![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||||||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
die mens heeft al zoveel aan zijn kop ge kunt het niet gelove je eigen schrijfsels hier zijn toch al veel beter dan die van armoedevakbond, waarom help je hem zelf dan niet ? Citaat:
Citaat:
maar die gehersenspoelt is door de verkeerde mensen Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
en hoe zou dat komen ? ze hebben ons vroeger nog al eens aan de draai gehouden met alle mogelijke beloftes waarvan nu dertien jaar later ook nog niks van gekomen is op dezelfde manier laten julie je een oor aannaaien ik heb horen zeggen dat het ava al van 1994 is of zoiets waarom is er dan niks mee gebeurd ? waarom weigerd de overheid om eens schoon schip te maken ? en werkelijk iets te doen samen met de armen zelf ? waarom wordt er niks gedaan aan woningnood, aan dure huurpriijzen, aan de werkloosheid, aan huisjesmelkerij, aan zoveel dinges ? voor de verkiezingen staan ale partijen weer klaar met dezelfde beloftes maar daarna kunnen ze weer een andere comissie in het leven roepen om de armen te bestuderen intussen worden de rijken rijker en de armen aan hun lot overgelaten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Gouverneur
|
![]() beste Bokkerijder al die waaroms praten het eigen gedrag niet goed ok?
ik ben de overheid niet spreek de echte verantwoordelijken daarover aan alleen frustraties spuien brengt geen aarde aan de dijk. Het is niet omdat het beleid te traag werkt, te weinig doet dat jullie hier jan en alleman mogen beledigen en uitschelden. Ik vind het bijvoorbeeld niet kunnen dat ik hier te pas en te onpas door iemand van het VWS als leugenaar, verrader, omgekochte, burgertrut enz... verweten wordt gewoon omdat ik het lef heb om mijn gedacht te zeggen. er werden trouwens zeker al dingen gerealiseerd ,daarom niet de dingen die gij en ik willen maar alles zo eenzijdig voorstellen is ook de waarheid geweld aandoen |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Gouverneur
|
![]() KOBAF zei idd dat ik loog letterlijk zelfs en jij zegt letterlijk dat ik gehersenspoeld ben ( je mag dat eens in mijn gezicht komen zeggen )
KOBaf begon over voodoo ( niet ik) jullie gebruiken de info die je via zogezegde medestanders krijgt tegen die mensen zonder daar erg openlijk en eerlijk over te zijn. Dat is jammer Jullie hebben gekozen voor KOBAF, dat is jullie keuze ik wens niet meer 'jullie' genoemd te worden. dat de leeuw die mail niet verbeterde is doodnormaal,ik heb hem ook niet verbeterd, dat diezelfde mail hier nadien gebruikt wordt als wapen vind ik wel laag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Partijlid
|
![]() Die mail
was gewoon een aanzet ik heb iedereen de kans gegeven om te antwoorden tot zondag . als ze een stok vinden zullen ze er wel mee slagen groeten |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Gouverneur
|
![]() en nog eens ter verduidelijking
de armoedevakbond bestaat niet , is enkel een nick die hier door 1 mens gebruikt wordt |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ik heb limburgs beerke kunnen kontakteren en zij gaat me ALLE mails van armoedevakbond doorsturen dan zal ik het kunnen zien |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ik laat limburgs beerke al de mail van jou doorsturen naar mij en dan zal ik zelf eens kijken of ik die vraag kan vinden. de tekst die aan het begin van de thread staat hebben we gisteren avond ontvangen, even voordat de thread werd gestart daarbij was de samenwerking opgezegt en snap ik niet waarom er in julie platform niemand is die de tekst kan nazien alvorens zoiets verstuurd wordt ? wat moeten de armen nu wel niet denken ![]() dat julie zo makkelijk toegeven aan de verleidingen van 17 oktober en dat julie netjes besloten hebben om te zwijgen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() dit hebben we gisterenavond gekregen (volledige versie) ik zie er geen vraag bijstaan en de inhoud is maar niks
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() hier nog een mail aan het vloms netwerk: van de zes criteriums die er in voorkomen is er met vws alvast 1 gerealiseerd.
de rest laat nog op zich wachten intussen is alle mail hier aangekomen ik zoek verder Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() zo hier is iets verdachts gevonden
is het dat wat er bedoelt word ? het lijkt me echter geen vraag te zijn, meer een antwoord Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() aha kijk eens:
Citaat:
Ik dacht dat ik hem had, maar helaas, nog niet. Hier is er wel een vraag om het nog eens na te kijken, maar het gaat om een totaal andere brief. nee, dat kan het dus ook niet zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() konklusie: ik heb al de 27 mailkes van limburgs beerke ook nagekeken en er zit niks bij dat verder nog aan de beschrijvingen voldoet
het gescheld van beide kanten trouwens heb ik maar weer in de vuilnis gedeponeerd mijn kritiek is ook niet op het feit dat het "platform tegen..." een mail verstuurt, lmaar wel als julie beweren dat we vanal zouden moeten weten wat we niet weten de inhoud mogen ze zelf bepalen natuurlijk kijk eens hoeveel tijd weer verknoeit voor niks wacht maar tot de leew thuis komt, ik denk dat ik hem ga wurgen maar verder had hij wel gelijk met zijn openingspostings de politiek maakt er een zootje van, zoveel is zeker bah, de armen hun vervoer niet willen betalen maar ze wel uitnodigen naar de senaat |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [edit]
[size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 oktober 2005 om 17:39. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Toch even recht zetten Lutifer, de mail werd op 8 oktober verstuurd en van het VWS was ik de enige die hem kreeg. Kijk het maar eens na bij je eigen mail wie de geadresseerden waren. Om misverstanden te voorkomen en iedereen de kans te geven te reageren zouden de mails best verstuurd worden naar onze mailgroep vws(at)vierdewereldsyndicaat.org |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ik denk dat ik ga doen als de leew en ook een stukske ga wandelen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() OPROEP AAN VWS-leden
lees eens alemaal deze prachtige postings van grellig ik denk dat het wel belangrijk is, meer goedkope woningen http://forum.politics.be/showthread.php?t=42154 graag ook een comentaar |
![]() |
![]() |