![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik heb nogal wat klanten hoor! En meestal rijke ook.
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je bent wel niet echt vriendelijk met die middenvingerende smilies. Ik zie Jan nergens jou beledigen, dus waarom val je hem zo aan? Van waar die aggressie?
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hahahaha! U valt volledig door de mand. Eerst beweerde u dat u hulpbehoeftig en arm was; tegelijkertijd echter bent u op dit eigenste uur aan het internetten. U zit dus niet in een bibliotheek. U zit thuis. U heeft internetaansluiting. Welnu, iemand die echt de eindjes aan elkaar moet knopen zal geen geld uitgeven aan een eigen internetaansluiting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ze in haar hemd is gezet en blijkbaar ontlokt dit de nodige agressie uit. Inhoudelijk discussiëren is er duidelijk niet bij. Van in het begin trouwens niet. Onmiddellijk een uitval naar "die onderwijzers, dat ras dat ken ik...".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister
|
![]() Dat was van eigen deeg een koekje, jij begon meteen te preken dat je de armen wel kent en kwam dan meteen met een hoop vooroordelen aandraven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Concreet betaal je voor je zoon dus 120 meer, gesteld dat je maar voor 10 maanden een abonnement nodig hebt. Bovendien kan je met abonnement op 1 lijn rijden, met een buzzypass overal. Zo kostenbewust is dat dan toch niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nergens gezegd dat ik "de armen" ken (lees maar mijn bijdragen erop na). Wel dat ik concrete gevallen van "kansarme gezinnen" ken die wel komen klagen dat ze geen geld hebben om de schoolkosten te betalen maar tegelijkertijd hun kinderen veel snoepgoed en andere zaken laten kopen. We kennen er ook die veel op café zitten en daar veel geld uitgeven. Geen vooroordelen; allemaal concrete gevallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister
|
![]() Inderdaad, wie niet veel geld heeft betaald altijd meer. Moest ik zo'n buzzy pass maandelijks mogen afbetalen zou ik daar gebruik van kunnen maken. Zo'n gewoon schoolabonnement komt ook goedkoper uit als je er één neemt voor een heel jaar. Maar niet iedereen kan dat nu eenmaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die zogezegd arm is maar wel geld uitgeeft aan een internetverbinding zou dat geld beter verstandig omgaan met de uitgaven en dus ook de juiste, bruikbaarste formule kiezen voor het openbaar vervoer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er klopt hier duidelijk iets niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat u hier gewoon staalhard aan het liegen bent ofwel knotsgek bent. Iemand die bespaart op dokterskosten ten voordele van een internetaansluiting weet gewoon niet meer waar ze mee bezig is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat is geen vooroordeel. Dat is een oordeel gebaseerd op jarenlange onderwijservaring.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kiest er dus zelf voor om meer te betalen; je hebt immers de keuze om wat opzij te zetten met het oog op zo'n abonnement... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik moet maar wegkwijnen in een hoekje zeker als zielige arme. |
|
![]() |
![]() |