![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge je hier nu beweren dat polls (al dan niet met een trend) het altijd juist hebben??
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() dit soort opmerkingen zorgen er alleen voor dat men anti-bush mensen niet meer serieus nemen
heel erg dom dus |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Mensen die gaan stemmen worden nu al willekeurig gekozen? Citaat:
Citaat:
Kijk, ik laat deze discussie voor wat het is. Ja, Bush is superpopulair, en al die tientallen polls die het tegendeel suggereren zijn niks meer dan liberal propaganda. Doei!
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Niet dat ik de nazi's wil verdedigen, maar hier ga je wel nogal kort door de bocht. Heel veel van de russische doden lagen evenzeer aan hun absoluut gebrek aan militaire taktiek en hun eigen dictatortje. Als je je troepen quasi ongewapend in rechte lijn naar de vijandelijke linies stuurt lijkt mij de schuld van de enorme russische verliezen in de eerste plaats bij zichzelf te liggen. Het leven van een russische soldaat was voor hun eigen opperbevel van geen enkel belang. WO I toestanden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ook niet zo zeker of dat wel correct is. De kiem van WO II werd immers gelegd in het einde van WO I. Ik denk dat de kans erg groot is dat er ook zonder de nazi's een nieuwe wereldoorlog zou zijn gekomen. Duitsland vond (terecht imo) dat het heel erg onrechtvaardig behandeld was na WO I, nazi's of geen nazi's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En zonder het offensief van de Nazi's hadden de Russen zich ook niet hoeven te verdedigen, slechte tactiek of niet, voor een groot deel door hun opofferingen is de nazi verslagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() W- Bush = 666 en is zekerst een erger soort van verscholen/ schijnheilig anti christelijk maar rooms baptistisch katholiek BEEST !
Brrrr ik krijg het koud hier in den forum box ....weg hier . Toevoeging : Ik heb daar in Amerika famillie rondlopen & persoonlijk mogen is dringend nen cultuur shock krijgen want das daar hoog nodig nu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() Ah ja? Wie hielden Duitsland - en daarmee gans Europa - na '14-'18 in een onhoudbare wurggreep? Wie zijn (schat)rijk geworden na de Eerste Wereldoorlog? Wie verklaarden in 1933 al de oorlog aan Duitsland? Wie hebben het Pearl-Harbour-incident héél bewust uitgelokt? Enz.
![]() |
#93 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |