![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan nog kan je Egidius onmogelijk hysterische reacties in de schoenen schuiven.
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je kan altijd bewijzen dat Hyoens liegt natuurlijk, zoals ik met feiten kon aantonen dat Axel Nort loog over Robert. Maar dat doe je niet. Je suggereert maar wat losjes uit de pols dat "vermits het van Hyoens komt, het wel niet waar zal zijn". Je versterkt dus de overtuiging dat Hyoens de waarheid spreekt. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zowaar profetische woorden. 8) Laatst gewijzigd door daiwa : 1 maart 2006 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de N-VA geen Vlaams-nationalistische partij meer zou zijn mocht ze doen wat ze deed bewijst ze elke dag opnieuw.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wanneer Jan Hyoens hier zware beschuldigingen uit, moet hij die kunnen bewijzen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Knuppel gebruikte u als gezagsargument, terwijl u enkel een link plaats naar de posting van Jan Hyoens.
Citaat:
Enkele van mijn bronnen wisten me te vertellen dat jij 's nachts in vrouwenlingerie met een pluim in je gat over straat loopt. Bewijs me dat ik ongelijk heb. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Xenon : 2 maart 2006 om 09:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
1/ het is irrelevant 2/ wie mij kent, zal het hoogst irrealistisch achten. Bij de zaak Robert T vs NVA daarentegen liggen de zaken anders: 1/ het is relevant in verband met de politieke actie van de NVA 2/ wie de NVA kent, zal het hoogst realistisch achten dat kaderleden spreekverbod krijgen. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() Als je verhalen de wereld instuurt die teren op een rijke, door eenieder gekende voedingsbodem, is de kans groot dat ze geloofd worden, zelfs waar zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
Maar als hij zou liegen (waarom?) hoe komt het dat we niets meer horen van de nva-zeloten als giserke, zoroaster, guido007,... en enkel afwijkende reacties krijgen van kleine garnalen a la axel nort en xenon? Ik hoop dat er een ontevreden kaderlid hier op dit forum klaarheid zal scheppen, maar de kans is klein. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() 'door iedereen gekende ...', 'wie ... kent, zal ...'
Andere toppers zijn: 'het is algemeen geweten dat', 'Ik kan niets bewijzen, maar ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hola, kleine garnaal?! Ik ben verdomme Geert Bourgeois! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Waar de meeste potentaten geen rekening mee houden is dat ze door de communicatie en het debat af te blokken, een leegte creëren. Leegtes hebben de neiging opgevuld te raken met andere dingen dan communicatie en debat, met andere woorden het publiek vult dan zelf maar in wat er gebeurd is. Vaak geloofwaardiger dan de officiële communicatie. En wat we tot nu toe zagen van de democratische attitudes en de debatcultuur binnen de NVA stemt niet al te optimistisch... Het heeft even geduurd, maar de NVA is geworden wat Spirit altijd al was: een principeloos, autoritair aanhangseltje, dat steeds meer mensen afstoot (haha, die peilingen!), en alleen kan overleven dank zij kabinetsgunsten, spreekverboden en leugens. Een echte Nieuw-Belgische Alliantie. Laatst gewijzigd door Egidius : 2 maart 2006 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
En kijk wie je gelooft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() Even ter verduidelijking om bepaalde misverstanden en verkeerde interpretaties recht te zetten :
- per aangetekend schrijven van 21 februari jl. werden we op de hoogte gebracht van onze schorsing door het partijbestuur goedgekeurd met eenparigheid van stemmen. De brief werd ondertekend door Mark Demesmaeker, Algemeen secretaris N-VA. - op 11 maart a.s. beslist de partijraad over onze situatie. Die beslissing wordt daarna besproken door de nationale verzoenings- en tuchtcommissie. (ik maak me in dit verband weinig illusies, ik weet wat er gaat volgen...) - tot heden werd alleen vrijblijvend gepraat met het Vlaams Belang. Het weze echter duidelijk dat we ons niet in de hoek zullen laten zetten en het onze bedoeling is in onze gemeente met een open Vlaams-nationale lijst op te komen, bestaande uit mensen uit het VB, N-VA en onafhankelijken. - de houding van het partijbestuur is zielig. De woordvoerder verklaarde dat de drie geschorste partij-mandatarissen door de partijraad gehoord werden. Dit is een leugen. Alleen de PR-verantwoordelijke en arrondissements-voorzitter Luc Eeckhout diende zich voor de partijraad te verantwoorden. Dat we dus gelogen zouden hebben is een kwakkel. Ik heb vele gebreken, maar leugenachtigheid staat niet op mijn lijstje. Mijn visie op dit alles. Toen ik startte met het charter wist ik wat de mogelijke gevolgen zouden zijn. De nationalistische frontvorming was het logisch vervolg erop. Wie nu echter een scheldtirade tegen de partijleiding verwacht is eraan voor de moeite. Ik ben teleurgesteld, maar niet rancuneus. Ik ben er diep van overtuigd dat alleen het doorbreken van het cordon sanitaire ertoe bijdraagt Vlaanderen te geven waarop het recht heeft. Om het met de grote Winston Churchill te zeggen : we'll never surrender. Mijn land is me dierbaarder dan partij-standpunten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister-President
|
![]() Ik ben alvast blij dit te horen... veel succes in oktober 2006!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Demesmaeker is gevallen. Minabele kleinheid heeft gewonnen. Citaat:
Bekendheid geven aan deze intentie zou er kunnen voor zorgen dat jullie initiatief in heel wat gemeenten navolging vindt. Citaat:
De huidige NVA (of moeten we voortaan NBA zeggen?) kan haar povere bestaan alleen wat rekken door steeds meer te liegen. Citaat:
De smeerlapperij van de NVA-partijtop een zo ruim mogelijke bekendheid geven, heeft dan ook niets te maken met rancune, wel met het nastreven van een politiek doel. En wat dat doel is heb je zelf haarfijn aangegeven: Citaat:
Genegen, Egidius (stuurman a/d wal) Laatst gewijzigd door Egidius : 2 maart 2006 om 13:28. |
||||||
![]() |
![]() |