![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() @Linda: ''Christenen zijn joden die van naam veranderd zijn om aan de vervolging te ontsnappen. ''
Dus volgens u zijn de Christenen ( Joden ) meer dan 3000 jaar in de tijdrekening terug gegaan, om aan de vervolging te ontsnappen???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In geen enkele atlas, van welk jaar ook, zult u Turkije bij de Europese landen vinden. De aardrijkskunde zal niet veranderen omwille van bizarre politieke kronkelredeneringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Strategisch gezien is Turkije veel te belangrijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk wordt Spanje geen Afrikaans land door die enclave, net zo min Turkije door dat brokje land plotseling een Europees land wordt. Ik wil nog altijd de eerste atlas zien waar Turkije bij de Europese landen staat ingedeeld. Ongetwijfeld kunt u mij wel een titel geven, nietwaar?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Gelieve dit topic niet te ruïneren. Er zijn al zoveel threads over Turkije opgestart ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Turkije heeft géén enclave. Integendeel, de grootmachten hebben héél véél gebieden van de Turken gestolen. Bovendien hebben de Turken culturele band met de Balkanlanden. Europa is Turks klinkt schoner dan Turkije is Europees ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() Houden we verkiezingen op Pasen ? Met kerstmis ? St. Verhaegen ?
In welk dorp woont Marino Keulen ? Leeft die mens in de Middeleeuwen ? Zoals Mevrouw Rita Verdonk waarschijnlijk : iedereen moet op straat Nederlands praten.. ik zal er begot Aantwaarps blijven spreken. Als we ons land nu echt onsterfelijk belachelijk willen maken vinden we geen oplossing voor "het probleem".. Ik ken alvast een paar landen behalve Israël waar ze zeker nooit verkiezingen zullen organizeren als een van de grote godsdiensten in hun "multiculturele" maatschappij een feestdag heeft die dit verbiedt. Ik zou evenmin verkiezingen organizeren tijdens de ramadan, de hadj, het offerfeest , het suikerfeest.. Ik noem dat geen anti-racisme, maar gewoon beleefde verdraagzaamheid. Ik ben nen echten antwerpenaar = als vrienden mij uitnodigen voor een plechtigheid in hun tempel, moskee, kerk of synagoog kan ik me op een beschaafd verdraagzame wijze gedragen. Zodoende ben ik een levend pleidooi voor onreligiositeit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() Beste Jan ,
De Russische Federatie is in eeenieders perceptie een europees land bewoond door hoofdzakelijk Europeanen en toch ligt het hoofdzakelijk in Azië ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister-President
|
![]() Hoe kan je nu spreken van een seculiere samenleving( waar onze linkse vrienden hier toch voorstander van zijn hoop ik? of laten we dat ook vallen in naam van de "verdraagzaamheid").... En terwijl pleiten dat de verkiezingen niet mogen plaatsvinden in religieuze feestperiodes.
Als iemand de ingebeelde goddelijke macht boven de wereldlijke macht verkiest dan is dat zijn zaak. Dat hij daarvoor aan z'n burgerplicht of recht verzaakt ook. maar voor mij is die keuze niet meer legitiem als iemand die liever gaat vissen op de dag van de verkiezingen; Dis als ze willen thuisblijven OK. maar geen uitzonderingen. Als je in een staat wil leven waar de godsdienst het maatschappelijke leven bepaalt dan moet je maar in een theocratie gaan leven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn religie viert iedere zondag feest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Iedere week vieren de joden 's zaterdag sabbat en de christenen hebben iedere zondag een eucharistieviering. Als je daar allemaal rekening mee wil houden, wanneer zou jij dan verkiezingen houden?
Laatst gewijzigd door Dave Brocatus : 2 februari 2006 om 07:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#98 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Islamhater Philip Dewinter werkt met twee maten en twee gewichten. De Fascist viseert pertinent de islam.
Volgens Dewinter kunnen vreemdelingen enkel tot zijn ''eigen'' volk behoren, op voorwaarde dat men zich assimileerd, en zich aanpast aan ''onze'' waarden en normen. De Joden zijn niet geassimileerd, en schikken zich niet naar ''onze'' normen en waarden. Philip Dewinter verloochend zijn eigen gedachtengoed, standpunten, en uitspraken. Laatst gewijzigd door Carina : 2 februari 2006 om 17:26. |
![]() |
![]() |