![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als er iemand moest opstappen dan was het JahJah, zie hier boven de verwijten die hij heeft moeten slikken. Dewinter heeft een grote mond maar een zéér klein hartje. Eén verwijt krijgt hij te slikken van een journalist, zonder hem de beweegreden van deze uitspraak te laten doen, en weg is hij.
![]() |
![]() |
#82 |
Burgemeester
|
![]() FDW een klein hartje ... een oordeel vellen over iemand die je niet kent is simpel! Ken jij FDW? Ik ken maar weinig politiekers met een dergelijk hart, moed en intellect! Dat twee partijen elkaar bekampen in een discussie is logisch! Maar dat een neutrale journalist daarna persoonlijk uitvalt gaat te ver. Lees De Vadder in het Laatste Nieuws!
J.N. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Blijkbaar gaat Philip Dewinter te werk met 2 maten en gewichten. Eerst en vooral zijn zijn debatregels van tel voor anderen maar niet voor hemzelf en ten tweede mag hij verwijten lozen over een ander maar wanneer hijzelf een verwijt te slikken heeft, stapt hij op.
![]() |
![]() |
#84 |
Burgemeester
|
![]() Spreek niet over een debat als je nog niet weet hoe een debat normaal verloopt! Er waren twee partijen ... AEL en Vlaams Blok. Laat deze 2 debateren. Als er dan een neutrale mening moet gegeven worden, is het toch al te gek dat deze niet een partij, maar een persoon aanvalt! En dat is niet alleen wat ik ervan vind, maar blijkbaar vele journalisten ... lees maar de reacties in de kranten! Maarja ... die journalisten zullen samen met mij fout zijn zekerst?
J.N. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En wij, christenen, niet? Hmmmmmm ![]()
![]() |
![]() |
#87 |
Vreemdeling
|
![]() Beste Godfried,
Er is niks zo gevaarlijk als een selectieve lezing van de geschiedenis. Bovendien is uw argumentatie een beetje lachwekkend. En bovendien, als ik toch even mag, wat hadden die kruisvaarders in Jeruzalem te zoeken? Ze zijn ginder een hoop mensen in de pan gaan hakken. Ook niet bepaald een mooi staaltje van integratie. Maar kom, dit is geen ernstige discussie meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Gisteren was hij nog Mr Nobody, vandaag wordt hij ophanden gedragen. Van Zero tot Hero in minder dan 24 uur? Jullie mensenkennis is ook je dat niet, blijkbaar...
![]() |
![]() |
#90 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Je zit er naast, Pieterjan, op mijn vorig antwoord reageerde je niet, omdat je, als de feiten je onder de neus worden gewreven, je met je mond vol tanden staat. Je schreef eerder al dat het publiek niet zorgvuldig wordt uitgezocht, omdat ik even later schreef dat het publiek duidelijk aan de kant van FDW stond. Zelf ben ik ook in de Zevende Dag geweest, vlak na de verkiezingen. En ik kan je verzekeren dat er dus wel degelijk een keuze wordt gemaakt naargelang de antwoorden die je geeft. Als spreker is het zelfs nog moeilijker, en kreeg in een heel aantal vragen waarop ik moest antwoorden. Natuurlijk kan er gemanipuleerd worden, dat was ook nu duidelijk in de uitzending. Het brave neutrale publiek, koos de kant van FDW. Niet omdat hij zogezegd de 'underdog' is, maar vanwege een rechtvaardigheidsgevoel. Het is ook duidelijk dat je weinig of niks weet over Jahjah. Niet alleen misbruikt hij onze grondwet, en riep hij vroeger onder 'Al Rabita' zijn achterban op tot een 'Intifada' tegen de overheid en de politie. Niet alleen werd op vraag van de Amerikaanse veiligheidsdienst gevraagd om een onderzoek naar hem in te stellen (dat op veel verzet van Agalev stootte) maar iedereen die het waagt hem met vroeger te confronteren krijgt een proces aan zijn been. Op de website van AEL werd onlangs een 'blacklist' ontdekt. "Filip Dewinter diende overigens klacht in tegen onbekenden nadat op een forum van de AEL-webstek een soort zwarte lijst was verschenen van te vermoorden personen. Naast Dewinter prijkten op die lijst ook een aantal politici en journalisten van joodse origine zoals Louis Davids (uitgever van het Belgisch-Israelitisch Weekblad), André Gantman (VLD) en Fred Erdman (SPA)." Wil je het zover krijgen dat er ook hier moorden gebeuren? Dan moet de aanhoudende 'hetze' en het 'demoniseren' van 10% van onze bevolking maar verder gaan! Gekken lopen er genoeg rond... Ik geef je deze informatie omdat je na de collaboratie met de verkeerden (blijkbaar een Europese eigenschap!) weer niet moet komen janken van 'Das haben wir nicht gewusst!'. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Vreemdeling
|
![]() Jörgen, U hekelt de journalist die volgens u persoonlijk uitvalt naar FDW. Hoe zou u dan de uitspraken van FDW over Jahjah noemen? FDW voelt zich terecht persoonlijk aangevallen door de Ceulaar, maar doet eerder in het debat net hetzelfde met zijn tegenstander. Alleen reageert die niet zo fel op deze provocaties. Zou het kunnen dat dat net wel de bedoeling was? Zou het kunnen dat FDW dit nogal moeilijk kon verteren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
J.N. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Iemand die vindt dat een bepaalde partij in een debat de betere argumenten heeft, is "net zo erg als de collaborateurs tijdens de tweede wereldoorlog." En top of the bill; Vlamingen zijn een "achterlijk knechtenvolk" dat " te debiel is om zichzelf te besturen". Bovendien heeft U een andere gebruiker van het forum indirect ook debiel genoemd. Ik heb dan ook met graagte op de blauwe kaart geduwd. U hoort niet thuis op dit forum daar U -en ik citeer stukken van de gebruikersovereenkomst- "kwetsende, lasterlijke, haatdragende berichten plaatst."
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#96 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hetis niet kiezen voor de vijand, het is kiezen voor de redelijkheid. Het is kiezen voor hij die wil praten, voor hij die wil rond te tafel zitten (én blijven zitten). Het is kiezen met het verstand en niet met het hart!
![]() |
![]() |
#98 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister
|
![]() Citaat:
PS Sorry van de bedreigingen aan uw adres.
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |