![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik niet, dat is heel subjectief, Distel... |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Van beledigingen kan ik inderdaad wel eens ff pissed worden. Of dat nu op het forum is of niet. Zolang je aan de andere kant zit, kan je blijven schelden en (uit) lachen en beledigen en belachelijk doen. Zelfs op deze reactie zal hij zo blijven doen. Hij zit nog steeds veilig achter zijn PC.. Maar ik stop nu.. de moderator heeft mij ook gewaarschuwd.. en zal mijn best doen dit te volgen.. Maar Guderian.. oppassen jongen.. ik blijf het niet pikken..
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan alleen constateren dat jij alleen lijkt te staan met uw mening. De moderators denken er anders over en zelfs Trol weerlegt het niet in zijn vorige post... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, hij bevestigt mij net dat je het wel degelijk goed gelezen had. Wel, what can I say, proficiat... Het is wel Guderian zijn schuld, hij lokt het duidelijk uit! Maar goed, dan moet ie maar eens bij ons op theevisite komen he, als ie aan onze weerbaarheid twijfelt ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken geen WPskinheads. De mensen op de foto's zullen daar wel toevallig aanwezig geweest zijn. Als ook zij deel uitmaken van de Belgische Beweging, zullen zij hopelijk snel tot rede worden gebracht, maar dat betekent nog niet dat je de hele Belgische Beweging met hen mag gelijkschakelen ![]() ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zand erover. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ma nee! Dat doe ik trouwens nooit! |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar allez! Waar heb ik u ooit nazi genoemd? Ja, ik weet wel dat Tacitus destijds een grap heeft uitgehaald, maar daar hebben we ons al voor verontschuldigd... aub geen oude koeien uit de sloot ![]() Zoals je zelf zei: Zand erover? Laten we ons vredespact nog eens vanonder het stof halen ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie je, ik moet helemaal geen ouwe koeien uit de sloot halen. Er worden er voortdurend nieuwe bijgegooid.... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=6]Als dat de énige reden was zou ze al méér dan voldoende zijn[/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() [size=6]Als dat de énige reden was zou ze al méér dan voldoende zijn[/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#98 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De vreemdelingen (waarom vooral stemmen in Antwerpen??) "ze" doen er niks aan.. ik stem op het vlaams blok.. erg maar zo denken die mensen.. en denken voor de rest niet na bij wat die doen..
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Ze" hadden er dus beter wat meer aan gedaan inplaats van enkel hun eigenbelang via een cordon sanitair proberen veilig te stellen.
![]() |