![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat heet kijkcijfers...
![]() |
#82 |
|
![]() Ja liefje, spijtig dat we dat van jullie BUB club niet kunnen zeggen.
![]() |
#83 |
|
![]() 90% van de tijd dat ik op uw berichten antwoord, plagieer ik u. Zelfkennis is het begin van de wijsheid, zou ik zo zeggen...
![]() |
#84 |
|
![]() Dat onderzoek van Billiet gaat over Vlaanderen, u sprak van Brussel en Wallonië... Paroles, paroles...
![]() |
#85 |
|
![]() Ach neen, daarvoor lijkt de toekomst te rooskleurig...
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Gelieve niet te veralgemenen.
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
2. Sorry liefje, maar ik kan niet anders dan met spot op het belgicisme reageren. Het nodigt uit...
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja schatje, ik heb dat met vlaams-nationalisme.
![]() |
#89 |
Partijlid
|
![]() En sympathie hebben voor Hitler. Hem een bevrijder der volkeren noemen. Straten noemen naar landsverraders. Steeds bezig zijn over een onderdrukking die niet meer bestaat.
Daar kunnen wij geen spot mee drijven? Wij doen dat niet, jullie daarentegen. Het zou me niet verwonderen als sommigen onder jullie Vlamingen een soort van Superras vinden. Begin nu niet te veralgemenen, zul je wel zeggen. Welja, de meesten zijn niet zo. Maar ik zie hier toch vaak SSjes en hakenkruisjes, of openlijke sympathie voor monsters... |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ironisch genoeg komt dat voor een groot deel uit de Belgicistische BUB-hoek...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Partijlid
|
![]() Sorry hoor, maar het waren niet de Belgicisten die overloopten om België een te houden. Wij hebben ook geen sympathie voor mensen die met de Duitsers meewerkten. Met wij bedoel ik de Belgicisten, en dat is niet perse de BuB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Om te beginnen, ik weet niet of het waar is. Indien het klopt ga ik er helemaal niet met akkoord. U moet ook weten, ik ben niet van de BuB. Soms heb ik sympathie maar ik ben lid van B-Plus. Zij zijn vele doordachter en ook gematigder. Ik bedoel, Belgicist betekent niet BuBer... Sommigen onder jullie, net als sommigen in de BuB, hebben openlijk sympathie voor Nazi's. Ook liepen veel Vlamingen over om België te laten splitsen. Breendok werd zelfs gerund door Vlamingen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dus nog anders gezegd: het gaat over iets waar het overgrote deel flaminganten geen ruk mee te maken heeft.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is wel degelijk waar dat Yann de grootste verering koestert voor maasa moordenaar Leopold II. Hij is er zelfs fier op. ![]() Oorspronkelijk bericht door Yann Verbeeck Ik ben van plan om een kledingmerk te ontwerpen met het silhouet van Leopold II als gedeponeerd handelsmerk met als tekst op het borstzakje: Belgian Pride Worldwide! Dat zal verkopen gelijk zot! |
|
![]() |
![]() |