![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met een klein beetje welverdiende media-aandacht voor de enige échte Belgische partij stemt 90% van de Belgen vanzelfsprekend op de bub.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 26 februari 2006 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In de openingspost wordt er in navolging van FVDB 'slecht gecommuniceerd'. De openingsposter verbrandt dus zijn vingers aan het spreekwoord van 'de pot en de ketel'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#84 |
Minister
|
![]() sorry dat ik bovenstaande post niet begrijp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan U dat dan ook niet verwijten hoor Jampie Begrijpend lezen is niet iedereen gegeven
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door lombas : 27 februari 2006 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() 1 1 Yves Leterme
2 4 Steve Stevaert 3 2 Jean-Luc Dehaene 4 6 Guy Verhofstadt 5 8 Frank Vandenbroucke 6 5 Johan Vande Lanotte 7 7 Inge Vervotte 8 3 Freya Van den Bossche 9 9 Patrick Janssens 10 12 Bert Anciaux 11 10 Jean-Marie Dedecker 12 11 Patrick Dewael 13 Bruno Tobback 14 15 Karel De Gucht 15 13 Mieke Vogels 16 14 Fientje Moerman 17 17 Bart Somers 18 Vincent Van Quickenborne 19 18 Vera Dua 20 16 Filip Dewinter 21 20 Geert Bourgeois 22 19 Kris Peeters 23 21 Pieter De Crem 24 22 Franck Vanhecke 25 23 Jo Het spectaculairste in dit lijstje zijn volgens mij eerder de "nieuwkomers" Bruno en Vincent, dit samen met de wederopstanding van stuntende Steve doet me geloven dat deze peiling eerder laat zien hoezeer de Vlaming onder de indruk komt van een paar goede TV optredens... Laatst gewijzigd door 1handclapping : 27 februari 2006 om 16:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door King of beggars and fleas [IMG]images/misc/backlink.gif[/IMG] overlaatst werd er hier gebeld ik deed mijn raam open en vroeg wat er loos was daar stond een man van luminus maar dat wist ik toen nog niet hij stelde zich ook niet als dusdanig voor hij zei dat het was om te zien of ik de korting op mijn electriek al toegekend gekregen had ? ik ging naar beneden en liet hem binnen die aap trachtte mij ook nog wijs te maken dat mijn huidige leverancier er bij ons in de streek binnenkort mee kapt en dat als ik niet tijdig zou overstappen ik dan afgesloten zou worden. ik heb hem zijn naamkaartje gevraagd en mijn ervaring doorgemaild aan freya vden bossche. in de werkgroep energie van het vlaams netwerk ( de enige waarvan vws niet werd uitgesloten )werden nog gelijkaardige klachten aangaande malefide verkoopstechnieken v luminus gerapporteerd door armen. De mensen van de werkgroep energie roepen op om dergelijke klachten te melden bij v den bossche - wat ik dus ook gedaan heb.****************** Moet ik hier een tekeningske bij maken hé
![]() |
![]() |
#90 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon letterkes lezen Jampie Dus terug voor Jampie Citaat: Oorspronkelijk bericht door King of beggars and fleas [IMG]images/misc/backlink.gif[/IMG] overlaatst werd er hier gebeld ik deed mijn raam open en vroeg wat er loos was daar stond een man van luminus maar dat wist ik toen nog niet hij stelde zich ook niet als dusdanig voor hij zei dat het was om te zien of ik de korting op mijn electriek al toegekend gekregen had ? ik ging naar beneden en liet hem binnen die aap trachtte mij ook nog wijs te maken dat mijn huidige leverancier er bij ons in de streek binnenkort mee kapt en dat als ik niet tijdig zou overstappen ik dan afgesloten zou worden. ik heb hem zijn naamkaartje gevraagd en mijn ervaring doorgemaild aan freya vden bossche. in de werkgroep energie van het vlaams netwerk ( de enige waarvan vws niet werd uitgesloten )werden nog gelijkaardige klachten aangaande malefide verkoopstechnieken v luminus gerapporteerd door armen. De mensen van de werkgroep energie roepen op om dergelijke klachten te melden bij v den bossche - wat ik dus ook gedaan heb. ************************************************** ******** Gewoon lezen Jampie
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door duveltje382 [IMG]images/misc/backlink.gif[/IMG] Leestekens? Gewoon letterkes lezen Jampie Dus terug voor Jampie Citaat: Oorspronkelijk bericht door King of beggars and fleas [IMG]images/misc/backlink.gif[/IMG] overlaatst werd er hier gebeld ik deed mijn raam open en vroeg wat er loos was daar stond een man van luminus maar dat wist ik toen nog niet hij stelde zich ook niet als dusdanig voor hij zei dat het was om te zien of ik de korting op mijn electriek al toegekend gekregen had ? ik ging naar beneden en liet hem binnen die aap trachtte mij ook nog wijs te maken dat mijn huidige leverancier er bij ons in de streek binnenkort mee kapt en dat als ik niet tijdig zou overstappen ik dan afgesloten zou worden. ik heb hem zijn naamkaartje gevraagd en mijn ervaring doorgemaild aan freya vden bossche. in de werkgroep energie van het vlaams netwerk ( de enige waarvan vws niet werd uitgesloten )werden nog gelijkaardige klachten aangaande malefide verkoopstechnieken v luminus gerapporteerd door armen. De mensen van de werkgroep energie roepen op om dergelijke klachten te melden bij [SIZE=5]FVDB[/SIZE]- wat ik dus ook gedaan heb.
![]() |
#95 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat maar Jampie,ik zie dat je beperkingen hebt.
Niet erg hoor. Groetjes Jampie.
![]() |
#97 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|