![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Parlementslid
|
![]() Een 'shortcut' naar je messages, bedoel je? Voor iemand die veel SMS't, is dat misschien handig. Ik vind het alleszins niet overzichtelijk. Een shortcut naar het ene, maar niet naar het andere...
Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 22 januari 2006 om 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
![]() sowieso moet je nooit lang klikken voor essentiele functies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() yup... met een SE stel je zelf je shortcuts in. ik vind dat meestal niet nodig omdat de standaard software me sowieso snel naar sms berichten kan brengen en te meer dat ik sms berichten haat als de zender een antwoord van me ziet als aanmoediging om meeeeeer te sturen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb dit ding:
![]() Het doet wat het moet doen maar ik ben minder tevreden over het scherm. Het is absoluut niet krasbestendig en er kruipt stof onder waardoor het, zeker bij fel zonlicht, moeilijk is af te lezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Toen ik me, een tijdje geleden, een nieuwe GSM aanschafte, was ik niet echt van plan om sowieso opnieuw een Nokia te kopen. Maar het werd er wel één. De 1100. Niet omwille van het Nokia-zijn, maar omdat ie zowat de goedkoopste was, één van de lichtste (met grote toetsen) én een van de soberste. Trouwens, over ziektes gesproken: Mijn broer kocht zich in dezelfde periode een Sony Ericsson. Ook zo'n goedkoop, klein ding (met onvindbare toetsen btw). Was na een 5tal maanden kapot. Geen bereik meer. Niets. Nergens. Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 22 januari 2006 om 22:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
(Of toch wel: bellen. ![]() Die shortcut is bijgevolg overbodig en leidt maar tot tijdsverlies. Voor mij toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() mobile phones? brilliant!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb maar 1 gsm gehad voor m'n huidige, en dat was dit ongelooflijk schitterend ding:
![]() De philips savvy. Deze heb ik 7 jaar dagelijks gebruikt, tot ik m'n lader in Madrid liet liggen ![]() Na een maand rouw maar gekozen om een nieuwe te kopen, en de Nokia 2300 gekozen omdat die a) het goedkoopst was in de winkel waar ik stond, en b) me deed denken aan Barbie. Maar nu ken ik een schat van een jongen die een philips lader heeft (van zijn oude savvy ![]() Die savvy-batterij ging op het einde na een volledige oplaadbeurt trouwens nog steeds ruim een week mee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() ![]() hij begint wel te versleten, kzoek een nieuwe. maarja duur e..ff wachte op komende feestdag Leuk zou zijn als hij deftige fotos kon trekken(want dan kan mijn huidige niet) en het een mp3speler bevat..
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verslijten, het is verslijten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() 3410
bellen en smsen . en wakkermaken. dat moet ie kunnen en dat kan em goed. (15 euro voor zo'n ding is niet slecht) Laatst gewijzigd door Ambiorix : 23 januari 2006 om 09:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb dat ook vaak voor, maar het helpt als je de bovenzijde verwijdert en met een zachte doek over het onderliggende scherm wrijft.
![]() |
![]() |
#95 |
Europees Commissaris
|
![]() good old Nokia 3310...
Noem mij maar ouderwets; ik heb een apart toestel om foto's te maken ![]() ![]() edit: heb dat ding al zo'n 268 keer laten vallen en hij doet nog steeds wat hij moet doen! Laatst gewijzigd door Djiezes : 23 januari 2006 om 12:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 3510i
![]()
![]() |
#97 |
|
![]() ![]() Ik pak altijd het goedkoopste model met kleur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik moet ook geen dingen hebben als camera etc. Enige functie ik eis (buiten de standaardfuncties) is een kalender en trilfunctie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Europees Commissaris
|
![]() En toch is dat de hoofdreden dat ik een SONYericsson heb gekocht. Mijn vorige gsm was namelijk een Sony J6 en die heeft 3 jaar meegegaan voor hij er de brui aan begon te geven (en je moet weten dat ik bij wijze van spreken voetbal met mijn gsm (lees: ik heb niet meteen een vaste hand)). De verkoper had me dan ook een SE aangeraden of een Samsung.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |