![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel vreugde dat hij dood was, dat het veel te laat was, leugens over zijn verleden, "bewijzen" geplukt op negationistische sites, verhalen over Mengele waarvoor ik nog altijd op bewijzen wacht, enz... Plus bovendien veel gescheld dat door de mods geknipt werd. Het komt erop neer dat jullie (bedoeld worden de mensen die in de Wiesenthal topic op graven dansten en hier verontwaardigd doen) hier een dubbele moraal hanteren.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 3 oktober 2005 om 20:03. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Breydel : 3 oktober 2005 om 20:06. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Breydel : 3 oktober 2005 om 20:12. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
uw fictie die je voor echt neemt , is nog niet de realiteit zenne wat is dat met uw webstekje ? opgericht omwille van schuldgevoelens ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Doe maar, Breydel, je bevestigt gewoon wat ik schreef.
![]() |
![]() |
#86 |
Parlementslid
|
![]() Houzee Kameraad!
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wijs gewoon op het hypocriet gedrag van sommigen, meer niet. Dat het bij jou in het verkeerde keelgat schiet zal mij een zorg wezen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 3 oktober 2005 om 20:26. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens sommige mensen stelt die site niet zoveel voor hoor. Oorspronkelijk bericht door Jozef Ostyn Heb vandaag eens uw fameuze website bekeken. Over tendentieuze leugens, halve waarheden en verdraaiingen gesproken. Amai. Kijk bv maar eens naar uw stukje over het Vaticaan. Uw bronnenmateriaal is waardeloos en zuiver éénzijdig. Met geschiedenis heeft dit niets van doen. De geschiedkundige waarde van uw website is lager dan dan die van de talloze websites van WOII-freaks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() Ok, Eriksson is dood...en dan? Ik ga er mijn slaap niet voor laten hoor.
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Rust in vrede, Met een welgemeende Hou zee !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() 1984: Eén van de laatste betogingen waar de VMO aan deelnam. Enkele maanden later volgde de veroordeling tot privé militie...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#97 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als de VMO er indertijd niet geweest was, was de VU de mond gesnoerd en had er geen sprake meer geweest van een Volksunie, laat staan een N-VA of VB. En los gezien van zijn NS-sympathiën moet er toegegeven worden dat de Vlaamse Beweging een grootse man verliest. Ik zou dan ook een klein beetje respekt willen vragen, ook al was je het niet eens met al zijn gedachten, net zoals ik trouwens, ik ben geen NS. Laten we niet blind zijn voor eventuele verschillen, maar laten we hem aub ook niet vergeten. Houzee! [size=1]Voor mij kwam je antwoord nogal grof over. Daarom die 'hevige' repliek.[/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() HNG was het Hulpkomitee Nationalistische Gevangenen vzw en werd voorgezeten door Walter t'Jollijn (medewerker aan 'Alarm') die te zien is op de onderste foto. Zoals iedereen kan zien is bijvoorbeeld die man duidelijk een "domme vechtjas" zoals Pietje Puk de VMO'ers noemt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij een eventuele revolutie zou dit handig zijn geweest. Nu heb je bewegingen hier en daar en zit je met kleinere aantallen. Iets als de VMO is dezer tijd niet meer mogelijk, maak u geen illusies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]() Een historische foto (+/-1980): De toenmalige Vlaamse militantenleiders Eriksson (VMO), Crommelinck (TAK) en Vermeulen (Voorpost) met op de achtergrond de jonge Huub Broers (vandaag burgemeester van Voeren). Toen de Vlaamse Voerenaars de terreur van de Waalse knokploeg Action Fouronnaise moesten ondergaan waren er enkel de militante Vlaamse actiegroepen om hun te ondersteunen. |
![]() |
![]() |