![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vrouwenrechten: -idem. Geloof: ik ben niet-gelovig. Ik geloof niet een in hiernamaals, niet in een volgend leven, ik geloof zelfs niet in mijzelf als zelfstandig wezen. Ik bèn. Volgende clash: ik heb een Pakistan-snor (Engelse volgens Engelsen en Spaanse volgens Spanjaarden) en ben niet gelovig: hoe k�*n dat? Dat mág niet. Wie niet gewoon is te vechten voor zijn rechten, verdient ze [blijkbaar] ook niet. Dat is cru gezegd en ik wil maar zeggen, dat we al duizenden jaren bezig zijn met vrijheden verwerven. Niet een Islam kan mij stoppen, of ik moet tot de ongelukkigen behoren die wordt opgeblazen door een zero-maagden-terrorist..
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrijheid van meningsuiting is absoluut of ze is niet. Je kan vragen stellen bij het uitlachen door 90% van de wereldbol van 10%. Maar dan is het bendevorming en dat is strafbaar. In dit geval gaat het om een deense krant die wat cartoons afdrukte die redelijk actueel zijn.
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Terug is een onzinnige optie, of we moeten een 2e middeleeuwen tegemoet gaan zien. [joepie, hel en verdoemenis!] Als 'men' Europa Islamitisch wil krijgen, is dat 1. zonder mij 2. een proces van 300 jaar Zonder die tijd is het niet mogelijk een gebied volledig te bezetten. En dan n'go; zelfs het Chr.-doom is het niet gelukt om 'oude rituelen' uit te bannen. Veel Chr.-feestdagen zijn heidense feestdagen met een Chr.-sausje. En Ism.-sausjes zijn bij deze even onwelkom geheten.
![]() |
![]() |
#84 |
Minister
|
![]() Als ik mag kiezen tussen USA en Islam kies ik geen van beiden..
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Haal de hamer boven en klop erop ! |
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dom kunnen leiders zijn dat ze het principe van rotting van binnenin niet snappen ? |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een nuchtere cartoonist dat ziet en zich even in een land waant waar je vrij je mening kan uiten, dan tekent hij een profeet wiens hoofd een bom is. Ik zou hetzelfde doen. Als dat niet kan en jij gaat het nog zitten goedpraten dan is morgen de sharia-dag en overmorgen begint de shariaweek hier. Met het aantal moslims hier moet absoluut mogelijk zijn om overmorgen hopen homo's vermoord te zien. Droom gerust verder van je prachtige multiculturele samenleving. Ik bedank er alvast voor. |
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tof he. We marcheren tegen honderd per uur voort in de richting van de cipiers van Mekka. Ik amuseer me jong... |
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begrijp me niet verkeerd. Er zijn genoeg Marokkanen en Turken die serieus goed geintegreerd zijn. Die moeten uiteraard niet weg. De rest kan zich verwachten aan een trein richting 'outside europe'. |
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Vrijheid betekent niets voor de naievelingen die dergelijke agressieve krachten niet in hun oordeel opnemen. |
|
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wordt dat een bijkomende overheidsdienst waarvoor we belasting gaan mogen ophoesten, of laat u het liever over aan 'privé-initiatief' en de 'vrije markt', of heeft u het eigenlijk eerder voor 'lynch mobs' zoals we die kennen van de goeie ouwe tijd van de KKK en de hedendaagse 'islamofascistische' variant ? En hoe kan u zeker zijn dat uw 'nobel maatschappelijk werk' niet door corruptie aangetast raakt ? Moeten we dan niet ook zorgen voor een bijkomend controle-orgaan, waarvoor we dan nog eens belasting gaan mogen ophoesten ? Of laat u ook dit liever over aan 'prive-initiatief' ? |
|
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Parlementslid
|
![]() Het protest van de moslims tegen de profeet-cartoons lijkt nu in alle hevigheid losgebarsten. Maar wel pas vier maanden na de publicatie van de Deense cartoons. Toeval? Er lijkt meer aan de hand te zijn.
Volgens Het Nieuwsblad is er inderdaad meer aan de hand. Lees het zeer interessant artikel http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=G78NQI5H |
![]() |
![]() |
#95 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De bron ben ik even kwijt maar diezelfde imans hebben ook het gerucht willen verspreiden dat men in een denemarken een moderne versie van de koran wilde drukken. Vuil spel dus. |
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je beseft toch dat je daarmee de beschaving terug naar af zendt, en aan fysiek geweld voorrang geeft op debat?
![]() |
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik stel mij toch de vraag; als de profeet nooit is afgebeeld, hoe men dan weet dat de cartoons betrekking hebben op de profeet. Elke tweede moslim noemt Mohamed, dus die cartoon kan op gelijk welke mohamed slaan.
De profeet is nooit afgebeeld, dus men kan zich deze persoon ook niet voorstellen, en dan logisch ook geen voorstelling van maken. dus héél die heisa, is een opgeklopte boel om de westerlingen nog maar eens te tonen welke KRACHT er achter hun geloof schuild. (kracht of idioterie) Laatst gewijzigd door fernand : 4 februari 2006 om 11:53. |
![]() |
![]() |
#98 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Onbegrijpelijk, dat iemand zoals groentje, extreem links progressief, het durft opnemen voor zo'n totalitair islamitisch gedachtengoed, dat is echt onvoorstelbaar en toont aan hoe wereldvreemd en enggeestig ze feiteijk zijn. |
|
![]() |
![]() |
#99 |
Gouverneur
|
![]() Ja Shizie is natuurlijk wel grappig met zijn stoere wapens.
Laatst gewijzigd door Smurfje : 4 februari 2006 om 13:47. |
![]() |
![]() |
#100 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ziek. ![]() |
|
![]() |