![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat een ALFA toch héééél wat minder kost dan een BMW. Of ben ik mis? En heeft mijnheer Dewinter zijn wagen gekocht of gestolen? Ik weet wel dat iemand die veel kilomters aflegt dit gemakkelijker doet in een Mercedes dan in een 2 Pk. Maar dat zal wel weer niet juist zijn zeker. Hoeveel kilometre legt dienen dewinter af per jaar? Waar jaloezie tot leid. Omdat hij Vlaams Blokker is, wordt zijn wagen ook al geviseerd. Mag ik even weten met welke wagen Wardje zich verplaatst. Ik weet wel dat de heer Ramunxho Bartholome, Kandidaat op de lijst LIBERAAL APPEL, Evergem zich ook verplaatst met een Alfa Romeo. Wat gaat U mij daar op antwoorden geachte heer schaduwgemeenteraadslid????? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Schepen
|
![]() ik heb een BMW cabrio die ook verzekerd is schaduwgemeenteraadslid wat denk je daarvan?
![]()
![]() |
#83 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Er staat mij zo iets bij dat U dat eens hier gepaost heeft! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar Raf weet alles zoveel beter! Wanneer Ik deze bewering maak, verklaarde Raf mij voor leugenaar! Wel Raf, nu bent U een leugenaar die niets bewijst. Ik had tenslotte nog bewijzen. U hebt niets, en Uw woord trekt ik ook in twijfel. U weet niets, en U kletst steeds uit Uw nek! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() Geweld op de lijn in vlaanderen.
verbaal 1/1/2000-30/9/2001 10.95 1/1/2002-31/12/2002 13.25 Fysiek geweld 1/1/2000-30/9/2001 10.95 1/1/2002-31/12/2002 15.16 |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Burgemeester
|
![]() Fernand,weer bent u fout
![]() ![]()
In 2003 is het 'Liberaal Appel' een politieke ledenbeweging geworden! Het lidmaatschap bedraagt vanaf het kalenderjaar 2004 12,50 € per jaar. Betaling kan via overschrijving op het nummer 733-0084610-56 met als vermelding "lidmaatschap 2004" Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks. Contacteer ons, [email protected] ,en wij zullen u graag verder helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#89 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Burgemeester
|
![]() Geachte Ali;wat uw provocatie betreft aangaande uw verzekerde BMW,waar u al dan niet voor gewerkt heeft,laat mij terug denken aan een onderzoek dat men blijkbaar binnen onze grootstad gepland heeft
![]() ![]() ![]() ![]() Ik veralgemeen niet Ali,en ik beschuldig u daar niet van,maar dit is wel een keiharde realiteit,dewelke metdertijd enkel toeneemt ![]()
In 2003 is het 'Liberaal Appel' een politieke ledenbeweging geworden! Het lidmaatschap bedraagt vanaf het kalenderjaar 2004 12,50 € per jaar. Betaling kan via overschrijving op het nummer 733-0084610-56 met als vermelding "lidmaatschap 2004" Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks. Contacteer ons, [email protected] ,en wij zullen u graag verder helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gij moogt dat doen, maar wanneer wij dat inroepen zijn we leugenaars. En het voorgaande zal ik eens terug opzoeken. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Europees Commissaris
|
![]() Het was zelfs een persknipsel, en dat stond bij de opening van de topick.
U sanctioneert heel vlug vriendje. Maar vergeet U niet één GROOT detail. De naam van de betrokkene????? |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
|
![]() Gaat ge nu terug op de berichtgever schieten of gaat ge antwoorden op de posting.
![]() Het is steeds hetzelfde, wanneer men iets aanbrengt schiet U op de aanbrenger. En neen ik zal Uw vraag niet beantwoorden. Wanneer U niet begrijpt waarover het gaat, zal U na mijn uitleg ook niets begrijpen. Voor mij is het inhoudelijk discuteren mij U gedaan. U heeft geen enkele, maar ook geen enkele maal geantwoord op de tekst, steeds hebt U zitten zagen dat ik van niets weet. En nu begint U te zagen dat de berichtgever uit de bocht gaat. Neen het OCMW gaat uit de bocht. En omdat genaamde een allochtoon Blijkt te zijn gaat U hem verdedigen en niet antwoorden op de posting. Dus Raf bespaar U de moeite om nog een VRAAG te stellen, ik ga U er niet op antwoorden, en ik beroep mij niet op de privé van persoon. Maar alleen dat U nog nooit hebt geantwoord, of alleen me "iedereen moet kansen krijgen". Dat is gelul. Wanneer men weet dat iemand een kinderlokker is moet men hem niet laten werken met kinderen. En wanneer een buitenstaander van het OCMW dat weet te achterhalen, kan de OCMW dat zeker achterhalen, en met minder moeite. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus wie hier de kleuter is, is wel héél duidelijk. Natuurlijk, met Uw verstand in de aars van een andere is dat niet zo moeiluµijk te begrijpen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||||
![]() |
![]() |