrie is dat een zegen dat er goedkopere arbeid (en gemotiveerde) op komst zijn.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Er komt een economische revolutie en wij hebben verloren op voorhand. Immers het zal gaan onder europese verdragen en wetten en niet onder regionale. Dus effe snel een wet verzinnen zal niet lukken.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Mambo : 2 oktober 2005 om 18:46.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2005, 20:34   #84
armoede
Burgemeester

armoede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo
Excuseer; met wij hebben verloren bedoel ik de mensen! Niet de economie die daar zal van herstellen! Voor de locale industrie is dat een zegen dat er goedkopere arbeid (en gemotiveerde) op komst zijn.
Op dit moment hebben wiij mensen verloren en zijn wij een speelbal van het economisch syteem geworden.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be