![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Minister-President
|
![]() Ik moet bijna k*ts*n dat ik het durf schrijven, maar in deze ga ik voor 1 keer accoord met het Vlaams Blok (hun andere standpunten verwerp ik in alle toonaarden, want die partij heeft ook geen respect voor mij). In Vlaanderen is Nederlands de officiële voertaal, Brussel wordt geacht tweetalig te zijn. Als ik verhuis naar China, moet ik ook niet verwachten dat ik daar overal in het Nederlands zal terecht kunnen. De lokale bakker en de overheid zullen mij niets geven voor ik de taal van het land spreek.
Het is trouwens ook een kwestie van hoffelijkheid om de taal te leren van het land/streek waar je gaat wonen. Wie dat niet doet of zelfs niet wil doen (uit pure onbeschoftheid) moet dan ook niet verwachten (of zoals de Franstalingen in de rand zelfs eisen) dat wij ons maar eens gaan aan passen. Zij komen bewust in Vlaanderen wonen, wel, dat ze dan ook de taal leren. Willen ze dat niet: retour �* la Wallonie![edit] [size=1]Edit:[/size]
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 11 oktober 2005 om 18:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
1. moreel verval 2. verzwakkende demografie 3. verdeeldheid 4. massale immigratie En dat zijn precies de problemen die we vandaag terug herkennen, ruim twee millennia later. De criminaliteitsplaag is een van de meest duidelijke tekenen van maatschappelijke decadentie. Dat was zo in het oude Rome, en is vandaag niet anders.
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mijn vraag naar een rationeel argument doelde echter op volgende uitlatingen: Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat je enkel naar Nederlandse slagers gaat, enkel Nederlands spreekt in Vlaanderen, enz... dat alles is je volste recht. Maar anderen dwingen je taal te spreken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||||||||||||||||||||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 11 oktober 2005 om 19:22. |
|||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. franstalig imperialisme nog meer 3. de mug van Tubize ?? dans vos rêves ! 4. de cultuurschok is niet te onderschatten ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[font=Verdana]De Vlaamse regering buigt zich momenteel over het ‘Overlegproces Vlaams Stedelijk gebied rond Brussel’. Het gaat om een ontwerp dat het stedelijk gebied in Halle-Vilvoorde moet afbakenen, en waarover de betrokken gemeenten om advies wordt gevraagd. Het Vlaams Belang echter heeft met verbijstering vastgesteld dat het ontwerp een grootschalige verstedelijking van een deel van Halle-Vilvoorde in de hand zal werken, en de rode loper zal uitrollen voor de bouwpromotoren. Tijdens een persconferentie trokken Vlaams Belang-parlementsleden Bart Laeremans en Joris Van Hauthem dan ook aan de alarmbel. Zij lichtten toe dat, in plaats van dat in Halle-Vilvoorde een halt zou worden toegeroepen aan de verBrusseling, die verBrusseling door het ontwerp-afbakening precies bevorderd zal worden. Het structuurplan gaat immers uit van het standpunt dat delen van Halle-Vilvoorde een ‘overvloeigebied’ zijn voor het Brussels Gewest. Het mag duidelijk zijn dat dit voor het Vlaams Belang onaanvaardbaar is. “Wat voor zin heeft het dat de Vlaamse regering met een actieplan komt om het Vlaamse karakter van de rand te vrijwaren, als ze met haar ruimtelijke-ordeningsbeleid de verstedelijking en verfransing bevordert?” vroegen Van Hauthem en Laeremans zich af. [/font] [font=Verdana]Persconferentie dinsdag 27 september 2005 Bart Laeremans en Joris Van Hauthem[/font]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat over het "afbakeningsproces" is een zeer groot gebied dat qua oppervlakte groter is dan de helft van Brussel !!
Het gaat om zes deelgebieden: 1. de “zuidelijke kanaalzone”, met Lot (Beersel), Drogenbos, Ruisbroek (Sint-Pieters-Leeuw) de verstedelijkte oostkant van Sint-Pieters-Leeuw (Zuun, Negenmanneke) 2. het centrum van Dilbeek 3. de industriegebieden en woonkernen van Zellik (Asse) en Groot-Bijgaarden (Dilbeek) 4. het centrum van Wemmel 5. Strombeek-Bever (Grimbergen) en Koningslo (Vilvoorde) 6. “het Zaventemse”, dat wordt voorgesteld als één groot stedelijk gebied van Grimbergen (Verbrande Brug) over Vilvoorde, Machelen en Zaventem (met inbegrip van Sterrebeek), Kraainem, Wezembeek en het centrum van Tervuren. Van de zes bovenvermelde gebieden worden er drie gedefinieerd als “hoogdynamische zones” met name het Zaventemse, de omgeving van Zellik en de zuidelijke kanaalzone. Bijkomende ontwikkelingen van wonen, economische activiteiten en andere stedelijke functies worden in deze zones geconcentreerd. Het Zaventemse vormt het zwaartepunt van de stedelijke ontwikkelingen. Wordt vervolgd.
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() PS u bent van welke planeet ?! ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |||
Banneling
|
![]() [edit]
Laatst gewijzigd door filosoof : 13 oktober 2005 om 00:40. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk bericht door filosoof
Scheldwoorden zeggen meer over wie ze gebruikt dan over wie ze krijgt... Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Ons verontschuldigen om onze eigen rechten op te eisen... Zo komen we er nooit. ![]()
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||||||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hetgeen men al 175 jaar tracht te doen... Citaat:
Dat is de logica zelve.. Citaat:
Wat een flauwe kul, het is de normaalste zaak zou ik zo denken dat je als anderstalige zo snel mogelijk de taal spreekt van het land/ of de streek waar je, je als anderstalige in bevind. Al was het maar om u verstaanbaar te maken in sociaal contact.. Gaat u naar China, en vertik het gerust om vooral niet de taal te spreken nog te leren, ik ben eens benieuwd hoe ver je gaat geraken...[edit] [size=1]Edit:[/size]
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn ![]() Laatst gewijzigd door phoebe : 13 oktober 2005 om 19:03. |
|||||||||||
![]() |
![]() |