![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister
|
![]() Dus al ik het goed lees noemt men vandelanotte een goochelaar die er niets van kent die alle trucjes uit de doos haalt en verhofstadt staat er gewoon naar de kijken?
Dus deze regering bakt er niets van dus ik zou zeggen in 2007 met z"n allen stemmen voor de cd&v zal misschien beter zijn dan |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Belgie zal iedere begroting noodzakelijkerwijs een evenwichtsoefening zijn,een lelijk modern kunstwerk......ongeacht de regering "strukturele" maatregelen zouden een massale toename van de armoede betekenen,wie "kettingen" verbreekt in een maatschappij moet wel eerst eens kijken waar de uiteinden allemaal aan vast hangen..... In de meeste landen buiten de EU doet men dat niet,en is men bereid te leven met massale verpaupering...ik dacht dat wij hier anders werken.... ![]() De Staatsschuld is er "vanzelf" gekomen,maar jammer genoeg..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ik u het antwoord al maar geven: geen enkele. Een dergelijke beheerder of bedrijfsleider wordt wandelen gestuurd. Een zieke onderneming moet uitgezuiverd worden. Juist dat gebeurt bij de SA Belgique niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nee. Op dit moment is het aan de achterkant van het station veelal één grote chaos. Als het de bedoeling is om de komende jaren nog meer bezoekers aan te trekken en forenzen dan moet men daar iets aan doen. Uiteraard kan je je de vraag stellen of daar geen minder opzichtige oplossingen voor mogelijk zijn maar de ene stad wil wellicht niet onderdoen voor de andere. In Gent zullen de veranderingen nog een pak groter zijn.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 15 oktober 2005 om 13:27. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister
|
![]() Citaat:
want langs de achterkant als ik mij niet vergis liggen toch de scholen de Groene poorte en de sportschool? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Gouverneur
|
![]() Toch weer schitterend die Spa...
Eén kandidaat verkozen met een monsterscore.. "Democratisch" verkozen nog wel. Is bij hun de soep dan echt zo dun of wat.... ![]() Volgens mij zeker niet , alleen wordt alles perfect in "goede" banen geleid door enkelen die aan de touwtjes trekken vermoed ik. En ik vermoed eveneens dat diezelfde touwtrekkers misschien wel eens vreselijk verveeld zitten met die weerbarstige ABVV'ers. Vandelanotte gaf er dus maar meteen een goede sneer op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |