Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Deense cartoons
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht.

Discussietools
Oud 28 februari 2006, 13:47   #81
joske
Gouverneur

joske's schermafbeelding

Standaard

Er is maar 1 woord voor LAFHEID.
joske is offline  
Oud 28 februari 2006, 17:58   #82
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Waren er dan niet veel anti-moslim-uitingen: des te meer zag je pro-Deense uitingen wat neerkomt op statements voor het Vrije Woord. Nagenoeg alle wagens droegen een Deens vlagje, Deense stickers op hun attributen, ........ Er werden ook honderden vlagjes uitgedeeld aan de toeschouwers, en die werden geäpprecieerd.

Waarom ze op het journaal deze sympathieke, positieve actie bijna afkeurend als VB-recuperatie presenteerden, is me een raadsel. Waren de andere partijen dan echt té dom om hetzelfde te bedenken? Waren de anderen te bescheten om zich achter het Vrije Woord te scharen, zélfs als het Vb dat ook doet? Ik begrijp het niet.
Wat mij betreft was de Deense hype een typische Aalsterse reactie. Problemen met anti-Islam? Dan zijn we maar pro-Deens. Algemeen gesteld: "Wilt ge niet dat we met uw kloten spelen? Dan zullen we met uw ballen rammelen."
Ik vond die actie ook schitterend. Het is echt enorm treurig dat de andere partijen echt ZOVEEL in monopolie aan het VB geven. En dan maar janken en klagen en bezweren en terugwijzen naar Duitsland jaren '30. Het is intriest in wat voor ongeloofelijke politiek correct keurslijf de traditionelen zichzelf gewrongen hebben, groen grijnzend om de indruk te wekken dat ze er nog dolblij mee zijn ook.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 1 maart 2006, 16:41   #83
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom ze op het journaal deze sympathieke, positieve actie bijna afkeurend als VB-recuperatie presenteerden, is me een raadsel. Waren de andere partijen dan echt té dom om hetzelfde te bedenken? Waren de anderen te bescheten om zich achter het Vrije Woord te scharen, zélfs als het Vb dat ook doet?
Het vrije woord is nu eenmaal precies datgene dat het VB bij wet werd afgenomen. Logisch dat deze partij het wanhopig verdedigt. Met als 'logisch' gevolg dat al de andere partijen dit thema door het VB laten recupereren. De dommekloten.

Met alle gevolgen vandien. De moslims voelen dit immers aan als westerse zwakte, en de zoveelste westerse zwakte versterkt hen nog in hun vermeende grote gelijk, waardoor ze nog veel meer eisen zullen gaan stellen in de toekomst.
En je mag drie keer raden wie uit die dubbelhartige houding van de huidige machthebbers profijt zal halen. Een heel pak gewone, maar wel aan de opkomstdwang onderworpen burgers, maak je immers allang niets meer wijs.
Knuppel is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be