![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Stemmen! | |||
Fantastisch idee! |
![]() ![]() ![]() |
5 | 50,00% |
Joden en moslims? Één pot nat! |
![]() ![]() ![]() |
5 | 50,00% |
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat moet ik verstaan onder werk verrichten? Ik kan eigenlijk alles (dikke nek, sorry) Ik zou u pc willen 'repareren', eerste keer echt herstellen dan een trojaanke installeren, om de tweeweken uw pc laten crashen, zodat je meerdere keren langskomt en reparatiegeld betaalt. Eerste twee keer zal ik zefls geen geld vragen. Om je vertrouwen te winnen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Nee werk verrichten is niet aan mijn PC knoeien. Misschien dat ik u ooit wel werk aanbied, als ik u nodig hebt. Voorlopig bent gij maar zo'n vlieg op mijn rug. 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister
|
![]() @auditek: zot. Bent u communist of imperialist?
Ruimtelijke ordering op wereldschaal. Succes; de Amerikanen zijn ook al 200 jaar bezig met zulk soort onzin. Het wordt hun ondergang nog eens. Ruimtelijke ordering op wereldschaal, door een gefrustreerd pipootje vanchter zijn beeldscherm. Goed gedaan jong. Pak nu nog maar een lollie en kijk niet zoveel naar TV. Dan wordt je tenminste niet zoveel geconfronteerd met zaken waar je zelf geen verstand van hebt. Laatst gewijzigd door Mephisto : 19 februari 2006 om 14:31. |
![]() |
![]() |