Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 oktober 2005, 12:55   #81
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
In deze context een verouderde term dus....
Blijkbaar ben jij dus wel voor democratie maar niet voor de vrije meningsuiting. Alle mensen die jou mening niet delen zijn dom en verdienen enkel dus collocatie. Goed bezig kerel.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2005, 14:02   #82
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Blijkbaar ben jij dus wel voor democratie maar niet voor de vrije meningsuiting. Alle mensen die jou mening niet delen zijn dom en verdienen enkel dus collocatie. Goed bezig kerel.
Illwill, U hebt mijn post verkeerd begrepen... [SIZE=1](maar dat is geen doodzonde )
Het is En0² die het over collocatie had...
[/SIZE]
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2005, 14:05   #83
Friedman
Burgemeester

Standaard

Dacht al dat er iets misgelopen was tussen de gelijkgestemden.
"Iedere ongelijkheid is een symptoom van discriminatie en discriminatie is racisme. Aangezien racisme strafbaar is, is dus ook iedere ongelijkheid strafbaar, en ook iedere mening die afwijkt van het gelijkheidsdenken."
"When will be the moment they start shooting people for not being eco-friendly?"
Friedman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2005, 15:30   #84
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Illwill, U hebt mijn post verkeerd begrepen... [SIZE=1](maar dat is geen doodzonde )
Het is En0² die het over collocatie had...
[/SIZE]
Sorry, ik moet toch eens wat meer gaan kijken naar de nicknames en wie welke posting maakt.
Oud 24 oktober 2005, 16:22   #85
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Saddam heeft in mijn ogen geen enkel recht op een eerlijk proces. Ik zou niet weten waarom hij dit verdient. Irak was geen democratie en vandaar dat hij dit recht zelf aan de kant heeft gezet voor zichzelf, what goes around comes around. Heel simpel.

Trouwens, de amerikanen zijn in jou ogen ook schuldig zonder dat er een proces is geweest.
_______

ZElfs als ze Saddam zouden vrij spreken, zou dit geen proces zijn volgens de regels.

Tussen haakjes: heeft er al eens iemand een proces meegemaakt met allemaal [SIZE=3]anonieme [/SIZE]rechters?

Fraai is dat.

Ik hoop dat ze jullie allemaal vrijkaartjes op de eerstre rij sturen sturen voor de lynchpartij, zoiets krijgen we in normale democratische rechtstaten nooit te zien. Een buitenkansje!
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2005, 17:16   #86
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2
_______

ZElfs als ze Saddam zouden vrij spreken, zou dit geen proces zijn volgens de regels.

Tussen haakjes: heeft er al eens iemand een proces meegemaakt met allemaal [SIZE=3]anonieme [/SIZE]rechters?

Fraai is dat.

Ik hoop dat ze jullie allemaal vrijkaartjes op de eerstre rij sturen sturen voor de lynchpartij, zoiets krijgen we in normale democratische rechtstaten nooit te zien. Een buitenkansje!
Zoals ik al zei, Saddam verdiend ook helemaal niets.
Oud 25 oktober 2005, 09:45   #87
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Zoals ik al zei, Saddam verdiend ook helemaal niets.
_________

Zoals ik al zei, met deelnemers aan een lynchpartij valt niet ernstig te discussiëren, je diskwalificiëert jezelf door alles wat je zegt - ik ging er alleen op in omdat het mij de kans bood klaar en duidelijk eens alles op een rijtje te zetten waarom het hier om een onwaardige schertsvertoning gaat - een schijnproces.
Oud 25 oktober 2005, 09:47   #88
kaatd
Banneling

Standaard

Citaat:
Zoals ik al zei, Saddam verdiend(t) ook helemaal niets.
Het is typerend voor mensen van uw strekking dat ze universele principes denken te mogen toepassen wanneer het hen zo uitkomt. Ofwel heb je universele principes (zoals een openbaar proces met het recht op verdediging, onpartijdige rechters en volgens nationale of internationale rechtsregels) en dan pas je die voor iedereen toe.

Of je hanteert je persoonlijke voorkeur. Dat is dus willekeur, afhankelijk van je politieke visie en persoonlijke belangen en die van je tegenstanders. Een beetje zoals we dat hier in de middeleeuwen kenden en dan ben je geen haar beter dan Saddam.
kaatd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2005, 17:07   #89
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

server doet gek

Laatst gewijzigd door illwill : 25 oktober 2005 om 17:11.
Oud 25 oktober 2005, 17:07   #90
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

laatste poging

Laatst gewijzigd door illwill : 25 oktober 2005 om 17:11.
Oud 25 oktober 2005, 17:10   #91
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
_________

Zoals ik al zei, met deelnemers aan een lynchpartij valt niet ernstig te discussiëren, je diskwalificiëert jezelf door alles wat je zegt - ik ging er alleen op in omdat het mij de kans bood klaar en duidelijk eens alles op een rijtje te zetten waarom het hier om een onwaardige schertsvertoning gaat - een schijnproces.
Doet er allemaal niet toe, al word dit proces het grootste schandaal ooit, het enigste wat telt is dat Saddam zijn leven gedaan is en dat hij schuldig is en kan gaan rotten in een koude cel. Al de rest weegt absoluut niet op tov wat hij allemaal gedaan heeft. Hij heeft ervoor gezorgt dat een grote groep van mensen geen recht meer hebben op niets omdat ze door hem vermoord zijn en hij heeft de rest van zijn volk vroeger alle rechten zelf afgenomen, dus nogmaals hij verdient niets en zeker geen recht op een eerlijk proces. Alsof jij ervan wakker zou liggen indien zijn proces niet eerlijk is verlopen, laat me niet lachen. Indien de naam Saddam hier veranderd zijn in Bush zou je je mond zo niet opentrekken.
Oud 25 oktober 2005, 17:14   #92
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaatd
Het is typerend voor mensen van uw strekking dat ze universele principes denken te mogen toepassen wanneer het hen zo uitkomt. Ofwel heb je universele principes (zoals een openbaar proces met het recht op verdediging, onpartijdige rechters en volgens nationale of internationale rechtsregels) en dan pas je die voor iedereen toe.

Of je hanteert je persoonlijke voorkeur. Dat is dus willekeur, afhankelijk van je politieke visie en persoonlijke belangen en die van je tegenstanders. Een beetje zoals we dat hier in de middeleeuwen kenden en dan ben je geen haar beter dan Saddam.
Je weet niet wat je zegt kerel. Ik ben geen haar beter dan Saddam omdat ik over zijn rechten een andere mening heb...indien je dit gelijksteld met het uitmoorden van enkele 100.000 mensen....zielig hoor.
Indien ik geen haar beter ben...dien dan maar een klacht in tegen mij kerel want Saddam verdiend al zeker levenslang en ik dus ook.

Laatst gewijzigd door illwill : 25 oktober 2005 om 17:14.
Oud 25 oktober 2005, 17:25   #93
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

de geschiedenis word steeds geschreven door de overwinnaar.Voor mij had saddam eigenlijk rustig aan de macht mogen blijven.Enkel zou ik de Koerden een handje geholpen hebben, omdat ik altijd de kant kies van onderdrukte volkeren.Men zou hen moeten helpen in alle landen waar ze aanwezig zijn, zelfs als het evenmin brave ventjes zijn:ze hebben de turken geholpen de armeniërs koud te maken.Toen dezen te voet vanuit Turkije naar de syrische woestijn moesten stappen om daar van honger te kreveren werden ze herhaaldelijk aangevallen door koerden, die vrouwen en kinderen ontvoerden om er slaven van te maken, terwijl de turkse soldaten grijnzend toekeken en lieten doen.Al deze volkeren zijn mekander waard in feite, ze hebben mekaar heel de geschiedenis door gekweld en uitgemoord...Bij ons was het niet lang geleden hetzelfde, en we zijn blijkbaar naar nieuwe slachtingen op weg...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2005, 17:28   #94
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf
de geschiedenis word steeds geschreven door de overwinnaar.Voor mij had saddam eigenlijk rustig aan de macht mogen blijven.Enkel zou ik de Koerden een handje geholpen hebben, omdat ik altijd de kant kies van onderdrukte volkeren.Men zou hen moeten helpen in alle landen waar ze aanwezig zijn, zelfs als het evenmin brave ventjes zijn:ze hebben de turken geholpen de armeniërs koud te maken.Toen dezen te voet vanuit Turkije naar de syrische woestijn moesten stappen om daar van honger te kreveren werden ze herhaaldelijk aangevallen door koerden, die vrouwen en kinderen ontvoerden om er slaven van te maken, terwijl de turkse soldaten grijnzend toekeken en lieten doen.Al deze volkeren zijn mekander waard in feite, ze hebben mekaar heel de geschiedenis door gekweld en uitgemoord...Bij ons was het niet lang geleden hetzelfde, en we zijn blijkbaar naar nieuwe slachtingen op weg...
Saddam rustig laten doen...kun je mij 1 reden geven waarom gewone moordenaars nog opgepakt moeten worden dan?
Oud 25 oktober 2005, 17:37   #95
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
server doet gek
Nog lang zo gek niet als jij doorgaans.

Sorry, dit was een open doelkans. 8)
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2005, 17:37   #96
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Doet er allemaal niet toe, al word dit proces het grootste schandaal ooit, het enigste wat telt is dat Saddam zijn leven gedaan is en dat hij schuldig is en kan gaan rotten in een koude cel. Al de rest weegt absoluut niet op tov wat hij allemaal gedaan heeft. Hij heeft ervoor gezorgt dat een grote groep van mensen geen recht meer hebben op niets omdat ze door hem vermoord zijn en hij heeft de rest van zijn volk vroeger alle rechten zelf afgenomen, dus nogmaals hij verdient niets en zeker geen recht op een eerlijk proces. Alsof jij ervan wakker zou liggen indien zijn proces niet eerlijk is verlopen, laat me niet lachen. Indien de naam Saddam hier veranderd zijn in Bush zou je je mond zo niet opentrekken.
_________

Bush moet ook een eerlijk proces krijgen.

Laatst gewijzigd door eno2 : 25 oktober 2005 om 17:40.
Oud 25 oktober 2005, 17:38   #97
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Je weet niet wat je zegt kerel. Ik ben geen haar beter dan Saddam omdat ik over zijn rechten een andere mening heb...indien je dit gelijksteld met het uitmoorden van enkele 100.000 mensen....zielig hoor.
Indien ik geen haar beter ben...dien dan maar een klacht in tegen mij kerel want Saddam verdiend al zeker levenslang en ik dus ook.

_________

Levenslang belachelijk.

Laatst gewijzigd door eno2 : 25 oktober 2005 om 17:41.
Oud 26 oktober 2005, 16:55   #98
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Nog lang zo gek niet als jij doorgaans.

Sorry, dit was een open doelkans. 8)
Als het nu nog een goei was...
Oud 26 oktober 2005, 16:56   #99
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
_________

Bush moet ook een eerlijk proces krijgen.
Ik zeg dat jij hierover je mond niet zo zou opentrekken, het zou je dan koud laten indien het niet het geval was.
Oud 26 oktober 2005, 16:57   #100
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
[/b][/color]
_________

Levenslang belachelijk.
Weer zo'n goei. Je hebt even triestige humor als Parcifal.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be