Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 oktober 2005, 15:22   #81
Bokkerijder
Provinciaal Gedeputeerde

Bokkerijder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lutifer
ok tijd om een kat een kat te noemen
debbie, Limburgse leeuw en ook alpha kregen alvast die mails van armoedevakbond.
ik zal er straks bij de anderen zeker echt nog eens naar zoeken lutifer maar ik ben bang dat als ik hem hier niet zie dat ik hem daar ook niet ga vinden

Citaat:
Er niet op reageren is een eigen keuze maar ik vind het niet fair van dan wel op het internet ineens fel te doen.
als julie niet ieder keer een modderfiguur wilen slaan dan laat het in godsnaam door iemand anders verbeteren als door de leeuw
die mens heeft al zoveel aan zijn kop ge kunt het niet gelove
je eigen schrijfsels hier zijn toch al veel beter dan die van armoedevakbond, waarom help je hem zelf dan niet ?

Citaat:
Nu lijkt het wel alsof jullie de info van armoedevakbond wel willen, gewoon om het nadien te kunnen gebruiken tegen hem . Idem zo met andere info die jullie van mensen en groepen met een open houding krijgen en kregen.
Ik noem dat strategisch omgaan met mensen, mensen gebruiken dus en dan ben je geen haar beter dan degenen die door jullie paternalisten genoemd worden, integendeel zelf.
och ja, strategie ik word moe van die stratiegieen van julie

Citaat:
ik daag je uit om mijn eerste leugen hier open en bloot en in mijn woorden te schrijven,
zeg ik dat je liegt ??? je lijkt me eerder iemand die niet liegt en wel te vertrouwen is
maar die gehersenspoelt is door de verkeerde mensen

Citaat:
gans de VWS mag meezoeken waar ik hier al ergens over gelogen heb.
Als dit niet lukt wil ik verontschuldigingen.
ik denk niet dat ik het zozeer op jou bedoelde, als ik al iet verkeert gezegd heb

Citaat:
Ik ben het meer dan beu dat je op het internet vanalle ongegronde beschuldigen uit. Dat is zo laf.
??? welke dan ?

Citaat:
Voodoo shit? je hebt nog steeds niet door wat mij bezielt he, waar ik ja dan neen in geloof , wat ik ja dan nee doe en niet doe. Ik heb nog nooit iets achter je rug gedaan. Ik zeg het gewoon vlakaf maar zelfs dat zie je niet of weet je niet te waarderen.
zei kobaf niet iets over voodoo ? je weet niet eens met wie je praat

Citaat:
Wie woordvoerder is van VWS is een interne kwestie maar VWS moet als groep daar de gevolgen van dragen.
dat doen we al, door op jou reakties te antwoorden

Citaat:
Een leidersfiguur kan ook kiezen om een stap achteruit te zetten indien hij denkt dat dat in het voordeel van de groep is.
ah, is het daarom te doen ??? allee, 't is goed dan, wie moet dan volgens jou de woordvoerder zijn ??

Citaat:
Ik heb meer dan 1 stap achteruitgezet. Ik zeg niet dat jij dat moet doen maar je weet perfect dat de problemen telkens rond jouw persoon draaien.
Is er eigenlijk iemand in heel de armoedebestrijding die wel jouw goedkeuring wegdraagt?
als ze alemaal zo zijn al s die van het netwerk en die van armoedevakbond dan denk ik dat het lastig gaat worden ja
Bokkerijder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2005, 15:41   #82
Bokkerijder
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
kijk nog eens na wie de auteurs zijn van dat stuk ok? niet van de ganse mail
er is een verschil
het maakt niet uit wie de auteurs zijn van dat stukje, het is een stukje dat mij penspijn bezorgd voordat ik klaar ben met lezen

en hoe zou dat komen ?

ze hebben ons vroeger nog al eens aan de draai gehouden met alle mogelijke beloftes waarvan nu dertien jaar later ook nog niks van gekomen is

op dezelfde manier laten julie je een oor aannaaien ik heb horen zeggen dat het ava al van 1994 is of zoiets

waarom is er dan niks mee gebeurd ?
waarom weigerd de overheid om eens schoon schip te maken ? en werkelijk iets te doen samen met de armen zelf ?
waarom wordt er niks gedaan aan woningnood, aan dure huurpriijzen, aan de werkloosheid, aan huisjesmelkerij, aan zoveel dinges ? voor de verkiezingen staan ale partijen weer klaar met dezelfde beloftes maar daarna kunnen ze weer een andere comissie in het leven roepen om de armen te bestuderen

intussen worden de rijken rijker en de armen aan hun lot overgelaten
Oud 10 oktober 2005, 16:10   #83
Lutifer
Gouverneur

Lutifer's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lutifer
Standaard

beste Bokkerijder al die waaroms praten het eigen gedrag niet goed ok?
ik ben de overheid niet
spreek de echte verantwoordelijken daarover aan
alleen frustraties spuien brengt geen aarde aan de dijk.
Het is niet omdat het beleid te traag werkt, te weinig doet dat jullie hier jan en alleman mogen beledigen en uitschelden.
Ik vind het bijvoorbeeld niet kunnen dat ik hier te pas en te onpas door iemand van het VWS als leugenaar, verrader, omgekochte, burgertrut enz... verweten wordt gewoon omdat ik het lef heb om mijn gedacht te zeggen.
er werden trouwens zeker al dingen gerealiseerd ,daarom niet de dingen die gij en ik willen maar alles zo eenzijdig voorstellen is ook de waarheid geweld aandoen
Lutifer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2005, 16:11   #84
Lutifer
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkerijder
het maakt niet uit wie de auteurs zijn van dat stukje, het is een stukje dat mij penspijn bezorgd voordat ik klaar ben met lezen

en hoe zou dat komen ?

ze hebben ons vroeger nog al eens aan de draai gehouden met alle mogelijke beloftes waarvan nu dertien jaar later ook nog niks van gekomen is

op dezelfde manier laten julie je een oor aannaaien ik heb horen zeggen dat het ava al van 1994 is of zoiets

waarom is er dan niks mee gebeurd ?
waarom weigerd de overheid om eens schoon schip te maken ? en werkelijk iets te doen samen met de armen zelf ?
waarom wordt er niks gedaan aan woningnood, aan dure huurpriijzen, aan de werkloosheid, aan huisjesmelkerij, aan zoveel dinges ? voor de verkiezingen staan ale partijen weer klaar met dezelfde beloftes maar daarna kunnen ze weer een andere comissie in het leven roepen om de armen te bestuderen

intussen worden de rijken rijker en de armen aan hun lot overgelaten
en probeer me eventueel aan te spreken als lut maar stop aub met dat jullie ok?
Oud 10 oktober 2005, 16:16   #85
Lutifer
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkerijder
ik zal er straks bij de anderen zeker echt nog eens naar zoeken lutifer maar ik ben bang dat als ik hem hier niet zie dat ik hem daar ook niet ga vinden

als julie niet ieder keer een modderfiguur wilen slaan dan laat het in godsnaam door iemand anders verbeteren als door de leeuw
die mens heeft al zoveel aan zijn kop ge kunt het niet gelove
je eigen schrijfsels hier zijn toch al veel beter dan die van armoedevakbond, waarom help je hem zelf dan niet ?

och ja, strategie ik word moe van die stratiegieen van julie

zeg ik dat je liegt ??? je lijkt me eerder iemand die niet liegt en wel te vertrouwen is
maar die gehersenspoelt is door de verkeerde mensen

ik denk niet dat ik het zozeer op jou bedoelde, als ik al iet verkeert gezegd heb

??? welke dan ?

zei kobaf niet iets over voodoo ? je weet niet eens met wie je praat

dat doen we al, door op jou reakties te antwoorden

ah, is het daarom te doen ??? allee, 't is goed dan, wie moet dan volgens jou de woordvoerder zijn ??

als ze alemaal zo zijn al s die van het netwerk en die van armoedevakbond dan denk ik dat het lastig gaat worden ja
bokkerijder lees eens post 73 van KOBAF
Oud 10 oktober 2005, 16:21   #86
Lutifer
Gouverneur

Standaard

KOBAF zei idd dat ik loog letterlijk zelfs en jij zegt letterlijk dat ik gehersenspoeld ben ( je mag dat eens in mijn gezicht komen zeggen )

KOBaf begon over voodoo ( niet ik)

jullie gebruiken de info die je via zogezegde medestanders krijgt tegen die mensen zonder daar erg openlijk en eerlijk over te zijn. Dat is jammer

Jullie hebben gekozen voor KOBAF, dat is jullie keuze

ik wens niet meer 'jullie' genoemd te worden. dat de leeuw die mail niet verbeterde is doodnormaal,ik heb hem ook niet verbeterd, dat diezelfde mail hier nadien gebruikt wordt als wapen vind ik wel laag.
Oud 10 oktober 2005, 16:23   #87
armoedevakbond
Partijlid

armoedevakbond's schermafbeelding

Standaard

Die mail
was gewoon een aanzet ik heb iedereen de kans gegeven om te antwoorden tot zondag .
als ze een stok vinden zullen ze er wel mee slagen

groeten
armoedevakbond is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2005, 16:23   #88
Lutifer
Gouverneur

Standaard

en nog eens ter verduidelijking
de armoedevakbond bestaat niet , is enkel een nick die hier door 1 mens gebruikt wordt
Oud 10 oktober 2005, 16:48   #89
Bokkerijder
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
sjiek zeg pvmail posten , pvmail van tijdens een ruzie
hoe diep kunde vallen
en dal allemaal om je gelijk te bewijzen?
word eens even terug mens
ah er komt mss schot in de zaak

ik heb limburgs beerke kunnen kontakteren en zij gaat me ALLE mails van armoedevakbond doorsturen

dan zal ik het kunnen zien
Oud 10 oktober 2005, 16:53   #90
Bokkerijder
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door armoedevakbond
Die mail
was gewoon een aanzet ik heb iedereen de kans gegeven om te antwoorden tot zondag .
als ze een stok vinden zullen ze er wel mee slagen

groeten
dat is een mail met de vraag om die tekst te herzien of zo ?

ik laat limburgs beerke al de mail van jou doorsturen naar mij en dan zal ik zelf eens kijken of ik die vraag kan vinden.

de tekst die aan het begin van de thread staat hebben we gisteren avond ontvangen, even voordat de thread werd gestart

daarbij was de samenwerking opgezegt en snap ik niet waarom er in julie platform niemand is die de tekst kan nazien alvorens zoiets verstuurd wordt ?

wat moeten de armen nu wel niet denken

dat julie zo makkelijk toegeven aan de verleidingen van 17 oktober en dat julie netjes besloten hebben om te zwijgen ?
Oud 10 oktober 2005, 17:00   #91
Bokkerijder
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

dit hebben we gisterenavond gekregen (volledige versie) ik zie er geen vraag bijstaan en de inhoud is maar niks

Citaat:
beste

Gezien dat het platform tegen armoede en sociale uitsluiting niet alleen kwade mails stuurt naar het netwerk ,
willen we het netwerk bedanken omdat ze werk gemaakt heeft van een aantal van onze klachten die we hadden.
We zijn er dan ook van overtuigd dat het goed is dat er een oppositie
van groepen is die geen middelen krijgen om te vergaderen.
We willen niet zo maar oppositie voeren tegen de gevestigde orde van de armoede lobby.
We willen dingen mee opbouwen zodat iedereen die armoede en sociale
uitsluiting een onrecht vindt in een rijk werelddeel, de kans krijgt om zijn stem te laten horen.

Verbeteringen door onze actie:

1. Info is toegankelijker geworden voor wie het wil.
2. Het gesprek tussen, toen nog de armoedevakbond nu het platform tegen
armoede en sociale uitsluiting, was een goed en open gesprek op basis van gelijkheid.
Het Vlaams netwerk armoede herkend een aantal van onze bezwaren en
herkend ook de problemen van uitsluiting.
3. Vervoerskosten werden terug betaald zoals was afgesproken voor het gesprek.
4. Info rond EAPN is aangevuld van jan 2005.

- Min punt is dat we nog altijd niet weten wie de afgevaardigden zijn en op welke basis ze verkozen zijn om in debat te gaan over armoede in Europa, ook weten we de data en plaats niet.

5. Overzicht van 17 oktober is op tijd in kaart gebracht.

-Min punt hier, we betreuren dat we nog altijd geen antwoord hebben gekregen op de vraag om de vervoerskosten te vergoeden voor 17 oktober voor de groepen die geen middelen krijgen.
Dit is nochtans van belang voor de verenigingen om een keuze te kunnen maken waaraan ze willen mee doen. Dit leidt tot uitsluiting van de armen.
Zie onze brief.
Er ontbreken wel een aantal acties daarin.
Zoals de senaat van de werkgroep ipw Sociale Inclusie die mensen in armoede uitnoding op 17 okt .

Beste Paul en Luc,

We hebben nog een vraag. Hoe zit het voor de verenigingen die nog niet erkend zijn, krijgen zij middelen om naar de forum vergaderingen te komen dwz een treinkaart op voorhand?
Als er mensen van ons naar de studiedag 30 jaar ocmw willen gaan, wordt dan ook het vervoer betaald?
We willen graag actief mee werken maar we moeten dan ook die kans krijgen, zodat mensen niet wegblijven maar hun belangen kunnen verwoorden.
In elk studieverslag wordt vermeld dat participeren leidt naar
empowerment van mensen in armoede.
Graag zouden we dan ook zo snel mogelijk antwoord willen krijgen
op onze vragen.

1. Worden de vervoerkosten terug betaald voor 17 oktober?
2. Worden de vervoerkosten terug betaald voor de studiedagen die rond
armoede en sociale uitsluiting gaan?

Met vriendelijke groeten,
Het platform tegen armoede en sociale uitsluiting
dat is 1 mail, waarvan een stuk staat aan het begin van de thread
Oud 10 oktober 2005, 17:03   #92
Bokkerijder
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
beste Bokkerijder al die waaroms praten het eigen gedrag niet goed ok?
ik ben de overheid niet
spreek de echte verantwoordelijken daarover aan
alleen frustraties spuien brengt geen aarde aan de dijk.
Het is niet omdat het beleid te traag werkt, te weinig doet dat jullie hier jan en alleman mogen beledigen en uitschelden.
Ik vind het bijvoorbeeld niet kunnen dat ik hier te pas en te onpas door iemand van het VWS als leugenaar, verrader, omgekochte, burgertrut enz... verweten wordt gewoon omdat ik het lef heb om mijn gedacht te zeggen.
er werden trouwens zeker al dingen gerealiseerd ,daarom niet de dingen die gij en ik willen maar alles zo eenzijdig voorstellen is ook de waarheid geweld aandoen
mss is kobafje geen heilig man, maar ik zelf probeer mensen zo weinig moglelijk uit te poetsen
Oud 10 oktober 2005, 17:10   #93
Bokkerijder
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

hier nog een mail aan het vloms netwerk: van de zes criteriums die er in voorkomen is er met vws alvast 1 gerealiseerd.
de rest laat nog op zich wachten
intussen is alle mail hier aangekomen
ik zoek verder

Citaat:
2okt 2005

Aan de leden raad van
bestuur van het vlaams netwerk
armoede

Geachte,

17 oktober is de dag tegen elke vorm van armoede en sociale uitsluiting.
Dit wil zeggen dat mensen in armoede de kans moeten krijgen om actief
mee te doen.
Zo zijn er bijeenkomsten overal in het land, waar de mensen in armoede wensen gehoord te worden en een stem krijgen.
Ook de senaat heet de mensen in armoede welkom die dag.
De deuren worden opengezet voor mensen in armoede. Wij hebben de wens dat de poltieke wereld, die soms zo veraf staat van mensen in armoede, naar ons wil luisteren.

Reeds gedurende vele jaren hebben de verenigingen 6 criteria of
doelstellingen vooropgezet waaraan een "vereniging waar armen het woord
nemen" moet beantwoorden:

1. Armen verenigen zich
2. Armen nemen het woord
3. Maatschappelijke emancipatie van armen
4. Maatschappelijke structuren veranderen
5. Dialoog met de samenleving en met het beleid
6. Armen blijven zoeken

Wij zijn van mening dat verenigingen die geen middelen krijgen zeker op deze dag hun stem moeten kunnen uitbrengen.
Anders menen we dat heel wat van deze 6 criteria niet van toepassing
zijn.

op 17 oktober is er in de senaat een bijeenkomst waar mensen in armoede op uitgenodigd zijn.
Dit wil zeggen dat ook de senaat een inspanning doet om een dialoog aan te
gaan met mensen in armoede.
Deze dialoog moet leiden tot emancipatie van mensen in armoede met als doel maatschappelijke structuren te veranderen.
Verenigingen die geen middelen krijgen van het Vlaams netwerk armoede
en wel erkend zijn kunnen hier niet aan meedoen.
Gezien ze geen middelen hebben moeten deze mensen in armoede een keuze maken tussen brood of debat.
Als je kinderen hebt is die keuze snel gemaakt en is het gevolg dat mensen gewoon niet kunnen komen, terwijl de senaat dat wel belangrijk vindt.

Daarom wilen we vragen aan het netwerk armoedebestrijding om middelen
vrij te maken voor groepen in Vlaanderen die graag willen deelnemen aan dit maatschappelijk debat.
Armen blijven zoeken wil ook zeggen dat ze de weg moeten kunnen
bewandelen om zelf iets te doen aan hun onmenselijk leven.

Graag zullen snel antwoord krijgen zodat ook wij na het debat kunnen gaan in de senaat .

Platforum tegen armoede en sociale uitsluiting
Oud 10 oktober 2005, 17:18   #94
Bokkerijder
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

zo hier is iets verdachts gevonden
is het dat wat er bedoelt word ?
het lijkt me echter geen vraag te zijn, meer een antwoord

Citaat:
Beste

er zijn geen opmerking binnen gekomen rond de brief die we sturen na
het netwerk.
De opmerking die er waren gaven alleen een goedkeuring voor de brief
door te sturen .
we wachten nog tot 21 u als er dan opmerking pasen we de brief aan .en
sturen hem dan door na iedereen en stuur ze dan door na het netwerk

groeten
Oud 10 oktober 2005, 17:22   #95
Bokkerijder
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

aha kijk eens:

Citaat:

tekst raad van beheer aangepast 1.zijn er opmerkingen hier over graag zal ik antwoord krijgen zodat ik ze kan door sturen

Aan de raad van beheer van het Vlaams netwerk

We vinden het spijtig maar kunnen begrijpen dat onze eisen als
laatste punt op de agenda stonden, gezien we afgelopen dinsdag pas een gesprek hadden en de agenda al vast stond.

Wat we niet kunnen begrijpen is dat de punten die op de agenda staan
niet allemaal behandeld worden.

In onze ogen komt dit omdat de leden van de raad van beheer van mening zijn dat hun eigen agenda belangrijker is.

Dat verbaast ons ook niet omdat de meeste leden van de raad van beheer
dit bekijken als hun job en niet dezelfde ervaringen hebben als mensen
in armoede om hier tegen in te gaan. Met andere woorden, hun belangen zijn belangrijker dan de belangen van mensen in armoede die gewoon vragen om dezelfde rechten te krijgen als de werkers.

We gaan er van uit dat de raad van beheer niet gewerkt heeft conform de wetgeving en gezien er geen stemming is geweest om ons agendapunt
te bespreken zijn ze hier in overtreding gegaan met hun eigen decreet van de VZW wetgeving.

We stellen ons de vraag wie de macht heeft in het Vlaams netwerk. De
mensen in armoede zelf of de werkers?

Ook stellen we ons de vraag of de mensen van de raad van beheer wel begrijpen dat ze met vuur spelen terwijl wij altijd voor overleg zijn gegaan.

Dit kan gebruikt worden tegen de raad van beheer van het netwerk,
gezien hierdoor duidelijk blijkt dat de mensen in armoede die bereid zijn om mee te werken niet als volwaardige groepen beschouwd worden. Dit is weer eens niet in overeenkomst met het decreet en de 6 criteria van het netwerk zelf.

We vragen met aandrang dat de staf hier hun verantwoordelijkheid draagt en nog een spoedvergadering bijeen roept, zodat we voor 8 oktober een antwoord krijgen op onze eisen rond de inspraak van basis groepen die werken vanuit hun gedrevenheid tegen elke vorm van sociale uitsluiting en armoede.

Onze groepen bereiken daklozen, alleenstaande ouders, krakers, mensen
zonder papieren en met papieren en nog zo vele anderen.

We hopen dat hier gehoor aan gegeven wordt, zodat we niet op 17 oktober met een dossier actie moeten gaan voeren tegen het netwerk.

Met vriendelijke groeten

Ik dacht dat ik hem had, maar helaas, nog niet. Hier is er wel een vraag om het nog eens na te kijken, maar het gaat om een totaal andere brief.
nee, dat kan het dus ook niet zijn.
Oud 10 oktober 2005, 17:36   #96
Bokkerijder
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

konklusie: ik heb al de 27 mailkes van limburgs beerke ook nagekeken en er zit niks bij dat verder nog aan de beschrijvingen voldoet

het gescheld van beide kanten trouwens heb ik maar weer in de vuilnis gedeponeerd

mijn kritiek is ook niet op het feit dat het "platform tegen..." een mail verstuurt, lmaar wel als julie beweren dat we vanal zouden moeten weten wat we niet weten de inhoud mogen ze zelf bepalen natuurlijk

kijk eens hoeveel tijd weer verknoeit voor niks

wacht maar tot de leew thuis komt, ik denk dat ik hem ga wurgen

maar verder had hij wel gelijk met zijn openingspostings
de politiek maakt er een zootje van, zoveel is zeker
bah, de armen hun vervoer niet willen betalen maar ze wel uitnodigen naar de senaat
Oud 10 oktober 2005, 17:39   #97
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by King of beggars and fleas on 10-10-2005 at 18:39
Reason:
--------------------------------

[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
debbie, Limburgse leeuw en ook alpha kregen alvast die mails van armoedevakbond.
Toch even recht zetten Lutifer, de mail werd op 8 oktober verstuurd en van het VWS was ik de enige die hem kreeg. Kijk het maar eens na bij je eigen mail wie de geadresseerden waren.
Om misverstanden te voorkomen en iedereen de kans te geven te reageren zouden de mails best verstuurd worden naar onze mailgroep vws(at)vierdewereldsyndicaat.org[/size]
[/edit]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 oktober 2005 om 17:39.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2005, 17:39   #98
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:

Toch even recht zetten Lutifer, de mail werd op 8 oktober verstuurd en van het VWS was ik de enige die hem kreeg. Kijk het maar eens na bij je eigen mail wie de geadresseerden waren.

Om misverstanden te voorkomen en iedereen de kans te geven te reageren zouden de mails best verstuurd worden naar onze mailgroep vws(at)vierdewereldsyndicaat.org
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2005, 17:43   #99
Bokkerijder
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie

Om misverstanden te voorkomen en iedereen de kans te geven te reageren zouden de mails best verstuurd worden naar onze mailgroep vws(at)vierdewereldsyndicaat.org
oei, nu heb ik dat ook nog alemaal voor niks nagezien of wa ?

ik denk dat ik ga doen als de leew en ook een stukske ga wandelen
Oud 10 oktober 2005, 17:47   #100
Bokkerijder
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

OPROEP AAN VWS-leden

lees eens alemaal deze prachtige postings van grellig

ik denk dat het wel belangrijk is, meer goedkope woningen

http://forum.politics.be/showthread.php?t=42154

graag ook een comentaar
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be