![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wie bezit de goddelijke gave om te bepalen wanneer iets ongeoorloofd is?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wie ben jij om te bepalen wat ongeoorloofd is ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wacht nog altijd op een argument hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met andere woorden, positieve discriminatie van allochtonen is "ongeoorloofd". Allochtonenquota zijn "ongeoorloofd". Bedrijven dwingen om allochtonen aan te nemen is "ongeoorloofd".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() Alle ingrepen van de staat ten op zichte van het bedrijfsleven zou ongeoorloofd moeten zijn, dat recht zou enkel en alleen voorbehouden moeten worden aan diegenen die echt het verschil maken : het KAPITAAL, de AANDEELHOUDERS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Partijlid
|
![]() Het is een echte schande. Wij, zelfstandigen worden zo al genoeg door het slijk gehaald. Dit is echt de druppel die de oceaan doet overlopen. Men zou dat centrum moeten aanklagen, omdat ze de naam Feryn helemaal verwoest hebben. Ik bedoel, nu zal hij over als racist bekeken worden. Wie weet gaan jongerenbenden dit bedrijf ook nog een beetje lastigvallen. Het centrum voor gelijke kansen, tellen kleine zelfstandigen daar niet bij?
Als ze nu klanten verliezen als ze een allochtoon aannemen. Ik bedoel, je moet het economisch bekijken, misschien is het gewoon de waarheid. Het was helemaal geen racisme ofzo. Die man dacht gewoon aan zijn eigen belang. Normaal zou ik een actie van VB niet zo snel steuenen. Maar nu hebben jullie volkomen gelijk. Ik voeg me bij de 'angry' mob. ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar dat racisme op zich is toch moreel af te keuren...of niet, VB'ers? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() feryn is géén racist. Eerder iemand die graag in de media komt.
En ja racisme valt moreel af te keuren; maar waar zie jij racisme? Wil feryn geen gekleurde medemensen aannemen. Heeft hij problemen met aziatische monteurs? Voor mij mag een privé-onderneming aannemen wie ze willen en ze hoeven zdat niet te motiveren; Ze moeten zien dat ze de kop boven water houden en de rekeningen kunnen betalen. Als de maatschappij toch zo multicultureel is... Dan schaden racistsiche bedrijven toch enkel zichzelf? ![]() Als de maatschappij dat niet is dan is dat gewoon een de realiteit . of ga je dan de maatschappij kneden op autoritaire linkse wijze ... neen toch. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() En is de reden daarvan racisme? Of eerder de slechte reputatie van ...
heeft hij ook iets tegen indiers? Er werken marrokanen bij feryn. En volgens mij is het allemaal begonenn met het feit dat feryn in de media wou komen... want hij dacht als ik de vlaming de schuld geef ... Maar hij heeft allicht niet genoeg aan de consequenties gedacht en het fanatisme van het inquisitiecentrum. Ik heb trouwens geen problemen met een ondernemer die geen marokanen wil aannemen. Als je dat wel hebt dan ben je totalitair gedachten. De overheid die moet neutraal zijn. maar van mijn part mag een bedrijfsleider zelfs enkel familieleden aannemen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De reden is volgens hem dat veel klanten geen allochtonen bij hen in huis willen toelaten. Ik vind dat vooroordelen van die klanten hoewel ik daar zou beginnen aan twijfelen. Stel u eens voor dat een klant een cartoon van de Mo in zijn garage hangen heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat ze al een beginnen bij de overheid? eens zien of daar ook 30% allochtonen werken. Iedereen gelijk voor de wet Mevr. Rand.
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 23 februari 2006 om 23:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lekker bevreemdend toch, niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, tenzij er een goede reden is, zoals een economische (en ik beweer daarmee niet dat dat bij Fereyn het geval is).
![]() |
![]() |