![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Momenteel is het gedoogbeleid en dus de marginalisering menselijk. Ze gaan niet meer achter u zitten voor een jointje. Maar in de jaren 70 en 80 vloog je onvermijdelijk de bak binnen! Dan was je pas vertrokken voor een rondje marginaliteit en armoede en al wat daarbij komt te kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ja is waar mambo het is al veel verbetert
mijn armoede heeft in alle geval veel te maken met de toestanden van toen met een vws dat niet voor de legalisatie is wil ik dus niks te maken hebben |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() de legalisatie van cannabis heeft alles te maken met armoedebestrijding
moest dit niet zo zijn zou ik er echt geen thema van maken Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 maart 2006 om 22:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is betrekkelijk hypocriet het hier te verbieden en dan alle dagen vast te stellen dat ze een paar km over de grens op hun gemak mogen zitten blowen.
Ginder...hier? Uiteindelijk is dat allemaal zever. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() ja mambo en ook al eens bij stil gestaan hoeveel geld er daardoor op die manier van onze sociale zekerheid rechtstreeks naar holland gaat ?
allemaal geld dat hier kan blijven gewoon door het te legaliseren Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 maart 2006 om 22:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]() Legalisatie van cannabis is misdadig. En als dit een thema is dat wordt geassocieerd met armoedebestrijding dan is dit voor mij een breekpunt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() een blowende dopper geeft pakweg gemiddeld 100 euro uit aan cannabis
hem stoppen kan je toch niet zorg er gewoon voor dat die poen in het land blijft |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
sorry - laten we het erover hebben op de volgende verg
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 maart 2006 om 22:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor of tegen, er zullen altijd twee kampen zijn. Maar hoe dan ook we zitten met een internationale richtlijnen aan ons broek dat mee de wetten bepaald. In het verkeer en vele andere zaken.
Voor mij kan het niet dat een agent aan de ééne kant van de grens zegt "hola manneke" en 5 meter naar de andere kant zegt "zeg rol mij eens eentje" Dat gaat er bij mij niet goed in! |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() Ik blow zelf geen gram, maar moet eerlijk zeggen dat ik pro ben, omdat illegalisering het blowen niet doet verminderen. Het maakt het alleen meer controleerbaar mocht het legaal zijn
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest zijn "europese richtlijnen" van het europees fabriekske.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() Goed, volgende vergadering dan. Weet wel dat ik veel te maken heb met jongeren die hun kansen aan het wegblowen zijn momenteel. Ik zit er dagelijks tussen en kan het niet goedkeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() ok we zullen zien karma. we mogen meningsverschillen hebben. Maar vergeet niet dat ik vanuit mijn ervaring met armoede pleit voor de legalisatie he.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 maart 2006 om 22:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() legalisering is in de eerste plaats een verkeerd signaal. Ik las al vele artikels in Nederlandse kranten die het gedoogbeleid met de grond gelijk maakte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |