Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 17 juli 2003, 22:30   #81
Ambetanterik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michr.oscoop
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
.... Empathie is ook niet iets wat in jouw woordenschat voorkomt hé Jan? En dan maar pleidooien houden over christelijke waarden en deugden. Kotsmisselijk wordt ik soms van je hypocriet geleuter
De meeste"vluchtelingen" die hier zich opdringen hebben fortuinen betaald om hier te geraken zo'n sukkelaars zijn het dus niet. De echte sukkelaars moeten ginder blijven maar daar heeft piano geen begrip voor.

Dat ze trouwens hun problemen zelf maar eens aanpakken ipv te zeggen dat wij de plicht hebben om ze te helpen. Zonder kolonisatie leefden ze ginder nog in holen in de grond.
Piano als er morgen een 50 tal haveloze Afghanen aan uw deur staan en eisen dat ge ze te eten geeft en allemaal binnenpakt in uw Jodenkwartier,gij, en niemand anders, wat gaat gij doen?

Dat gaat niet, de Joden willen die Afghanen niet, en piano zijn ijskast is leeg.
Ambetanterik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2003, 22:33   #82
michr.oscoop
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Ik hoop toch niet dat je van me verwacht dat ik op zoveel onzin een zinnig antwoord op geef <zucht>
Heb jij ooit al op om het even wat een zinnig antwoord gegeven?
Maar 't is goed, ik zal al die bedelaars en lanterfanters een papiertje met uw adres geven vangt gij ze dan maar op
michr.oscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2003, 22:35   #83
michr.oscoop
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:
Piano bij de ingang van elke Delhaize zitten tegenwoordig bedelaars dat is niet surrealistisch. Geef jij die allemaal geld?
We zijn een beetje aan het overdrijven?
Nauwelijks: bij de meeste stoplichten in op de Brusselse binnenring staan bedelaars die op een dikwijls agressieve manier te werk gaan.
Oud 17 juli 2003, 22:37   #84
michr.oscoop
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambetanterik
Dat gaat niet, de Joden willen die Afghanen niet, en piano zijn ijskast is leeg.
Zo is het maar net: wie geeft wat hij heeft is waard dat hij leeft maar daar zullen die Afghanen niet content mee zijn. Piano's politiek correcte boeken zijn nl.NIET eetbaar.
Oud 17 juli 2003, 22:38   #85
Brabo
Parlementslid

Brabo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik hoop toch niet dat je van me verwacht dat ik op zoveel onzin een zinnig antwoord op geef <zucht>
Heb jij ooit al op om het even wat een zinnig antwoord gegeven?
Maar 't is goed, ik zal al die bedelaars en lanterfanters een papiertje met uw adres geven vangt gij ze dan maar op
Stuur er ook eens 2 naar mij aub, want de beerput moet hier dringend geledigd worden, het huis moet eens schoongemaakt worden en er moet iemand mijn kat eten geven als ik straks op reis ga.
Brabo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2003, 22:43   #86
michr.oscoop
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brabo
er moet iemand mijn kat eten geven als ik straks op reis ga.
Dat gaat niet want voor een rechtgeaarde Afghaan is een kat een onrein dier dat vol met demonen zit en ge moet daar vanuit verdraagzame interculturaliteit begrip voor hebben.
Oud 17 juli 2003, 22:45   #87
Witte Krijger
Vreemdeling

Standaard

Waarom altijd die linkse kritiek
De Heilige huisjes zijn niet meer en al die zever van verdraagzaamheid,
vredeseilanden en fotootjes van arme zwartjes hebben geen effect meer
op het volk.
Na waarschuwingsschoten te hebben gelost , mag men gerust met scherp schieten, want wat als ze het land bereiken, hoeveel van die bandieten gaan er van ons volk kapot maken.

Overigens sterven jaarlijks in Belgie duizenden arme bejaarden omwille
van een onmenswaardig bestaan , zo krijgen oudjes in rusthuizen van rond de 2.000 euro per maand zelfs geen airco op hun kamer, terwijl de
OCMW's aan de vreemdelingen alles geven, tekenen en wegwezen , geen
sociale controle, elke gemeente trekken ze wat geld, misbruiken de medische sector, verwekken kinderen om er misbruik van te maken...

Voor mijn part mogen de concentratiekampen er terug komen, zonder
ovens en gaskamers, en hun een paar jaar doen werken om hun ticket in een bananenboot zelf terug te betalen in plaats op onze kosten.
het zal wel gedaan zijn mee naar hier te komen verdomme
Oud 17 juli 2003, 22:48   #88
Brabo
Parlementslid

Brabo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brabo
er moet iemand mijn kat eten geven als ik straks op reis ga.
Dat gaat niet want voor een rechtgeaarde Afghaan is een kat een onrein dier dat vol met demonen zit en ge moet daar vanuit verdraagzame interculturaliteit begrip voor hebben.
Er zaten daar toch massa's allochtonen?
In die enorme massa zal wel iemand te vinden zijn die geen gewetensbezwaren heeft?
Brabo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2003, 23:06   #89
michr.oscoop
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Krijger
De Heilige huisjes zijn niet meer en al die zever van verdraagzaamheid,
vredeseilanden en fotootjes van arme zwartjes hebben geen effect meer
op het volk.

een paar jaar doen werken om hun ticket in een bananenboot zelf terug te betalen in plaats op onze kosten.
1. Zo is het en het is uit pure frustratie dat Piano dag en nacht achter zijn PC zit omdat hij dat niet kan aanvaarden.
2. Als ge die boodschap klaar en duidelijk in hun thuislanden overbrengt is het zelfs niet nodig om dat in praktijk te brengen.
Oud 18 juli 2003, 05:23   #90
ferro
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan C.
Dit soort uitspraken zijn wel degelijk over de schreef en luiden blijkbaar een nieuwe mentaliteit in.
Illegaal en niettegenstaande waarschuwingen toch een land proberen binnen te dringen is een misdaad. Ieder land heeft dan ook het recht zich te verdedigen, desnoods met de wapens.

Correct! Als een individuele persoon recht heeft op zelfverdediging, heeft een volk ook recht op zelfverdediging.
ferro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2003, 06:14   #91
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Politieke vluchtelingen - mensen die erkend vluchteling zijn (Conventie van Genève 1951) - collectief op het vliegtuig zetten terug naar hun land = inderdaad strafbaar.
Ach, wat druipt de lichtgelovigheid eraf... Het overgrootste deel van die "vluchtelingen" zijn hun land helemaal niet ontvlucht om een politieke reden, maar komen gewoon naar hier aangetrokken als ze zijn door de meest onwaarschijnlijkste geruchten over het westers El Dorado. Jaarlijks proberen er honderden en honderden Tunesiërs Italië binnen te dringen (reportage van vorige week): allen komen naar hier menende dat het geld hier aan de bomen hangt.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2003, 06:17   #92
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nauwelijks: bij de meeste stoplichten in op de Brusselse binnenring staan bedelaars die op een dikwijls agressieve manier te werk gaan.
De laatste tijd valt het inderdaad sterk op: meestal zigeunerachtige types. Roemenen? Of toch zigeuners?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2003, 06:19   #93
ferro
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Politieke vluchtelingen - mensen die erkend vluchteling zijn (Conventie van Genève 1951) - collectief op het vliegtuig zetten terug naar hun land = inderdaad strafbaar.
Ach, wat druipt de lichtgelovigheid eraf... Het overgrootste deel van die "vluchtelingen" zijn hun land helemaal niet ontvlucht om een politieke reden, maar komen gewoon naar hier aangetrokken als ze zijn door de meest onwaarschijnlijkste geruchten over het westers El Dorado. Jaarlijks proberen er honderden en honderden Tunesiërs Italië binnen te dringen (reportage van vorige week): allen komen naar hier menende dat het geld hier aan de bomen hangt.
De meest van die indringers zijn gewoon te lui om in hun eigen land te werken.
Ze hopen hier gemakkelijk geld te verdienen,en dat doen ze dan ook als pooier,handelaar in verdovende middelen,carjacker,homejacker...
ferro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2003, 07:07   #94
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Overigens sterven jaarlijks in Belgie duizenden arme bejaarden omwille van een onmenswaardig bestaan
Toch eigenaardig dat je steeds hoort over de vergrijzing en over de vergrijzing binnen de vergrijzing. Als er jaarlijks duizenden van die oudjes sterven, zou je toch verwachten dat het probleem zichzelf min of meer oplost, nietwaar?

Citaat:
zo krijgen oudjes in rusthuizen van rond de 2.000 euro per maand zelfs geen airco op hun kamer
Ocharmkes toch, die arme sukkeltjes van bejaarden in hun kruipkotjes van 2.000 euro per maand (!!). Het is een pure schande!! Het Racistisch Blok moet daar maar eens dringend een programmapunt van maken...

Citaat:
terwijl de OCMW's aan de vreemdelingen alles geven, tekenen en wegwezen , geen sociale controle, elke gemeente trekken ze wat geld, misbruiken de medische sector, verwekken kinderen om er misbruik van te maken...
De aandachtige lezer zal hier wellicht enkele vooroordelen kunnen bespeuren...

Citaat:
Voor mijn part mogen de concentratiekampen er terug komen, zonder ovens en gaskamers, en hun een paar jaar doen werken om hun ticket in een bananenboot zelf terug te betalen in plaats op onze kosten.
Erg sociaal-voelend van je om tenminste toch die ovens en gaskamers achterwege te laten, hoewel ik zo'n donkerbruin vermoeden heb dat als je ècht je zin kon doen, dat je maar wat graag die ovens en gaskamers opnieuw zou invoeren...

Zijn er psychiaters of psychologen aanwezig op het forum? Bij dit individu vindt u wellicht voldoende materiaal voor uw volgende drie boeken...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2003, 09:34   #95
Mieke 79
Minister

Mieke 79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Daarom zeg ik ook erkende, politieke vluchtelingen. Dat is iets anders dan wat u bedoelt... Maar ze zijn er wel degelijk.
Mja, en als jij dit lichtgelovig noemt, so be it... dat doet me echt niets. Zalig zijn de armen van geest. (Trouwens liever licht-GELOVIG, dan fundamentalist.)
Oud 18 juli 2003, 11:19   #96
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Daarom zeg ik ook erkende, politieke vluchtelingen. Dat is iets anders dan wat u bedoelt... Maar ze zijn er wel degelijk.
Mja, en als jij dit lichtgelovig noemt, so be it... dat doet me echt niets. Zalig zijn de armen van geest. (Trouwens liever licht-GELOVIG, dan fundamentalist.)

beste , iemand die hier in duistere omstandigheden met nen overvolle boot probeert binnen te geraken heeft voor mij iets te verbergen , en komt zeker niet hier met de zekerheid dat ie asiel krijgt ( iemand die daar wel denkt kans op te maken pakt een andere weg )
pibo® is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2003, 11:52   #97
Georg
Provinciaal Statenlid

Georg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferro
Citaat:
Citaat:
De meest van die indringers zijn gewoon te lui om in hun eigen land te werken.
Ze hopen hier gemakkelijk geld te verdienen,en dat doen ze dan ook als pooier,handelaar in verdovende middelen,carjacker,homejacker...
En jij weet dat zo goed omdat jij natuurlijk dagelijks met die mensen praat...
Oud 18 juli 2003, 11:55   #98
Witte Krijger
Vreemdeling

Standaard

Zie maar het geval Soupappe Jajah , ook zo een ferm politiek vluchteling die aan de dood in ontsnapt...
Oud 18 juli 2003, 13:58   #99
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
[size=6]Voor mijn part mogen de concentratiekampen er terug komen, [/size]zonder ovens en gaskamers, en hun een paar jaar doen werken om hun ticket in een bananenboot zelf terug te betalen in plaats op onze kosten.
Erg sociaal-voelend van je om tenminste toch die ovens en gaskamers achterwege te laten, hoewel ik zo'n donkerbruin vermoeden heb dat als je ècht je zin kon doen, dat je maar wat graag die ovens en gaskamers opnieuw zou invoeren...

Zijn er psychiaters of psychologen aanwezig op het forum? Bij dit individu vindt u wellicht voldoende materiaal voor uw volgende drie boeken...
Boh, het internet is zowat de enige plaats waar ze zoiets nog kunnen zeggen. Hierbuiten moeten ze (voorlopig) nog zwijgen.

Jeps,
Oud 18 juli 2003, 16:45   #100
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
[size=6]Voor mijn part mogen de concentratiekampen er terug komen, [/size]zonder ovens en gaskamers, en hun een paar jaar doen werken om hun ticket in een bananenboot zelf terug te betalen in plaats op onze kosten.

Boh, het internet is zowat de enige plaats waar ze zoiets nog kunnen zeggen. Hierbuiten moeten ze (voorlopig) nog zwijgen.

Jeps,
Maar hier moogt U ook nog altijd lasteren en liegen, nietwaar piano. Hierbuiten moet U ook zwijgen. (voorlopig nog)
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be