![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Hans1 De oplossingen van de B.U.B. zijn eenvoudig: individuele tweetaligheid, e-governement, tweetalig personeel in heel het land, administratie ten dienste van de burger en niet omgekeerd (klant is koning). Frans en Nederlands zijn Belgische talen, dus moet de administratie er soepel mee kunnen omgaan. De burger daarentegen moet begrijpen dat als hij alles in de twee talen wil hebben, hij soms ook eens op internet moet gaan zoeken. En al die taalperikelen zijn zo opgelost. [edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door daiwa : 7 oktober 2005 om 19:57. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zocht reeds het diploma op (met de nodige grommelingen vanwege vechtgenote) maar dat geeft enkel de hoofdrichting aan, geen taalkeuze. Ook het laatste rapport geeft geen uitsluitsel. De andere heb ik verbrand. Het vermeldt enkel tweede en derde taal zonder specificatie. Bij vierde taal staat dan wel Duits vermeld. Ongelofelijk. Grrrrrrrrrrrr. In dat verband herinner ik me nog een anecdote: bij het voorlezen van het allerlaatste examenrooster, hield die kwiet van een leraar er geen rekening mee dat er '2e taal-Engelsen' bijzaten, en i.p.v. 2e en 3e taal te vermelden, zei hij Frans en Engels. Gevolg: ik had Frans gestudeerd en kreeg 't examen Engels voor mijn kanus. ![]() Enfin, desnoods ga ik maandag naar de school en vraag of ze nog keuzeformulieren uit die tijd hebben. Of lesroosters. Aan het aantal uren kan je het dan misschien afleiden (2e taal>3etaal) Uit frustratie ga ik nu een flamingant aftoeken.
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hans wil echter met geen geweld geweten hebben dat het de Franstaligen waren die geen tweetaligheid (lees: Nederlandstaligheid) wensten (en wensen) op 'hun' grondgebied. Hij rekent er echter op dat de Vlamingen zich, in tegenstelling tot de Franstaligen, wél aan dergelijke wetten zouden aanpassen. Wat tot verdere verfransing zou leiden van Vlaanderen. En daarmee ligt de dubbele agenda van Hans dan open en bloot.
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn zoon slaapt, en heeft nogal flamingantische ideeën (jong en dom hee) Ik zal hem daar rap een bonk verkopen, en dan snel de auto in voor hij goed beseft wat er gebeurt, in de tegenaanval gaat, en me molesteert. Diep ademhalen. Gooooooo!!!!!!!!!!!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Nederlandse taal is toch maar een.......... Oorspronkelijk bericht door Patriot! Hij is misschien officieel Nederlandstalig, hij vind het Nederlands toch maar een taaltje van achterlijke boeren hoor...[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door daiwa : 7 oktober 2005 om 20:25. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien is het dit wel dat Superstaaf zo frustreerde. Iets klopte er namelijk niet met zijn eigen ervaringen.
![]() |
![]() |
#93 | ||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [edit]
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 7 oktober 2005 om 21:16. Reden: zie post 95 |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige dat met deze citaten 'bewezen' wordt is dat mijn mening niet partijgebonden is.
![]() |
#95 |
|
![]() Ik heb ze al weggehaalt.
Hoewel ik duidelijk vermeld had dat het niet bedoelt was als belediging, leek het toch nogal onbeschoft te zijn toen ik het geheel zelf zag staan. Ik trachtte trouwens ook niets te "bewijzen". Ik wees er gewoon op dat zelfs iemand die een luttele 2 jaar geleden de N-VA nog verdedigde tegen het Belang, nu lustig mee in de aanval gaat met de "vijand". Menselijke ironie ten voeten uit zeg maar. Het is natuurlijk normaal dat mensen af en toe van mening veranderen, maar het is in dat geval alleszins niet noodzakelijk alle bruggen op te blazen en oude bondgenoten aan het spreekwoordelijke kruis te nagelen. Maar kom, ik ben aan het zagen...
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De N-VA is mijn vijand niet, van Maerlant.
Ik werd (en word) wel wreed teleurgesteld door de N-VA. Teleurgesteld worden door je vijanden lijkt mij nogal moeilijk.
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens, net zoals u die mooie 12de mei 2003 zei, het VB hakt meer op de N-VA in dan vice versa. Dit blijft ironisch, zelfs al heeft de partij u teleurgesteld.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De N-VA van 12 mei 2003 en die van vandaag is nochtans ook niet dezelfde meer...
Overigens ben ik niet in het bezit van een lidkaart van de partij waarvan het gras volgens jou groener is. Wat was eigenlijk de aanleiding dat je daar in deze draad mee op de proppen komt? Veel geluk met het op het rechte pad houden van de N-VA door jouw aanwezigheid.
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
|
![]() Citaat: