![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Vreemdeling
|
![]() [quote="Calle
Maar nee, ik kan gewoon enkel zondags. Dus dan moet ik ze goedgezind krijgen he.[/quote] 's Zondags is ook prima hoor, ik zal m'n best doen om met m'n goede been uit bed te stappen!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
ik kan inderdaad ook naar Antwerpen komen. Dit vormt geen enkel probleem. els |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Els,
Gewoon het feit al dat je je geduld niet verliest en kalm blijft met al die eigen verklaarde plezanterikken en andere half-begaafden is op zich al bewonderenswaardig. Chapeau! |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De bedoeling is uiteindelijk om groepen van verschillend 'pluimage' met elkaar te vergelijken. Het zou inderdaad goed zijn moesten de zaken die je daar opnoemt gelijk zouden zijn in beide groepen, maar ik denk dat ik niet voldoende deelnemers kan vinden én uitbetalen om hiervoor te zorgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Vreemdeling
|
![]() gewoon om de medemens er even aan te herinneren dat ik nog steeds op zoek ben naar vrijwilligers...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Burgemeester
|
![]() Hij wil bedoelen of u mensen uit het Vlaams Blok heeft gevonden die hun lidgeld door u willen laten betalen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
In 2003 is het 'Liberaal Appel' een politieke ledenbeweging geworden! Het lidmaatschap bedraagt vanaf het kalenderjaar 2004 12,50 € per jaar. Betaling kan via overschrijving op het nummer 733-0084610-56 met als vermelding "lidmaatschap 2004" Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks. Contacteer ons, [email protected] ,en wij zullen u graag verder helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Burgemeester
|
![]() ''Jupiler,mannen weten waarom''wip ééns binnen.
![]() ![]()
In 2003 is het 'Liberaal Appel' een politieke ledenbeweging geworden! Het lidmaatschap bedraagt vanaf het kalenderjaar 2004 12,50 € per jaar. Betaling kan via overschrijving op het nummer 733-0084610-56 met als vermelding "lidmaatschap 2004" Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks. Contacteer ons, [email protected] ,en wij zullen u graag verder helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Desondanks alle gezeur, desondanks alle belachelijkmakingen, desondanks alle beledigingen heb ik een vriendelijke mail gestuurd naar de in Opleiding zijnde jongedame Els.
Ik heb VB gestemd, niet omdat de idiologie me bevalt(er zijn deeltjes die mij wel bevallen, maar zo heeft elke partij zijn beloftes),wat me dus in aanmerking brengt om mee te doen aan dit "onderzoekje". Ik hoop dat deze vraag serieus bedoeld was, en niet om VB stemmers uit de grote hoop te trekken.
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Jupiler, u weet wel waarom. Maar zeg de volgende ochtend niet "ich habe es nicht gewust". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schultenbrau, Aldihoofdpijn, voor hen die gewone werkmens zijn.