Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 april 2006, 21:28   #81
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lordoffaith Bekijk bericht
meende dat??????
Voelt ge u aangesproken misschien? 8)
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2006, 21:29   #82
lordoffaith
Provinciaal Statenlid

lordoffaith's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Voelt ge u aangesproken misschien? 8)

euhhhhhh
Oud 4 april 2006, 09:42   #83
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoebe Bekijk bericht
Tuurlijk als je Vb hater bent , is het Vlaams Belang het slechtste wat er is...dat is de evidentie zelve
Zei Morel ooit niet hetzelfde?
Het is opvallend hoe je in ruil voor een postje een VB hater plots een VB lover kan worden.
Xenon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2006, 10:12   #84
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Op het vlak van postjes verschilt Morel idd geen haar van andere politici....

Verhofstadt...

Bert Anciaux....

Geert Bourgeois...
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2006, 10:59   #85
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Steenbok66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Op het vlak van postjes verschilt Morel idd geen haar van andere politici....

Verhofstadt...

Bert Anciaux....

Geert Bourgeois...
maar die geven blijk van verantwoordelijkheids zin...
beleid voer je met aan beleid te doen...
niet door voor elke scheet in een fles je kont door de haag te steken...
en maar een afscheiding of breuk te veroorzaken....
reclameren is gemakkelijk...
de dingen doen is heel wat anders...
en degenen die hier vernoemd worden doen het naar best vermogen...
de anderen die professionele oppositievooerders zijn en reclameerders op alles en nog wat...
die halen wel de stemmen van de ezels zonder kop onder de kiezers....
maar dat is geen beleid....
en het zijn de beleidsvoerders die maken dat boel draait...
en zeker niet slechter, maar eerder beter dan elders...
al raken luxeprobleemkes als taalkwesties, BHV, etc... niet opgelost....

hooooh hoor ik zeggen.... en de transfers????
het leegzuigen door de luiaards, etc....

bewijzen aub... en dan iets anders als een studie van de grootste transfereerders van centen die er zijn... de KBC'ers die naar fiscale paradijzen transfereren...

dus....
meer dan 70 percent van de burgers hier in het Noorden gelooft jullie fabeltjes niet...
en neemt het zekere voor het onzekere... t.t.z.... beleid voeren.... zelfs goed belied voeren...

voila.... jullie schietschijf staat klaar om jullie losse flodders in koop te nemen...

Laatst gewijzigd door Steenbok66 : 4 april 2006 om 11:00.
Steenbok66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2006, 11:09   #86
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Weet ge, j'en ai marre, van die stommeklotenposts van de forumblokkers. loop gewoon sheissen

Te vrezen valt dat dit ook opgaat voor de houding van de NVA tegenover zijn achterban en zijn kiezers: "stommekloten, loop gewoon scheissen"...
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2006, 11:35   #87
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66 Bekijk bericht
de anderen die professionele oppositievooerders zijn en reclameerders op alles en nog wat...

bewijzen aub... en dan iets anders als een studie van de grootste transfereerders van centen die er zijn... de KBC'ers die naar fiscale paradijzen transfereren...

dus....
meer dan 70 percent van de burgers hier in het Noorden gelooft jullie fabeltjes niet...
en neemt het zekere voor het onzekere... t.t.z.... beleid voeren.... zelfs goed belied voeren...

voila.... jullie schietschijf staat klaar om jullie losse flodders in koop te nemen...
Tijdens gesprekken met Walen stel ik regelmatig vast dat zij vinden dat de Vlamingen van hen profiteren. Ik begin dan niet over die transfers maar zeg dan: "Een reden te meer om te splitsen en elk zijn eigen weg te gaan!". De meest intelligente onder hen trekken dan direct hunne kak in! Vreemd toch!?
Oud 4 april 2006, 11:49   #88
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is natuurlijk heel makkelijk om de oppositie achter een cordon weg te moffelen en dan te komen zeggen dat diezelfe oppositie niet meewerkt aan het beleid.

Citaat:
En het zijn diezelfde beleidsvoerders die steeds meer VB-punten in de praktijk brengen, onder druk gezet door diezelfde partij.

Citaat:
Ik ben er zeker van dat het Nederlandstalige slachtoffer van een verkeersongeluk ook denkt dat het maar om "luxeprobleemkes" gaat wanneer de toegesnelde medici niet verstaan wat hij zegt.

Citaat:

"Bewijzen, edelachtbare. En dan iets anders dan dat bebloede mes met mijn vingerafdrukken op en die camerabeelden waarin te zien is hoe ik mijn slachtoffer van kant maak..."

Ik zie trouwens het probleem met de KBC niet. Een bank die geld transfereert? Nee toch....

Citaat:
dus....
Een steeds groter wordende groep mensen constateert blijkbaar toch dat uw goed beleid op geen blaas trekt. Vandaar ook dat uw fenomenale VLD zwaar is teruggevallen, en het VB is uitgegroeid tot de grootste partij in Vlaanderen.

Citaat:
Uw schietschijf ligt al in flarden vaneen. 8)
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2006, 12:23   #89
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Standaard

Wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil:
- ga maar eens kijken aan de zetel van KBL aan de Boulevard Royal te Luxemburg, om maar die te noemen.... dan zie je hoeveel Vlaams geld naar KBC Lux gaat... geregeld vanuit... etc....
bewijzen????
en bewijzen van transfers dan???
men kan cijfers vanalles laten bewijzen...
en de werkelijkheid is heel wat anders....

en voor wat betreft de zogenaamde historische t(e verwachten nederlaag.... eerst zien... weliswaar hadden in 2003 een zeker aantal racisten gedacht dat ze VLD moesten stemmen voor het migrantenstemrecht... en gingen er van uit dat de VLD evenals het VB de boel zou doen barsten.... maar de zin voor verantwoordelijkheid in beleid zegevierde en die niet VLD'ers die in 2003 stemden, deden dat niet meer in 2004... en misschien doen ze weer iets in 2007 dat niet hetzelfde is als in 2004...
de vlottende massa die VB gestemd heeft is daarom geen VB aanhang... en het zou kunnen zijn dat ze in 2007 CD&V stemmen, of iets anders...
trouwens de peilingen sedertdien.... hebben de waarden van peilingen... en vermits veel tientallen percenten kiezers pas in het stemhokje beslissen of domweg stemmingmakerij volgen, zoals die zever van democratie geweld aangedaan....

maar ja.... geloof me vrij... geen 70 percent gelooft in het VB... en de stemmers van 2004 kunnen evengoed terug VLD stemmen als intussen wat anders gebeurt dat ze weer laat vlotten...

maar ja... denk en geloof wat jij wil... zoals ik dat trouwens ook doe.... en zeker geloof ik niet in een groep lawaaimakers, eeuwigdurende opposanten, want als ze beleid zouden moeten gaan voeren dan vinden ze wel weer een breekpunt of stichten ze een nieuwe afscheuring...

ik ben wat ouder, maar hoop nog lang genoeg te leven om te zien dat hier op dit forum heel wat, de meerderheid van de VB en aanverwanten, na de verkiezingen van 2007 hunne kak zullen moeten opvreten... of dan weer iest anders vinden voor hun fata morgana....

wat de gemeenteraadsverkeizingen betreffen... daar zal er wel een vooruitgang zijn, analoog met die van 2004 tegenover de vorige lokale verkiezingen...
maar laat dat maar gebeuren... zoals nu gaan veel VB verkozenen niet zetelen... of worden ze door de partijleiding geschorst....
en hier en daar zal een huidige burgemeester wel beroep doen om verkozenen van de extremisten om z'n eigen ambt veilig te willen stellen....
maar als er beleid zal moeten gevoerd worden... dan zullen er wel weer genoeg breekpunten gevonden worden.... om de kont door de haag te steken...
zeker weten....
Oud 4 april 2006, 12:44   #90
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Hopelijk is je nieuwe glazen bol beter dan de vorige, Steenbokske.

Geplaatst: Wo Mei 12, 2004 4:47 pm

Steenbok66 schreef:
Citaat:
neen, rode kaken ja van al dat gelul over Paars zal verliezen... zij die Paars naar de verdoemenis verwijzen zullen hun wonden likken... vermits hun voorspelling niet zal uitkomen...
Knuppel schreef:

Citaat:
Ik ga dit toch maar even inkaderen, om jou ermee te confronteren na 13 juni.
Steenbok schreef:

geen probleem... je zal zien... ik verwacht je... wie laatst lacht, best lacht....
1) CD&V is even onbekwaam als CVP was de laatste 40 jaar...
2) NVA is al een even marginaal verschijnsel als alle VU en Spirit versies...
3) VB zal stikken in zijn eigen pretentie en nooit er iets van terecht brengen...
4) Groen kreeg mee de macht in een vorig leven AGALEV en verstikte in zijn onbenul...
5) De sossen hebben nu eenmaal voor zich dat Steve wel de nodige plezanterijen uit de mouw schudt...
6) Als de VLD eindelijk de mensen zal confronteren met de realisaties zwart op wit zullen hun kiezers van vorige keer en nog enkele rechtschapen mensen inzien dat de zest allemaal niks betekent...

Voila mensen... mijn glazen bol heeft het mij getoond... 't zal in de sacoche komen... en al dat gelul hier van de ongeluksprofeten... niks veel zaaks...

"Liever Limburger en Luikenaar dan Vlaming...
een Limburger die graag woont in de Eurregio Maas-Rijn, als deel van Europa"...
Oud 4 april 2006, 12:57   #91
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil:
- ga maar eens kijken aan de zetel van KBL aan de Boulevard Royal te Luxemburg, om maar die te noemen.... dan zie je hoeveel Vlaams geld naar KBC Lux gaat... geregeld vanuit... etc....
En wat heeft dat te maken met hun cijfers over de N-Z transfers?

Citaat:
bewijzen????
en bewijzen van transfers dan???
men kan cijfers vanalles laten bewijzen...
Men kan nog veel makkelijker de cijfers naar de prullenmand verwijzen wanneer ze niet aan de verwachtingen voldoen...

Citaat:
en de werkelijkheid is heel wat anders....
En uiteraard kan jij dat wèl bewijzen (met minstens 2 staalharde bewijzen, aangezien we de eerste blijkbaar zomaar richting prullenmand kunnen verwijzen).

Citaat:
en voor wat betreft de zogenaamde historische t(e verwachten nederlaag.... eerst zien... weliswaar hadden in 2003 een zeker aantal racisten gedacht dat ze VLD moesten stemmen voor het migrantenstemrecht... en gingen er van uit dat de VLD evenals het VB de boel zou doen barsten.... maar de zin voor verantwoordelijkheid in beleid zegevierde en die niet VLD'ers die in 2003 stemden, deden dat niet meer in 2004... en misschien doen ze weer iets in 2007 dat niet hetzelfde is als in 2004...
de vlottende massa die VB gestemd heeft is daarom geen VB aanhang... en het zou kunnen zijn dat ze in 2007 CD&V stemmen, of iets anders...
trouwens de peilingen sedertdien.... hebben de waarden van peilingen... en vermits veel tientallen percenten kiezers pas in het stemhokje beslissen of domweg stemmingmakerij volgen, zoals die zever van democratie geweld aangedaan....

maar ja.... geloof me vrij... geen 70 percent gelooft in het VB... en de stemmers van 2004 kunnen evengoed terug VLD stemmen als intussen wat anders gebeurt dat ze weer laat vlotten...
Telkens weer wordt een nederlaag voor het VB voorspeld. Telkens weer gaat het VB met de winst lopen. Natuurlijk, als je lang genoeg dezelfde voorspelling doet, zal ze ooit wel eens uitkomen he.

Citaat:
maar ja... denk en geloof wat jij wil... zoals ik dat trouwens ook doe.... en zeker geloof ik niet in een groep lawaaimakers, eeuwigdurende opposanten, want als ze beleid zouden moeten gaan voeren dan vinden ze wel weer een breekpunt of stichten ze een nieuwe afscheuring...
Zoals het Liberaal Appel?

Citaat:
ik ben wat ouder, maar hoop nog lang genoeg te leven om te zien dat hier op dit forum heel wat, de meerderheid van de VB en aanverwanten, na de verkiezingen van 2007 hunne kak zullen moeten opvreten... of dan weer iest anders vinden voor hun fata morgana....
We zullen zien, we zullen zien...

Citaat:
wat de gemeenteraadsverkeizingen betreffen... daar zal er wel een vooruitgang zijn, analoog met die van 2004 tegenover de vorige lokale verkiezingen...
maar laat dat maar gebeuren... zoals nu gaan veel VB verkozenen niet zetelen... of worden ze door de partijleiding geschorst....
en hier en daar zal een huidige burgemeester wel beroep doen om verkozenen van de extremisten om z'n eigen ambt veilig te willen stellen....
maar als er beleid zal moeten gevoerd worden... dan zullen er wel weer genoeg breekpunten gevonden worden.... om de kont door de haag te steken...
zeker weten....
Is dit nu een poging om de zoveelste VB-overwinning op rij op voorhand al te minimaliseren? Ik vraag mij af wie er nu eigenlijk met fata morgana's bezig is...
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2006, 13:30   #92
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius Bekijk bericht

Te vrezen valt dat dit ook opgaat voor de houding van de NVA tegenover zijn achterban en zijn kiezers: "stommekloten, loop gewoon scheissen"...
Let op, ik zei dit niet tegen het Vlaams Belang, maar wel tegen de 'forum-vleugel' ervan.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2006, 14:33   #93
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Standaard

De winst van 2004 was gebaseerd op stemmingmakerij naar aanleiding van dat vonnis over zogezegde schending van vrije meningsuiting...
alle zuilen voor betalen parkeergeld...
alle transfoposten voor electriciteit...
alle vuilbakken...
en nog veel meer beplakt....
en onnozele kiekens zonder kop lieten zich daardoor opjutten en stemden VB...
zo ook i.v.m. het migrantenstemrecht... vermits er zoveel racisten latent aanwezig zijn was het makkelijk om ook daarover stemming te maken....
en dat had succes... dat is waar....

op de avond van de verkiezingen vielen de kopstukken DeWinter en consoorten zelfs beijna van hun stoel...
ze werden volledig verrast door de uitslag...

maar....
wat betekent die uitslag.... een stuk meer samengeraapte mandatarissen van de lijst verkozen... die niets, maar dan ook niets doen in het aprlement...
enkel detiental kopstukken maken van hunnen tak en de rest zit daar...
ze zouden kunnen initieatieven nemen maar dat mogen ze niet...

uiteraard draineerden zij de grootste hoop van de vlootende massa naar zich toe...
maar die vlottende massa zal wellicht door iets anders dat hen beroert, anders stemmen...
en zlfs als er nog een groot gedeelte blijven de nsteenezel uithangen en VB stemmen...
dan is dat verloren.... en blijft verloren... want het dient tot niets.... helemaal tot niets...

ook in het buitenland is duidelijk gebleken dat extremistisch en racistisch stemmen gebeurt maar niets uithaalt....

je hebt een punt door die posting terug erbij te halen.... maar dat was absoluut onbegrijpelijk en onlogisch wat daar gebeurd is....

maar ja.... zo te zien is het kwaad dieper geworteld dan een normaal denkend mens zich zou kunnen inbeelden....
Oud 4 april 2006, 14:44   #94
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Tja, het 'kwaad' is nog altijd even diep geworteld, zoniet nog dieper, en paars heeft er na al die tijd nog altijd niet veel van gebakken.

Bovendien zit de splitsing van BHV te rotten, wil Di Rupo Brussel uitbreiden, laten Vlaamse zakenlui en Franstalige senators de waarheid over Belgique horen, verliest de monachie steeds meer aanhang en zijn de centen op. Om maar een paar dingen te noemen.

Niet janken dus als je glazen bol je nog harder in de steek laat dan vorige keer, he?
Oud 4 april 2006, 14:48   #95
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Let op, ik zei dit niet tegen het Vlaams Belang, maar wel tegen de 'forum-vleugel' ervan.
En de N-VA-top zegt dat tegen zijn eigen mandadatarissen die het CS durven doorbreken.
Oud 4 april 2006, 15:05   #96
van Maerlant

Standaard

Citaat:
En de N-VA-top zegt dat tegen zijn eigen mandadatarissen die het CS durven doorbreken.
Ga dan eens klagen bij die door u zo gediaboliseerde N-VA top ipv hier niets anders te doen dan gewone leden aan te vallen. Maar ja, de uitkomt van een confrontatie met De Wever, Demesmaecker of Bourgeois zou u denk ik niet bevallen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
Oud 4 april 2006, 16:13   #97
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dus omdat ik hier de feiten noem zoals ze zijn diaboliseer in de N-VA-top en doe ik niks anders dan de gewone leden aan te vallen?
Oud 4 april 2006, 16:30   #98
Egidius

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar ja, de uitkomt van een confrontatie met De Wever, Demesmaecker of Bourgeois zou u denk ik niet bevallen.
Wat is dat nu voor onzin? Waarom zou Knuppel BDW, MDM of GB moeten opbellen? Heeft ze niet als elk burger het recht de mandatarissen te beoordelen en te bekritiseren als het moet?
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2006, 17:01   #99
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Dus omdat ik hier de feiten noem zoals ze zijn diaboliseer in de N-VA-top en doe ik niks anders dan de gewone leden aan te vallen?
Uw versie van de feiten, idd ja.

Oud 4 april 2006, 17:01   #100
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius Bekijk bericht
Wat is dat nu voor onzin? Waarom zou Knuppel BDW, MDM of GB moeten opbellen? Heeft ze niet als elk burger het recht de mandatarissen te beoordelen en te bekritiseren als het moet?
Mandatarissen die ze van haar noch pluim kent?

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be