![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Staatssecretaris
|
![]() Natuurlijk. Er is ook niets stiekem aan. Niet meer dan anders. De staat heeft geld nodig en waar halen ze het? Niet bij de bedrijven want dan lopen die weg. Verkeersboetes moeten persoonlijk betaald worden. Firmawagen of ni.
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Tja, dan worden die snelheidsboetes plots meer borrelnootjes... http://www.wegcode.be/snelheidsovertreding.php en kun je een paar meer klanten doen... ![]()
![]() |
#83 |
Parlementslid
|
![]() Als 70km/h snel genoeg is wordt het hoog tijd dat de constructeurs voor de wagens die in België verkocht worden de verhouding motor, versnellingsbak en overbrenging gaan herberekenen. Dit zal resulteren in een lager brandstofverbruik dan het meerverbruik tegen 70km/h tegenover 90km/h op de Vlaamse wegen buiten de bebouwde kom.
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ze zullen wellen zorgen dat er meer verkeersovertredingen worden gemaakt. 10 km/h te snel rijden is heel snel gebeurd, en ge krijgt meteen het label crimineel erbij.
![]() |
![]() |
#85 |
Vreemdeling
|
![]() Veel geklaag over wat geld meer...
hou u gewoon aan de snelheid, en dan krijgt ge géén boete. Ik heb in de jaren dat ik met de auto rij één boete gehad: 68 waar ge 50 moogt. Ik was in fout (ook al had ik het niet echt bewust door), maar ik heb die boete gewoon betaald. Wie in fout is, betaald. Als dat nu €50, 100, 200, ... boete is, maakt me niks uit. Het enige dat ik hoop is dat hoge boetes een waarschuwing zijn naar de automobilisten toe om toch even na te denken als dat gaspedaal weer eens te diep wordt ingeduwd. Bij mij werkt het alleszins. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maw vind het niet betalen, zeker in deze proporties, een groter probleem, dan de hoogte hiervan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Vreemdeling
|
![]() Wie te snel rijdt heeft een grotere kans om een ongeluk te veroorzaken, dus logisch dat die dan beboet moet worden. En dat heb je zelf in de hand. Wie z'n boetes niet betaalt, mogen ze van mijn part de auto afnemen tot de boetes betaald zijn, dan leren ze het wel
![]() Momenten van onoplettendheid vind ik totaal geen excuus, je moet maar geconcentreerd kunnen rijden ofwel gewoon het openbaar vervoer nemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er om de 100 meter een flitspaal staat (e.g. ring rond Leuven), let je dan nog op de voetgangers/fietsers of op je snelheidsmeter?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het is trouwens de bedoeling dat er nooit te snel gereden wordt en dat iedereen dus voortdurend op z'n snelheid let, flitspalen of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |