Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 oktober 2005, 23:33   #81
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
maar hij weet misschien wel waar Socrates ligt....
Heb eens gezocht in mijne Atlas maar heb het niet gevonden, het ligt alleszins niet in de Atlas... Want de Atlas staat daarentegen wel in mijne Atlas.
Oud 21 oktober 2005, 23:35   #82
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Wanneer echter een politieke partij die afzeik wil opdringen via haar programma en eventuele realisatie ervan door deelname aan het bestuur, dan is er iets loos. Dan zijn we niet langer in de privé-sfeer, waar discriminatie en sexistische zeikbakkerij toegelaten behoren te zijn.
Als je je verhaal doet in de boekskes en de gazetten dan is dat nog maar weinig privé-sfeer..

Laatst gewijzigd door Gorefest : 21 oktober 2005 om 23:35.
Gorefest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2005, 23:51   #83
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6
Max is overduidelijk solidarist.
Een woord dat ik 2 weken terug pas ontdekte. Wat een solidarist precies is, is mij nog niet geheel helder. Een solidarist is alvast niet solidair, eerder solitair. Solidaristen commemoreren grote historische personages en het moet gezegd zonder onderscheids des persoons; ttz. van keizers tot feldwebels. Solidaristen hebben een tikje dyslexie, zo schrijven ze steeds Diets ipv. Diest. Solidaristen hebben tenslotte een preferentie voor repetitieve geometrische patronen en roepen om de haverklap: Houzee!
Ik hou je in de loop, wanneer ik het solidarisme wat verder doorgrond heb. Tot nu toe vind ik ze best schattig, die solidaristen.
wat een gewauwel8)
solidarisme
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2005, 00:59   #84
Miguelito
Minister

Miguelito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
u gebruikt waarschijnlijk hetzelfde soort redenering om te ontkrachten dat u een neo-nazi bent?

[SIZE=3]U bent vooral overtuigend dom.[/SIZE]

Enkel domme mannen zijn zodanig bang van vrouwen dat ze liefst één van het onderdanige type willen.
Miguelito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2005, 08:21   #85
Egidius

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Wanneer echter een politieke partij die afzeik wil opdringen via haar programma en eventuele realisatie ervan door deelname aan het bestuur, dan is er iets loos.
Dat zou zo zijn als er zulk een politieke partij was. Ik ken er geen, en vraag me dus af waarop deze tussenkomst slaat.

Egidius
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2005, 08:27   #86
Egidius

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conrad.G
Dat is nu net het probleem bij de westerse vrouw: die willen overal gelijkheid, gelijke rechten en wat nog meer... ze krijgen dat dan, en plots deugt de westerse man niet meer OMDAT HIJ GEEN NEE MEER ZEGT!
Geen medelijden mee. De betrokken Westerse mannen hadden maar niet moeten meedoen aan de waan van de dag en gewoon zichzelf moeten blijven. Nu ze vaststellen dat ze met hun slijmerig gedrag de spot, of in het beste geval de onverschilligheid, van vele vrouwen opwekken, komen ze janken. Te laat, zou ik zeggen, hopelijk doen hun zonen het beter.
Idem trouwens voor die kleine mediatieke groep van vrouwen die neerkijken op het gezin en op vrouwen die een gezin willen, en eenmaal ze veertig zijn komen janken dat ze geen man meer vinden wegens "alle interessante mannen bezet" of gezever à la "mannen willen geen sterke vrouw". Te laat! No mercy.

Egidius

Laatst gewijzigd door Egidius : 22 oktober 2005 om 08:38.
Oud 22 oktober 2005, 08:29   #87
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Goed dat de "echte man" verdwijnt. Dan heb ik minder last van concurrentie.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2005, 08:40   #88
Egidius

Standaard

Citaat:
Een solidarist is alvast niet solidair, eerder solitair. Solidaristen commemoreren grote historische personages en het moet gezegd zonder onderscheids des persoons; ttz. van keizers tot feldwebels. Solidaristen hebben een tikje dyslexie, zo schrijven ze steeds Diets ipv. Diest. Solidaristen hebben tenslotte een preferentie voor repetitieve geometrische patronen en roepen om de haverklap: Houzee!
Je weet niet dat de officiële sociaal-economische doctrine van de CVP altijd het solidarisme geweest is?

Egidius
Oud 22 oktober 2005, 09:32   #89
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Beste Walter, kan U even helpen en verduidelijken wat ik me moet voorstellen bij vrouwonvriendelijke moslims.
Knellen die onder de armen? Kruipen die omhoog tussen de bilnaad? Zakken ze af bij het uit de wagen stappen?

Overigens Walter, was jij niet de kerel die in burgerplunje GIs in de rug schoot te Bastogne? Ik neem aan dat Amerikanen een hoog gehalte aan vrouwonvriendelijkheid bezaten. Juist?
Als dat meiske over haar heen laat lopen en er nog mee uitkomt ook,dan is dat haar eigen stomme schuld.

We moeten inderdaad voorkomen dat,door de veranderingen in onze maatschappij,de afspraken van 1976 steeds algemenere genihilleerd worden.Ik denk niet dat onze maatschappij daarmee gediend zou zijn.

Skorzeny,als leider van de Waffen-SS commandos is snel verschoond van de beschuldigingen na de processen ,omdat openbaar werd dat geallieerden exact hetzelfde deden als de gelegenheid zich voordeed.
Overigens,volgens oorlogsrecht kan iedereen die in het verkeerde uniform,of in burgerplunje daden van geweld steld,standrechtelijk geexecuteerd worden...hetgeen beide partijen zonder boe of ba met honderden gevallen toegepast hebben....no hard feelings.......it's war!
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be